Antton Rintala

Lempihävittäjäsi?

44 viestiä aiheessa

Itseäni kiinnostavat nämä hävittäjät enemmän kuin mitkään airbussit ja boeingit.

siksipä kyselenkin mikä on SINUN mielestäsi hienoin/nopein/PARAS hävittäjä..

omat suosikit on kyllä f/a 18 C/D Hornet, F-14 Tomcat, BAe Hawk mk51, ja MiG-29

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se varmaan kallistuu F-16 Falconin puolelle. Siinä on sen verran hyökkäävän näköinen kone että alta pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseäni kiinnostavat nämä hävittäjät enemmän kuin mitkään airbussit ja boeingit.

siksipä kyselenkin mikä on SINUN mielestäsi hienoin/nopein/PARAS hävittäjä..

omat suosikit on kyllä f/a 18 C/D Hornet, F-14 Tomcat, BAe Hawk mk51, ja MiG-29

Minun mielestäni edesmennyt Saab 35 Draken oli vaikuttava ärjyjä deltamuotoinensa, lämmöllä muistelen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotenkin F-5 on sellainen selkeän ja tyylipuhtaan näköinen mun silmään. Toisaalta toki jokseenkin munaton valinta, oikeassa hävittäjässä on potkuri, P-47 on jotenkin mun makuun, se on niin kuin minäkin, iso, ruma, painava mutta kaveria ei jätä....

Janne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

F-16 ja BAe Hawk on kyllä muodoiltaan miellyttävän näköiset... F-5 on myös todella linjakkaan näköinen :). Eipä noista oikeen sen kummemmin osaa valita... Hienoja vehkeitä kaikki (ainakin melkein ;D)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakko kai se on Hornettia kannattaa, ku on ainoa johon on jotain kosketuspintaa ;D sitäpaitti Hawk ei oo oikea hävittäjä.. :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moips!

Noista nykyaikaisemmista ehkä Super Hornet ja vähän vanhemmista Mig-21 bis,ja Suomen väreissä Karjalan Lennoston ilveksellä... :P

Ehkä mersu noista vieläkin vanhemmista...

...Onhan noita paaljon kovia koneita..

Skyhawk tuntuu olevan aika tykki,ainakin Blue Angelsien käsissä..

-Jukka :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä teillä poijaat on silmää, jos muutakin koneitten suhteen. Minun suosikkini on kuitenkin ollut ja ainakin toistaiseksi tulee olemaan P 51 D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mersu. Vielä minä joskus sellaista kepitän...

Tuli tästä mieleen, että googlella "Wiederaufbau Rote 7" selviää, että sitä kaputin tehnyttä harrastajamersua ollaan parsimassa uudelleen kasaan, hitaasti mutta varmasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Keijo N. ja Pentti H. tiesivät oikean vastauksen, valitettavasti muut ovat väärässä...se on kuin onkin P-51D ja joka muuta väittää, saa minun puolestani työntää papukaijamerkin...sanonko minne!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään