Sami Marttila

Spotterit spottaamassa (sisältää valokuvia)

1 245 viestiä aiheessa

Niin, helpompi olisi varmaan ollut ottaa viereisestä autosta tikkaat  ;D

Joo tai mennä VP4:lle kuvaamaan hyvin tilavasta paikasta ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo tai mennä VP4:lle kuvaamaan hyvin tilavasta paikasta ;D

Hei haloo, mä oon maalta. Minä tuommosia voi tietää ;D

BTW, tuleeko muille tällä sivulla sellaista virhettä, että viimeisen viestin alla (eli koko sivun loppu) on reilusti yli ruudun verran tyhjää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

BTW, tuleeko muille tällä sivulla sellaista virhettä, että viimeisen viestin alla (eli koko sivun loppu) on reilusti yli ruudun verran tyhjää?

Ei tyhjää lopussa, mutta jouduin lataamaan tämän sivun kahteen kertaan. Ensin koko sivu oli pelkkää blankkoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tyhjää lopussa, mutta jouduin lataamaan tämän sivun kahteen kertaan. Ensin koko sivu oli pelkkää blankkoa.

Ei kun silloin sulla on sama juttu. Et vain huomannut vierityspalkkia oikeassa laidassa. Mullakin, kun avaa tämän threadin viimeisen sivun, tulee ensin muka blankko ruutu, mutta oikeasti siinä on vain lopussa niin paljon tyhjää, että se näyttää siltä. Pitää vierittää ruutua ylöspäin reilusti, että tulee viestit tai ylipäätään mitään näkyviin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kun silloin sulla on sama juttu. Et vain huomannut vierityspalkkia oikeassa laidassa. Mullakin, kun avaa tämän threadin viimeisen sivun, tulee ensin muka blankko ruutu, mutta oikeasti siinä on vain lopussa niin paljon tyhjää, että se näyttää siltä. Pitää vierittää ruutua ylöspäin reilusti, että tulee viestit tai ylipäätään mitään näkyviin...

niinpä olikin. (ja on edelleen)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hetken kun tutkin niin huomasin että tuo vaalea sivu johtuu siitä, että sivun ylälaidassa parin viestin kuvat ovat kadonneet. Esim. tuo odon viesti, jossa on kaksi kuvaa (yht. korkeus noin 1800 pikseliä) eivät lataudu ja tulee vain tyhjää --> ja tuosta sitten jotenkin se tyhjä tila siirtyy tuonne sivun alalaitaan aiheuttaen tuon yms.

Mitä tästä opimme... Käyttäkää foorumin omaa kuvanliittämistoimintoa  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äh, toi Ruohonen on niin fani, ettei se oo jääkiekkoa nähnykään.

jonkunhan sitä on pidettävä lippua ylhäällä, mutta eihän sun kaltaset vässykät siihen kykene.. edes kiakkoo pysty vilkaseen kun jo silmät vuotaa pää punasena  :'( :'( :'( :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lappalaisia lapissa.. ei tainnu riittää pojilla millit laittaa vastakuvaa?

Yritetääs, joutu vavaan vetämään sun kuvas :(

[ attachment removed ]

Ja bonuksena oikean lappalaisen kuva.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yritetääs, joutu vavaan vetämään sun kuvas :(

[ attachment removed / expired ]

Joutuu nostaan taas Fanille hattua, kun pysty pulttaan ton molon kameraan tossa valossa. Joku f/32 lasi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmöset tältä päivältä. ;)

::) ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No onpas hieno tuo ensimmäinen!! :o

Eikä yhtään Photoshoppailtu? ???

Jos mun ekaa kuvaa tarkotat, niin ei ole muuta tehty kuin lisätty hieman kontrastia ja pikkusen terävöitetty. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ketkä tunnistavat itsensä ??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ketkä tunnistavat itsensä ??

Itse en ole kuvissa, mutta nää menee mielestäni vähän liikaa pelkkien ihmisten salakuvaamiseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en ole kuvissa, mutta nää menee mielestäni vähän liikaa pelkkien ihmisten salakuvaamiseksi.

No hah. Sano, että et ollut tosissasi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No hah. Sano, että et ollut tosissasi...

Toinen kuva on kyllä vähän niin ja näin.? Tämä vain oma mielipide siis... :P Okei. Kuvataan vaan ihmisiä spottaamassa, sehän onkin tämän aiheen tarkotus. Olenhan itsekin postannut tänne kuvia, nyt mä vasta hokasin. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään