Guest ToniH22

Muutama kuva Pirkkalasta 18.5.06

9 viestiä aiheessa

Moi, tuossa tuli vietettyy reilu viikko Tampereella päin ja tuossa tänään kaverin kanssa kävästiin Pirkkalassa kattomassa liikennettä aamusta. Siellä tuli nähtyy 4 hornettia, minne lie menivät sitten...ja Blue1 Pirkkala - Tukholma välin lentävä BAe.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Pitihän se hienosta tornista kuva ottaa :)

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tajusin juuri ettei multa löydy edes kunnon kuvaa meitin tornista  :P

ne hornetit.. hyvä etteivät repineet latvoja puista meidän talon kohdalla, tuntuivat käyttävän jälkipoltinta tai muuten vaan päästelevän hanat auki.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisvat ilmavaivat harjotella koko viikon jotaki. Tesomalle asti kuulu ja täris :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisvat ilmavaivat harjotella koko viikon jotaki. Tesomalle asti kuulu ja täris :)

Ranta-Kaarilassakin kyllä ulisi siihen malliin että luulin että kohta räjähtää ikkunat sisään! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Järvensivun yllä jylisee jos ei nyt päivittäin niin ainakin viikoittain, tosin mitään ei yleensä näy.

Tänään tosin Vinka tms. kaarteli matalammalla kalevankankaan yllä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Järvensivun yllä jylisee jos ei nyt päivittäin niin ainakin viikoittain, tosin mitään ei yleensä näy.

Tänään tosin Vinka tms. kaarteli matalammalla kalevankankaan yllä.

Minäkin kun olin kaupungilla näin sen. Mitä ihmettä se oikeastaan teki?! Ensin se kaarsi ja sitten se kaarsi toiseen suuntaan ja si palas kentälle ja tuli takasin, kaaris ja palas kentälle?

EDIT_ Tästä meidän kämpän yli menee se linja (tai sanokaa joku tieteellisempi termi) mitä pitkin letokoneet poistuvat pirkkalan ilmatilasta jos matka suuntaantuu Jyväskylän tai Hallin suuntaan. Parhaillaan Cessna pörräsi ikkunan ohi :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisiko TMA:n sisään- ja ulostuloreitit(/ilmoittautumispaikat)?

Viisaampi näpäyttäköön jos olen väärässä...

Vili-vilperi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisiko TMA:n sisään- ja ulostuloreitit(/ilmoittautumispaikat)?

Viisaampi näpäyttäköön jos olen väärässä...

Vili-vilperi

Noniin, löytyihän nuo:http://www.ilmailulaitos.fi/ais/aipcharts/ad/eftp/tpvac.pdf Siinä Jyväkylän suunnasta tulevan lähestymis-nuolen alla minä asun

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin, löytyihän nuo:http://www.ilmailulaitos.fi/ais/aipcharts/ad/eftp/tpvac.pdf Siinä Jyväkylän suunnasta tulevan lähestymis-nuolen alla minä asun

Jeps, elikkä siinä pohjoisen holdingin liepeillä?

Hyvä että löytyi :)

Vili-vilperi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla