Joonas Häkkinen

Mitä atraimen perästä roikkuu?

11 viestiä aiheessa

Tästähän oli sillon kerran puhetta. Liittyiköhän se jotenkin siihen että lastauksessa tuosta nähtiin että ei mene painopiste liian taakse. Eli kun tikku menee liian lähelle maata niin pitää tarkistaa vähän lastausta.

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Estäisköhän se kippaamisen lastauksen aikana?

Sellaista ensin uumoilin, mutta tuo näyttäisi olevan kääntyvä kappale, joka ei siihen tarkoitukseen välttämättä sovi parhaiten...

näyttää lapiolta minusta.. :P

EDIT:

Hannu: Outoa... Eikö siihen pitäisi riittää pelkät laskelmat..?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei nyt Joonas millään pahalla, mutta jos käytät toisten ottamia kuvia, ja etenkin jos leikkelet niitä tuolleen, niin olisi kuitenkin kohteliasta ainakin kertoa alkuperäisen kuvaajan nimi. Minun tapauksessa luvan kysyminen on turhaa, jos kuviani haluaa tänne forumille postata. Minulla ei ole mitään sitä vastaan ja kuka tahansa saa sen tehdä tarpeen vaatiessa ilman mitään erillisiä lupia. Mutta pyytäisin kuitenkin, että kuvani säilytetään alkuperäisessä asussa, eikä niitä leikellä pienemmiksi. Pienentämisen 800X*** kokoon hyväksyn...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisipa olla niin, että jos ihan koneen perässä on 7 ihmistä samaan aikaan ja nokalla ei ketään, niin silloin alkaa jo nokka nousta kohti taivaita, eli tuki on ihan hyödyllinen ettei käy käpyä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei nyt Joonas millään pahalla, mutta jos käytät toisten ottamia kuvia, ja etenkin jos leikkelet niitä tuolleen, niin olisi kuitenkin kohteliasta ainakin kertoa alkuperäisen kuvaajan nimi. Minun tapauksessa luvan kysyminen on turhaa, jos kuviani haluaa tänne forumille postata. Minulla ei ole mitään sitä vastaan ja kuka tahansa saa sen tehdä tarpeen vaatiessa ilman mitään erillisiä lupia. Mutta pyytäisin kuitenkin, että kuvani säilytetään alkuperäisessä asussa, eikä niitä leikellä pienemmiksi. Pienentämisen 800X*** kokoon hyväksyn...

Jees, anteeksi pieni lipsahdus. On tuossa ollut jonkin aikaa taustakuvana, ja nyt osui tanko silmään, niin copypastetin sen vaan PSPeehen, jne.. Mutta ei tule toistumaan.

PS, hieno kuva ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään