Sami Marttila

Spotterit spottaamassa (sisältää valokuvia)

1 245 viestiä aiheessa

Jätkät hei, on tää meiltä vielä aika heikkoa! Ampsterdamissa ne hoitaa homman kunnolla  8)

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Vaikka eihän määrä välttämättä korvaa laatua  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä Suomessakin välillä osataan. Aikoinaan, kun Beluga kävi ensimmäistä kertaa Turussa, niin oli katsojia todella huikeat määrät. EFTU:n näköala kallio oli aivan täynnä porukkaa ja aidan vieressäkin riitti porukkaa melkoisesti. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä Suomessakin välillä osataan. Aikoinaan, kun Beluga kävi ensimmäistä kertaa Turussa, niin oli katsojia todella huikeat määrät. EFTU:n näköala kallio oli aivan täynnä porukkaa ja aidan vieressäkin riitti porukkaa melkoisesti. :)

Tuo vain sattui olemaan normipäivä  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täällä kun normipäivän istut jossain kentän laidalla, niin tulos on muutama bussiloinen ja heavy bird activity :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, tosta Amsterdamista mä olen kuullutkin. Ja Manchesterissä on sitten ihan virallinen spottauspaikka (josta olen tainnut jo ihan tarpeeksi jankuttaa ;D ).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, tosta Amsterdamista mä olen kuullutkin. Ja Manchesterissä on sitten ihan virallinen spottauspaikka (josta olen tainnut jo ihan tarpeeksi jankuttaa ;D ).

[ attachment removed ]

Ja parit sutut  :-[

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoa, että sielläkin on tuota tarjoilua. ;D

Manchesterin Aviation Viewing Parkin 'chipsit' olivat kyllä todella maukkaita. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kas, muutama tarra tullut lisää ja pari lähtenyt reilun vuoden aikana tuosta kyltistä. :)

[ attachment removed ]

Taitaa tämä Kaagbaanin varrella oleva spottauspaikka olla pian historiaa rahtiplatan laajennuksen vuoksi?

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varoitus!

Sisältää julkaisematonta kaitafilmimateriaalia.

Spottereita EFHK:lla 1978 talvella ja Finnairin DC-10(0,5 Mb)

Mukana allekirjoittaneen lisäksi ... tuttuja (Kuka tunnistaa itsensä?)

21sekkaa mustaa ruutua ja taustalla jotain pärinää  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kodeekit kuntoon...

--

Ari

Codecit on kunnossa, sitä mitä VLC ei näytä ei tarvitse katsoa sitäpaitsi tää on ensimmäinen pätkä moneen _vuoteen_ mitä ei auki saisi pois lukien realmedian tekeleet. Noita "Mega packkeja" kun asentelee on kone loppupeleissä aikas solmussa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noita "Mega packkeja" kun asentelee on kone loppupeleissä aikas solmussa.

Joo itse vältän myös noita megapäkkejä kuin ruttoa. FFD-show on ainoa mitä tarvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noita "Mega packkeja" kun asentelee on kone loppupeleissä aikas solmussa.

Joo itse vältän myös noita megapäkkejä kuin ruttoa. FFD-show on ainoa mitä tarvin.

On kiva nähdä, että herrat  ovat kerrankin :o "samaa mieltä" asiasta. Siksi päätinkin palkita yksimielisyytenne. (ettehän sitten ota tätä tavaksi?) ;)

Latasin kaitafilmin pätkän juu tuubiin ilman projektorin säksätystä. Tosin se kuuluisi kaitafilmin katseluun kun ei ole ääniraitaa, mutta olkoon poikkeus tällä kertaa. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään