Sami Marttila

Spotterit spottaamassa (sisältää valokuvia)

1 245 viestiä aiheessa

Pörräsi pari päivää sitten immeisesti samainen Robbari tässä kämppäni päällä ja joku sohi objektiivilla, liekö Maliniemi sielläkin? ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pörräsi pari päivää sitten immeisesti samainen Robbari tässä kämppäni päällä ja joku sohi objektiivilla, liekö Maliniemi sielläkin? ::)

Ei ollut.. Kopterissa oli ammattikuvaaja. Maliniemi sohii tässä, ja ihan väärään suuntaan, juna meni jo  ;D

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maliniemellä tyyriimmän puoleiset tikapuut Jämillä.

Sunnuntaina juuri ennen poislähtö napsin viimeisiä kuvia pokkarilla, ja mietin, että miksiköhän tuon Robbarin ovi on pitänyt irroittaa...

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maliniemellä tyyriimmän puoleiset tikapuut Jämillä.

Olisiko tässä kenties vastakappale tuolle kuvallesi? Kamera peittää niin lahjakkaasti kasvot, että en tunnista :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huti meni, pitäisi olla tumma Red Bull-lippis ja valtava harmaa L. Ruuminrakenne kyllä täsmää. Niiin, ja kameralaukku on reissussa tiukasti olalla, ettei voro vie.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pojasta se polvi paranee..  ;D  ;D

Oma kamera on ollut kovassa käytössä.

..ja lopputulos  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

itsekkö poika kuvasi ??? on hieno kuva.

Joo, itse napsii kuvia.. Tosi innokas lähtemään kentälle mutta homma jaksaa kiinnostaa aina kerralla sen 10 minuuttia.. Noh, ikää on 2,5 vuotta niin kyllä tässä vielä ehtii. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, itse napsii kuvia.. Tosi innokas lähtemään kentälle mutta homma jaksaa kiinnostaa aina kerralla sen 10 minuuttia.. Noh, ikää on 2,5 vuotta niin kyllä tässä vielä ehtii. :)

no mikäs siinä hieno harrastushan tuo on  ;) uutta kameraa vain hommaamaan :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ipanahan otti ihan laatukuvaa! Nyt jos/kun jaksaa vieläkin kiinnostaa, saadaan yhteisöön yksi osaaja lisää  :thmbup:

Onnittelut täältäkin kuvaajan alulle!

@-----   Tenavalle  ( tikkari tietenkin, mikäs muu?) 

Keskittymiskykyä samoin kuin mun kundilla, toisinaan se oli kiinnostuneempi repimään ruohoja juurineen ylös, kuin katselemaan/kuvaamaan koneita  :laugh:  Toisinaan jaksoi tähtäillä pidempäänkin ja useampaa yksilöä... Kyllä se siitä lähtee!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään