Kirjoitettu Toukokuu 21, 2006 Muutama Canonin digipokkarilla (PS S1) otettu A380 kuva lauantailta Berliinistä. Yllättävän hyvin tuo taipuu jyrkkiin käännöksiin. [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] (yllä) Kuinka voi sivuperäsimestä puolet kääntyä toiseen suuntaan ja puolet toiseen ja mitähän sillä halutaan? [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] (yllä) Maalit alkavat jo rapautua ja tippua näinkin vanhasta A380:stä Aiheeseen liittymättömänä A340-600: [ attachment removed ] (yllä) Onko tämä jotain jälkeenpäin viriteltyä ilmavirtausten hienosäätöä? (A340) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 22, 2006 (yllä) Kuinka voi sivuperäsimestä puolet kääntyä toiseen suuntaan ja puolet toiseen ja mitähän sillä halutaan? Aiheeseen liittymättömänä A340-600: (yllä) Onko tämä jotain jälkeenpäin viriteltyä ilmavirtausten hienosäätöä? (A340) Tuskin sillä mitään halutaan, koneessa ei vain ole hydrauliikkapaineita päällä, jolloin ohjainpinnat pääsevät kääntymään vapaasti. Heh, näyttäisi tulppaikkunaan asennetulta (VHF?) antennilta? Onko tuo kone joku kokeilukone? Silloin se olisi hyvin ymmärrettävää, että antennikokeita varten testiantenneja asennettaisiin tulppaikkunoihin, jotka on helppo vaihtaa. Juha. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 22, 2006 Heh, näyttäisi tulppaikkunaan asennetulta (VHF?) antennilta? Onko tuo kone joku kokeilukone? Silloin se olisi hyvin ymmärrettävää, että antennikokeita varten testiantenneja asennettaisiin tulppaikkunoihin, jotka on helppo vaihtaa. Juha. Tuo A340-642 (F-WWCA) taitaa olla tehtaan esittely/testikone, kone on valmistunut viitisen vuotta sittten. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla