Sami Marttila

Spotterit spottaamassa (sisältää valokuvia)

1 245 viestiä aiheessa

::)

[ attachment removed / expired ]

Tervicko!

Tunnustaudun sinitakkiseksi herraksi.  Menossa juuri 4v Sampo-pojan lajikoulutus. Tämä on ilmeisesti otettu siltä Singapore777-päivältä?

t.PR

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terveisiä tosispottareilta? ;D

Jep .. ensimmäisenä aloit kuvaamaan tiilikasan päältä porukkaa ... Mikä idea ?? 

Sama linja jatkuu jos näen et minua kuvataan ... En ole mikään kovauskohde kentällä ... kuvatkaa niitä koneita  ;D

ihmisiä voi kuvailla vaikka terminaalissa jos siitä tykkää

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep .. ensimmäisenä aloit kuvaamaan tiilikasan päältä porukkaa ... Mikä idea ?? 

Ei kai toi nyt niin vakavaa ole? Mikä järkeä sitten tässä aiheessa olisi? Tai, no kyl se olis ehkä hyvä lupa pyytää julkaisuun kun on noin hyvin tunnistettavissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kai toi nyt niin vakavaa ole? Mikä järkeä sitten tässä aiheessa olisi? Tai, no kyl se olis ehkä hyvä lupa pyytää julkaisuun kun on noin hyvin tunnistettavissa.

Niinkuin sanoin ... En ole se kuvauksen kohde siellä kentällä  >:( En tykkää et minua kuvataan ... mitä se taas muille kuuluu

jos en ole omasta mielestäni "kuvauksellinen"  ;D Lupa pyydetty .. ainakin minulta  ;) 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pieni vinkki, jos haluat välttää sen, että joskus tulet kuvatuksi, älä missään tapauksessa mene ulos. Äläkä Lontooseen, siellä sinua voidaan kuvata satoja kertoja päivässä, sinulta mitään lupaa kysymättä. ;)

Henk. koht. mielipiteeni on, että on sitä paljon rumempiakin miehiä tullut nähtyä. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä nyt en ymmärrä tässä asiassa sitä logiikkaa ( kuten pari viikoloppua taaksepäin ) et tullaan paikalle

ja ensimmäisenä kuvataan kuvaajia   :o  Tää nyt vaan ei aukee tyhmälle .. Tosiaan pari viikonloppua taaksepäin

ensimmäisenä autosta ulostuessaan kolmella putkella alettiin kuvaamaan minua ... mikä v.... tu idea tuossa

on ... sisällä en pysy .. kuvailkaa ihan rauhassa minua, ei tartte kysyä lupaa ...  mä kuvaan koneita  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En kyllä tarkoittanut siitä bemarista ulostautunutta porukkaa Espanjalaisia kuvaamassa  ;) .. joka muuten myös kuvasi minua innoissaan .... siitäkin voisi kertoa hauskan tarinan mutta jätetään se allekirjoittaneiden tiedoksi ...  ::)  Et ilmeisesti vieläkään tajua mistä johtuu tuo "keskisormi"  ... keskity asiaan ... kuvaa niitä alumiiniputkia vaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä? Eikö se olekaan aito? ;D

On se aito mutta kuva ei anna oikeutta sen oikealle käyttötarkoitukselle joka on h.... nurin ja nenän kaivuu ... ???

eiku ensin nenä ja vasta sit h ... anuri ettei .... nenään  ;D Oikeesti on se aito ! ! !

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä nyt en ymmärrä tässä asiassa sitä logiikkaa ( kuten pari viikoloppua taaksepäin ) et tullaan paikalle

ja ensimmäisenä kuvataan kuvaajia   :o

Minä olla saamaa mieltä  :thmbup:. Minua kiinnostaisi yrittää valokuvata lentokoneita ja minä haluta tehdä sen rauhassa. Minut tunnistaa liika helposti ja en halua valokuvaa minusta foorumille.

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voihan sitä tietty laittaa sensuroituja kuvia ja paljastaa kasvot vasta sitten, kun henkilö on antanut siihen luvan.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toisesta päästä :P

[ attachment removed ]

Mikäs tilli se siellä kurkistaa?  ;D

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Isot tötteröt kääntää nuorten naisten katseet vaikka varressa onkin hieman iäkkäämpi spotteri :laugh:

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kai tässäkin jotain spotataan..?  ;D

Ja kiitokset vielä Otolle pakkauksesta, omat softat kun ei pelaa :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, toista spotteria, ilmiselvästi. ;D

Hitsi, olisi pitänyt siellä hississä sisällä ollessa ottaa kuvia. :laugh:

On mulla yks, mut se on aika spesiaali ihmisten ilmeiden osalta  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan selvästi kaipaat venynyttä kroppia itsestäsi....  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lippis päässä sisällä :-\ Opit kai sitten viimeistään SAI:ntissä miten mies pukeutuu sisätiloissa.... Vielä paljon opittavaa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No sitten sun olis pitäny jäädä sinne...

nimimerkki. aina pipo päässä..

Ai, kesälläkin? Skeittari :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään