Sami Marttila

Spotterit spottaamassa (sisältää valokuvia)

1 245 viestiä aiheessa

Tuntemattomat puskien miehet (ja naiset?) Joen kaupungin kentän laidalta tänään.....

[ attachment removed ]

"Tekstiilikaksoseni" (kun ei tiedä pitäiskö chimpata vai kuvata....  ;D )

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep! ;D Minä ja vakikuski.

:) Onkos teillä muuten sellainen musta pieni Mersu? Sellainen kääntyi nimittäin tiilikasalle päin tuossa ennen kahdeksaa (eilen), kun itse siinä takana prätkällä tulin. Ja sille tielle ei yleensä käänny muuta kuin spotterit. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole. Meidän auto on sininen. ;) Eilinen spottailu oli sellainen hetken mielijohde kun oltiin tulossa kotia kohti tuolta pohjoisemmasta. Oltiin käymässä Visavuoressa ja Iittalassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Höh, nyt sie rikoit monen spotterin illuuson sitä että kentän laidalle olisi ilmestynyt Vapaa Nainenjoka on kiinnostunut samasta harrastuksesta. Vai juuriko niiden yli-innokkaiden ihalijoiden takiako tuon kuvan laitoit  ;D

Varo sun vaimos lukee tätä. ;D  kyllä tuolla on sinkkuja nuaras puolisia kettujakin näkynyt, ainakin meillä päin ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:) Onkos teillä muuten sellainen musta pieni Mersu? Sellainen kääntyi nimittäin tiilikasalle päin tuossa ennen kahdeksaa (eilen), kun itse siinä takana prätkällä tulin. Ja sille tielle ei yleensä käänny muuta kuin spotterit. ;D

Siitähän menee nytten ilmeisesti työmiehiä 15 finaalia kohti ja siitä portista läpi(on sillä hepulla hauska työ rämpätä sitä ovea auki ja kiinni  :P)

E: Illalla ei taida työskennellä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

. Ja sille tielle ei yleensä käänny muuta kuin spotterit. ;D

Ja varmaankin maansiirtotöissä olijat hiekkakasojen alueella, ja Myllypadontien varrella asuvat jne.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varo sun vaimos lukee tätä. ;D  kyllä tuolla on sinkkuja nuaras puolisia kettujakin näkynyt, ainakin meillä päin ;)

Juu niin lukee, ja siksi mulla onkin porttikielto kentän laidalle kun ei koskaan tiedä mitä hameenheiluttajia siellä on meidän ukkomiesten houkutuksena  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu niin lukee, ja siksi mulla onkin porttikielto kentän laidalle kun ei koskaan tiedä mitä hameenheiluttajia siellä on meidän ukkomiesten houkutuksena ;D

Pitäis hommata toinen kameranrunko perheeseen ;) mut toisaalta kun on vain yksi niin sitä voi aina välillä mukana kulkevalle paremmalle puoliskolle sen antaa käteen ja itse keskittyä  ::) tuota niin radion säätämiseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole kukaan viellä minusta saannut kuvaa  :laugh: . Auton varmaan on joku teistä joskus nähnyt punainen Opel vectra  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole kukaan viellä minusta saannut kuvaa  :laugh: . Auton varmaan on joku teistä joskus nähnyt punainen Opel vectra  ;)

Onneksi noita punaisia Ooppeleita ei ookkaan yhtään paljoa...!  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäis hommata toinen kameranrunko perheeseen ;)

Maliniemen Mikkohan on näin tehnyt... Toisaalta Mikon ihastuttava puoliso paikkaa kun perheen pää vaihtaa lipasta...  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maliniemen Mikkohan on näin tehnyt... Toisaalta Mikon ihastuttava puoliso paikkaa kun perheen pää vaihtaa lipasta...  :D

Samaa miestä pelotti hornettien jylinä näin paljon:

[ attachment removed ]

Vai liekö kyseessä sittenkin "chimppauksen uudet ulottuvuudet...?"  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hehheh, joku muukin keksinyt, että LCD:tä näkee paremmin pimeässä paidan alla. ;D

Mikko saattaa myös olla vedostamassa punaisen taskulampun valossa... Ei aina pelkkää digiä...  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katselijoita tällä kertaa.

Noin korkealla jo, vaikka lähti 15:lta. :o

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[ attachment removed / expired ]

Ei tuo tikkurilan yllä ollut kovin korkealla vielä. Näytti muuten mun mielestä hienolta kun sitä kattelin parrsilta ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuuli on käynyt koko päivän idästä. ;D Olisi ollut kiva olla katsomassa noita tuolla tänään, piti kuitenkin tyytyä tuohon parvekkeelta tuijotteluun (leipomisen lomassa).

Olikos muuten Bangkok vaiko Peking tänään myöhässä? Yksi mädäri meni ylitse tuossa lähempänä puolta kymmentä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oliko tämä se mikä seisoi kauan rullaustiellä ja sitten kääntyi takaisin terminaalille päin?

Ja tietääkö kukaan syytä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olikos muuten Bangkok vaiko Peking tänään myöhässä? Yksi mädäri meni ylitse tuossa lähempänä puolta kymmentä.

Myöhässä olivat pahasti HKG ja PEK. HKG otti lukua 196 min, lähti 20:17 ja PEK 52 min, lähti 21:25.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Myöhässä olivat pahasti HKG ja PEK. HKG otti lukua 196 min, lähti 20:17 ja PEK 52 min, lähti 21:25.

Ha! Olin siis oikeassa parvekkeella seisoessani ja todetessani että se siinä noin 20 yli 8 yli mennyt mädäri oli myöhässä ollut HKG. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään