Sami Marttila

Spotterit spottaamassa (sisältää valokuvia)

1 245 viestiä aiheessa

Ei sellaista lakipykälää olekaan, mutta varmaan jotain löytyy liittyen henkilön tunnistettavuuteen ja asiayhteyteen. Muistaakseni jos otat kuvan maisemasta ja henkilö  on ohikulkijana siinä niin ei tarvitse kysyä lupaa, mutta mikäli henkilö on kuvan aihe niin sitten tulisi luvat hankkia kuntoon. Tässäkin kuvan henkilö esitetään kohtuullisen epäedullisessa valossa joten...

En jaksa alkaa tarkemmin etsimään pykäliä ja määräyksiä, koska en ole kuvan henkilö joten asia ei minua niin paljoa kosketa...  ;D

Vinkki: Kuvaaminen =/ julkaiseminen. Kuvata saa, mutta julkaisussa onkin sitten ihan toiset sävelet..

Janne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei varmaan EFOU:n spottereita haittaa vaikka laitankin tänne heistä kuvan/kuvia.

Ei varsinaisesti juuri spottaamassa, mutta kuitenkin.

[ attachment removed / expired ]

Tässä ollaan juuri aiheessa.

Ja taas ei aivan juuri tällä hetkellä olla spottaamassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pisteet sille joka keskii ekana, että mikä on kuvattavien kuvaavien kuvaajien kuvauksen kohde? :P Tosin yhdelle noista korvan kaivuu näyttää olevan aktuaalimpaa tekemistä. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pisteet sille joka keskii ekana, että mikä on kuvattavien kuvaavien kuvaajien kuvauksen kohde? :P

Pullmanturin jumbo.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sepä se. Taisit olla siinä mun vasemmalla puolella sihtailemassa.

Jep, niin taisin.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Hei, minä olen Oskari. Tunnet varmaan foorumilta."

Ei kuulu mun sanastoon tuollanen.  :P Yleensä en puhu muille, enkä puhunut Pullmantuurejen aikanakaan.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nimi nyt oli vain heitto!  ;)

Kummiskin moni on foorumilta, jotka noita "spesiaaleja" bongaa. Mutta eihän se toki ole pakkokaan puhua, jos ei halua!  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kuulu mun sanastoon tuollanen.  :P Yleensä en puhu muille, enkä puhunut Pullmantuurejen aikanakaan.  ;)

Kyllä sää mulle puhuit sillo joskus flaikkarissa, muttet mitää "Hei, minä olen Oskari. Tunnet varmaan foorumilta" , vaan "Terve Olli, onks TNT:n parkis mitää mielenkiintost?"

BTW, Oskari, millo lisäilet sen "spottaajan" tähän triidiin, kun niin kovaa pyytelikin?  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä sää mulle puhuit sillo joskus flaikkarissa, muttet mitää "Hei, minä olen Oskari. Tunnet varmaan foorumilta" , vaan "Terve Olli, onks TNT:n parkis mitää mielenkiintost?"

Tuo lausahdus olikin kärjistetty esimerkki!  :laugh: Ei kai kukaan tuolla tavalla itseään tosissaan esittele...  ;D tai no ei sitä tiedä!  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vai ei löydy tästä opuksesta moisia sanoja?  ;)

Kuvaa luonnollisesti käännetty teidän niskojenne säästämiseksi.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pisteet sille joka keskii ekana, että mikä on kuvattavien kuvaavien kuvaajien kuvauksen kohde? :P Tosin yhdelle noista korvan kaivuu näyttää olevan aktuaalimpaa tekemistä. ;D

Tuolla taisi muutenkin olla puolet voorumin vakioasiakkaista. Kenet lie tietämättäni tavannutkaan? Notkuin meinaan siinä tuolinrenkkana/penkkiviritelmän luona seuranani kolmesta viiteen kameraniekkaa 8) Parin tyypin kanssa jäimme viellä odottelemaan jälkimmäisen Pullmantuurin lähtöä kun muut jo mamma komensi kotiin ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

BTW, Oskari, millo lisäilet sen "spottaajan" tähän triidiin, kun niin kovaa pyytelikin?  :P

Näin taisin tehdä.  ;D Ja voisihan tuon kyseisen ''spottaajan'' kuvan lisätä tänne jossain vaiheessa..  :laugh:

Vai ei löydy tästä opuksesta moisia sanoja?  ;)

Ei löydy joo.. Millos sä tuon kuvasit?  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yleensä en puhu muille, enkä puhunut Pullmantuurejen aikanakaan.  ;)

Mä kyllä meen mielellään jutteleen, jos kuvaaja vaikuttaa ihan normaalilta ihmiseltä. Kuluu aika paljon mukavemmin. Jotkut tosin on olemukseltaan semmosia, ettei tee mieli mennä lähellekkään......

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä kyllä meen mielellään jutteleen, jos kuvaaja vaikuttaa ihan normaalilta ihmiseltä. Kuluu aika paljon mukavemmin. Jotkut tosin on olemukseltaan semmosia, ettei tee mieli mennä lähellekkään......

Niin no.. Kyllä mä silloin meen juttelemaan jos on jotain asiaa/kysyttävää tai jos toinen spottaaja tulee muuten vaan juttelemaan.. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja kukaan ei suutaan avannut?!  ;)

"Hei, minä olen Oskari. Tunnet varmaan foorumilta." Ei käyty sananvaihtoa?  ;D

Ei varmaan ole koskaan käynyt mielessä että kaikki kuvaajat ovat tällä hattiwatti foorumilla :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei varmaan ole koskaan käynyt mielessä että kaikki kuvaajat ovat tällä hattiwatti foorumilla :laugh:

Onko Tero juonut taikajuomaa, kun mies kirjoittelee taas kuin hattiwatti ite? :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Parin tyypin kanssa jäimme viellä odottelemaan jälkimmäisen Pullmantuurin lähtöä kun muut jo mamma komensi kotiin ;D

Tunnustan.  :laugh: Sanotaan ensi kerralla oikein käsipäivää.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanotaan ensi kerralla oikein käsipäivää.  ;)

Näinhän se on tehtävä 8) Pyrin kyllä yleensä ainakin jonkinlaiseen puheyhteyteen jos kuka kohdalle osuu, mutta nyt olisi ollut hommaa käsi ojossa kiertää kaikki parisenkymmentä sälliä! Muutenkin pelästyin kun yhtäkkiä metsästä ravaa esiin toinen toistaan karvaisempaa karjua ;D

PS. Se nyt mikään uutinen ole, mutta yllättävän harvoin loppujen lopuksi osuu voorumilaisia kohdalle (tai sitten eivät vain tunnusta). Varsin usein tulee "Oletkos sinä tätä flaitvoorumin porukkaa"-kysymykseen vastauksena, että kyseinen henkilö ei ole moisesta (muka) kuullutkaan! :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään