Jere Tolonen

Istumapaikkagallup

39 viestiä aiheessa

Eli tuli tässä tälläinen juttu mieleen, tossa kun luin vanhoi viestei ja joku oli miettinyt virkailian kanssa hyvää paikkaa Avro'ssa jossa moottorit ei olisi tiellä kuvatessa, mutta pieleen meni :-\. Mutta nyt kysyisin Teidän kantaanne. Itse istuisin mieluiten takaosassa, koska se on hiljaisempi kuin etuosa (minun mielestä :)), kun ei oteta tätä md-80 sarjaa + muita, jossa motit takana.

EDIT: Vaihdettu otsikko paremmin gallupin aihetta kuvaavaksi /Mikko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan missä vaan, kunhan ikkunalla. Tietty siipi on plussaa, mutta ei sitäkään jaksa töllistellä aina ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mieluiten siellä edessä bisneksessä ;D Mutta tälläisenä suht köyhänä ei ole varaa, joten täytyy tyytyä niihin ikkuna paikkoihin, mieluiten hiukan siiven takana tai edessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Istun mieluiten ohjaamossa. Jos pitää kabiinin puolella istua, niin siiven etureunan kohdalla, ja ikkunan puolella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siellä missä on paras kyyti TAI parhaat äänet  :)

TAI se yksi lentoemo... ;D

Pääsinpäs kostamaan =P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehdottomasti EXIT-paikoilla, oli ikkunaa tai ei. Paras jalkatila, parhaat paikat! Henk. koht. istun itse mieluiten käytäväpaikalla (etenkin pitkät lennot), siinä on vielä vähän enemmän tilaa kuin esim. ikkunapaikalla..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

TAI se yksi lentoemo... ;D

Pääsinpäs kostamaan =P

En kyllä tajua mitä Kettinen sopertaa  :P:-[

Mutta: Esim. mädärissä menen aina istumaan sinne taakse, moottorien viereen, mahtava kyyti  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Edessä ja tietenkin ikkunan vieressä, kun istuu edessä niin näkee moottorin etuosan joka on paljon kivempi kun takaosa ??? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan sama kunhan lentää perille asti :P ikkuna on aina plussaa.

Exit-paikka on siitä hyvä, että hätätilanteessa pääsee itse ensimmäisten joukossa turvaan ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan se nyt selvää, että mieluiten sitä istuu mahdollisimman edessä. Siellä missä on bisnes ja/tai ykkösluokka...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos vapaasti saisi valita niin tietenkin ohjaamon puolella! ;D Mutta jos ihan realistisia ollaan, niin kyllä ikkunapaikka mahdollisimman läheltä siipeä, niin turbulenssi tuntuu vähemmän ;) Tosin keskellä siipeä on aika ikävä katella ikkunasta kun ei päivälennoilla näe alas :-\ Kaikkein kamalin paikka on istua ihan vessan vieressä. Varsinkin täyteen buukatulla lennolla tuppaa olemaan aikamoinen jono koko ajan :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään