Perttu Karivalo

SEPE Oulun taivaalla 6.5.2006

11 viestiä aiheessa

Pidetään pelastuskopterit ilmassa! Tässä Oulun SEPE omassa elementissään parin viikon takaiselta kuvauskeikalta.

T: Perttu

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoja kuvia, toivottavasti alkaa jo selkeytymään tuo SEPE:n rahoitus. Onneksi sairaanhoitopiiri on sen verran avulias, että osallistuu rahoitukseen. Valtio ei oikein taida vieläkään ymmärtää kuinka tärkeitä välineitä ne on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Komeita on kuvat! Nuo saariston vesialueet tuo miellyttävää vaihtelua muuten niin tyypillisiin metsätaustoihin. 

Viimeinen kuva noista esitellyistä paras, vaikka ovatkin tietysti yleisin jakelun versioita... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Komeita on kuvat! Nuo saariston vesialueet tuo miellyttävää vaihtelua muuten niin tyypillisiin metsätaustoihin. 

Viimeinen kuva noista esitellyistä paras, vaikka ovatkin tietysti yleisin jakelun versioita... :)

Pakko myöntää että viimeinen kuva on otettu noin 200 metriä mantereen rannasta Nallikarin heikkarannan edustalla ja kaikki vedessä kopterin yläpuolella ja alla näkyvä on jäätä.

Perttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On se vaan kumma kuinka kauniita kuvia tuosta kopterista saakaan oikeassa elementissään :)

Mun mielestä tuosta nyt ei saa kaunista tekemälläkään, elementistä viis. Makuasioita tietty.. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä tuosta nyt ei saa kaunista tekemälläkään, elementistä viis. Makuasioita tietty.. ???

:P Robbari miehen kateellisen panettelua

Ei vaan se on vain tottumus kysymys, pari vuotta sit en itsekään tuosta 135 ulkomuodosta pitänyt

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:P Robbari miehen kateellisen panettelua

Tiedä sitten minkä miehen, mutta eipä ole kyllä tullut 22:stakaan minään kaunottarena pidettyä.

Edit; Miksi mun pitäisi Antti kateellinen olla, jos ei kyseinen laite silmääni miellytä?? Jos olisin kateellinen, niin kyllä siihen varmaan olisi ihan muut syyt kuin työkalun ulkonäkö. Mutta kun ei, en sitten pätkääkään... ;) SkyCranekaan ei muuten ole mikään kaunotar, mutta siitä saattaisin jo kateellinen ollakin :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla