Sami Marttila

Spotterit spottaamassa (sisältää valokuvia)

1 245 viestiä aiheessa

Mites kuvan paikka valoisan aikaan? Kävin siinä Sunnuntai-iltana pimeän aikaan. Kalliolle pääsee ilman aitojen ylitystä, mutta tuleeko häätö henkilökunnan toimesta jos joku huomaa? Paikka siis 22L päässä.

Joo kyllä sieltä häätö tulee vartoijoiden toimesta, toki riippuu vähän vartijasta, mulle on tultu sanomaan, että kuvatkaa vaan tässä ja sitten toiset häätää heti pois kyselemättä mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo on 22L päästä!!!!, (eli 04R:n alusta)

Sanoin ehkä liian vaikeasti?

Tai yrität sitten vaan epätoivoisesti muuttaa vakiintuneita ilmaisuja. Se on 04R:n päässä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai. Olen ollu tällä foorumilla pari viikkoa joten en tunne vakiintuneita ilmaisuja.

Eli pää on alkupää. Nyt tiedän.

Epätoivoisesti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai. Olen ollu tällä foorumilla pari viikkoa joten en tunne vakiintuneita ilmaisuja.

Eli pää on alkupää. Nyt tiedän.

Epätoivoisesti

Eihän parilla viikolla ja sun todellisella foorumillaoloajalla ole eroa kuin neljä vuotta ja viikko.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän parilla viikolla ja sun todellisella foorumillaoloajalla ole eroa kuin neljä vuotta ja viikko.

Tarkoitin tätä valokuva-osiota. Simupuolella harvemmin tulee puheeksi spottauspaikat tai kiitotien ulkopuolella olevat alueet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

27.5. klo 20 aikaan. Spotteri tikkailla ja töihin pyöräilevä Blue1 kapteeni. Ei varmaan tullu lämmin polkiessa työasussa.

[ attachment removed / expired ]

Edit: Tuohon alkupäässä loppupäässä keskusteluun: Voihan sitä sanoa minkä RWY:n finaalin päässä/alla on. Esimerkiksi: Olin 04R:n finaalin alla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olihan siellä jengiä ihan hyvin jo alkupäivästäkin tosiaan joo. Puolenpäivän jälkeen sitten ei ollut enää mitään tsäänssejä päästä ilman piiiitkää jonotusta sisään...

spotterde.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olihan siellä jengiä ihan hyvin jo alkupäivästäkin tosiaan joo. Puolenpäivän jälkeen sitten ei ollut enää mitään tsäänssejä päästä ilman piiiitkää jonotusta sisään...

MINÄ! :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MINÄ! :D

Jep. Kävelittekin Mikon kanssa T2ssa vastaan mut teillä oli niin vauhti päällä ettei jaksanu keskeyttää.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä! :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli käytyä koko perheen voimalla kattelemassa ltapäivän heavyt:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään