Sami Marttila

Spotterit spottaamassa (sisältää valokuvia)

1 245 viestiä aiheessa

oletkos nyt aivan Varma että asento kamerasta on kohallaa?

varmaan äidin kielen tunneillakin oot kuvaamassa ollu?

Haha, aika osuvasti :laugh: On kyllä _hieman_ homahtava asento tossa kuvassa. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haha, aika osuvasti :laugh: On kyllä _hieman_ homahtava asento tossa kuvassa. :P

Kiitos :) kai minun pitää poistaa tuo kuva xD seuraavan kerra ku tuun lemminkäiselle kuvaa nii joku huutaa HEI HOMO OOKS SAANU HYVIÄ KUVIA?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos :) kai minun pitää poistaa tuo kuva xD seuraavan kerra ku tuun lemminkäiselle kuvaa nii joku huutaa HEI HOMO OOKS SAANU HYVIÄ KUVIA?

Pitää paikkaansa !

Enemmistö nyt voitti, että homahtava asento khyllä.. Harjoitteleppa kotona semmoista suora seisontaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitää paikkaansa !

Enemmistö nyt voitti, että homahtava asento khyllä.. Harjoitteleppa kotona semmoista suora seisontaa?

No kyllämä osaan :D mutta toi oli kyl oikeesti läpäl toi asento:D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kyllämä osaan :D mutta toi oli kyl oikeesti läpäl toi asento:D

Hienoa!

OT, mutta kannattaa keskittyä myös kirjoitus asuun.. Ei aina "mä" ym. slangi sanoja ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OT, mutta kannattaa keskittyä myös kirjoitus asuun.. Ei aina "mä" ym. slangi sanoja ;)

Kuka muu löytää tossa ylläolevassa lauseessa erään hauskahkon pienen ristiriidan... :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuka muu löytää tossa ylläolevassa lauseessa erään hauskahkon pienen ristiriidan... :laugh:

kirjoitus_asu?  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kirjoitus_asu?  :)

Joo, yhdys_sana_virhehän se siellä. ::)

PS: Pitäiskö hajoittaa omaksi ketjukseen?

"Keskustelua kirjoitusasusta(= Oli Spotterit spottaamassa (sisältää valokuvia)) ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PS: Pitäiskö hajoittaa omaksi ketjukseen?

"Keskustelua kirjoitusasusta(= Oli Spotterit spottaamassa (sisältää valokuvia)) ;D

Ei vaan "Luuleeko ihmiset minua homoksi? (oli: Spotterit spottaamassa (sisältää valokuvia)  ;D

Koittakaa nyt rauhoittua tuon homoutenne kanssa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei vaan "Luuleeko ihmiset minua homoksi? (oli: Spotterit spottaamassa (sisältää valokuvia)  ;D

Koittakaa nyt rauhoittua tuon homoutenne kanssa...

niimpä minä en oo homo ja piste.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Seuraavan tuota tasoa olevan 'fiksun' viestin tähän heittävälle tulee 1vk kirjoituskielto. .. Näin. Laiska moderaattori.

Eli seuraava postaus käsittelee itse aihetta, kuvan kera.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Och samma på finska. Identifioikaa itsenne!  8)

Suosittelen vahvasti kokeilemaan ihan sitä perinteistä lärvi2lärvi kanssa käymistä niin ei tarvi netissä huudella. Vai mikä siinä on niin pelottavaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suosittelen vahvasti kokeilemaan ihan sitä perinteistä lärvi2lärvi kanssa käymistä niin ei tarvi netissä huudella. Vai mikä siinä on niin pelottavaa?

Siis mitähän nyt ajat takaa? Sitä ihan perinteistä lärvi2lärvi -kanssakäymistä tehdään kentän laidalla useinkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään