Antton Rintala

RC-pilotteja? apua kaivattais..

44 viestiä aiheessa

ajattelin tilata tässä piakkoin http://www.atalarc.fi/kauppa/view_product.php?product=1/406 tuolta lennokin, jotta olisi kesälomalle vähän näperreltävää kun aihekkin kiinnostaa. kuten huomaatte olen aloittelija tässä lajissa eli joku voisi kertoa pari käytännön vinkkiä..

Rakentaahan kannattaa ohjeiden ja rahatilanteen mukaan.. mutta kannattaako kuinka tuota runkoa koota kuinka, ennen kuin saa moottorin ja radiot hommattua vai saako ne vielä kokoamisen jälkeen kiinni (ei tässä vaiheessa vielä päällystetty)?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ajattelin tilata tässä piakkoin http://www.atalarc.fi/kauppa/view_product.php?product=1/406 tuolta lennokin, jotta olisi kesälomalle vähän näperreltävää kun aihekkin kiinnostaa. kuten huomaatte olen aloittelija tässä lajissa eli joku voisi kertoa pari käytännön vinkkiä..

Rakentaahan kannattaa ohjeiden ja rahatilanteen mukaan.. mutta kannattaako kuinka tuota runkoa koota kuinka, ennen kuin saa moottorin ja radiot hommattua vai saako ne vielä kokoamisen jälkeen kiinni (ei tässä vaiheessa vielä päällystetty)?

Parahin Antton, oletko aloittelija rakentamisessa vai lennättämisessä? Tuo Cup on upea, komee ja mahtava, mutta riittävätkö taitosi rakentaa ja lennättää  sitä?

Oletko lennättänyt aikaisemmin mitään? Jos et, niin suosittelen vielä erittäin kevyen vehkeen hankkimista. Vaikka Slow Stick. Liian nopea ja painava sisätiloihin(jalkapallohalli poislukien) mutta oivallinen oppimispeli rauhallisille keleille. Jos osaat jo lennättää niin siirryn takavasemmalle ja vaikenen... ;D

Kurikasta ei ole kamala matka EP:n keskukseen eli Seinäjoelle. Siellä on todella aktiivinen RC-kerho, heillä on omat isot tilat ja oma kenttä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Jos nyt välttämättä haluat Piper Cupin ensimmäiseksi koneeksesi niin suosittelen Kyoshon pakettia. Huomattavasti helpompi lentää, ja tulee paketissa lähes valmiina.  :)