Sami Marttila

Spotterit spottaamassa (sisältää valokuvia)

1 245 viestiä aiheessa

Minä en ole yleensä tätä muiden kuvaamista harrastanut, mutta pistetään nyt edelliseltä kesältä yks, kun sattui niin sopivasti linssin eteen.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On se spottaaminen välillä jännää

Ja hornetitkin jaksaa kiinnostaa  :)

[ attachment removed ]

Vaikka taisithan tuossa toivoa, että nousevasta saisi jotain kuvaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EFHK 28.9.08

Kyllä nämä Hevien illan lähdöt aina porukkaa tuntuu vetävän.  :D

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EFHK 28.9.08

Kyllä nämä Hevien illan lähdöt aina porukkaa tuntuu vetävän.  :D

Bongasin itseni tuosta kuvasta. Olen tuo harmaa paitainen bussin nokan vieressä.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäköhän tässä kuvaillaan :P Onneksi oli kaverilla verkkarit, koska kulma on sen verta jyrkkä....

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bongasin itseni tuosta kuvasta. Olen tuo harmaa paitainen bussin nokan vieressä.  :)

Samoin, ja autokin näyttää osaksi pilkottavan puun takaa...Itse olen tuolla kukkulalla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai juntti teini kakstahtiterroristi, joka ei sen vertaa kunnioita paikalla olevia vanhempia herrasmiehiä, että vaivautuisi edes potan ottamaan päästään ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai juntti teini kakstahtiterroristi, joka ei sen vertaa kunnioita paikalla olevia vanhempia herrasmiehiä, että vaivautuisi edes potan ottamaan päästään ;D

Tai sitten kaveri ei halua että lärvi löytyy jostain koner**eiden palstalta  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hän on katsomassa lussun lähtöä, siitä kun ei ole varma jaksaako, niin kaveri varautunut potalla jos alkaa ilmassa olemaan roskaa ja roipetta kun 340 sahaa Seutulan metsää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hän on katsomassa lussun lähtöä, siitä kun ei ole varma jaksaako, niin kaveri varautunut potalla jos alkaa ilmassa olemaan roskaa ja roipetta kun 340 sahaa Seutulan metsää.

tai sitten katsomassa läskimädärien laskua mutta pelkää että vanhojen romujen ruosteiset pellit varisee niskaan ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olet oikeilla jäljillä siinä, että kaveri on katsomassa lussun starttia. Kylän suurin kypärä tosin kuuluu varustukseen sen takia, että kun lussu lyö hanat kaakkoon, koskaan ei tiedä, mitä ne voimanpesät viskoo ympäristöön. Ikävämpi homma, kun hiekkamyrskyn sisästä pääsee yllättämään kuution kivi tai kiitotievalotolppa  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään