Sami Marttila

Spotterit spottaamassa (sisältää valokuvia)

1 245 viestiä aiheessa

Jep, meidän 7v kompastui helikopteriin :-D

Ok, katsoi platalla juuostessaan taakse, ja vetäisi polvilleen asfalttiin HeKon jalaksesta ;-)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pari Kauhavalta 2007

Käsittääkseni videokuvaus oli ko. tapahtumassa kielletty.

Niko

Käsitääkseni ja muistaakseni iltasanomat käyttää tollaista patenttia kuvauksissaan. tai oliko peräti iltalehti. Muistan nähteeni samanlaisen virityksen viime maaliskuussa yökerho 51:ssä vaalijuhlissa erään iltapäivälehden työntekijällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pari Kauhavalta 2007

Käsittääkseni videokuvaus oli ko. tapahtumassa kielletty.

Niin missäkä oli muka kielletty? Jos oli niin jäi minulta kielto huomaamatta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika turha kielto ellei sitten ole varaa pistää useampi sata järkkäriä valvomaan sitä, vitsin taso 4 1/2.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika turha kielto ellei sitten ole varaa pistää useampi sata järkkäriä valvomaan sitä, vitsin taso 4 1/2.

Noi kuvauskiellot on muutenkin aika hassuja välillä - esim. kaveri on kuvannut jotain konsertteja missä on järkkäri tullut sanomaan että "noin pitkällä putkella ei saa kuvata" - otti sitten vastavalosuojan pois ja se oli sen jälkeen ihan OK ;D

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin missäkä oli muka kielletty? Jos oli niin jäi minulta kielto huomaamatta?

Muistaakseni lähellä sitä paikkaa missä ne mopokuskit temppuili oli joku A4-lappu tolpassa, sitä en sitten tiedä montako vuotta se lappu on siinä tolpassa ollut  :-\  Itse järkeilin että ne ulkolaiset tähdet olisivat vaatineet jonkun videointikieltopykälän, ehkä näin on ollut joskus menneinä vuosina (spekulointia)...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;D Tuosta kaljusta ei voi erehtyä!!

Tutulta näyttää juu. Mutta pitääkö tästä tehdä johtopäätös, että viereinen kaveri on...? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tutulta näyttää juu. Mutta pitääkö tästä tehdä johtopäätös, että viereinen kaveri on...? ;)

...johtopäätöksiähän voi tehdä, mutta meneekö oikein? Se viereinen ei ainaskaa o kalju.... ;);D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei oo tuttu kalju mulle ainakaan. ;D

Näinhän se täälläkin, kaikki tuntee apinan (tai ainakin Remun) spottauspaikoilta, mutta apina ei tunne ketään  :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän sä mut tunnet? Tai ainakin oot nähnyt lemminkäisellä. Riippuu kyllä miltä kantilta asiaa kattoo. ;D Remu on tullu ihmeen tutuks vaikka kerran oon livenä sen nähnyt.

Niinpä, kaikki kyllä tuon Remun tuntee, hällä kun on tuollainen spottausnoutajan keski-iän AD/HD, sinä taidat olla se tummiin pukeutunut Heavy-henkinen spotteri Lemminkäiseltä, jos olen oikein visuaalisen tunnistuksen tehnyt? Ei siinä itselläkin KISS rules ja taustalla soi... 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinpä, kaikki kyllä tuon Remun tuntee, hällä kun on tuollainen spottausnoutajan keski-iän AD/HD, sinä taidat olla se tummiin pukeutunut Heavy-henkinen spotteri Lemminkäiseltä, jos olen oikein visuaalisen tunnistuksen tehnyt? Ei siinä itselläkin KISS rules ja taustalla soi... 8)

Sä muistit! :thmbup: Sama tyyli on edelleenkin ;p

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kertokaa ny kaikille kuka toi liian lyhyellä hyppynarulla hyppiny on, minä en tunnista.....  :(

Kysyppäs Maliniemeltä ... alkaakohan aukeemaan  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään