Sami Virkkula

Häpeä Seiska!

178 viestiä aiheessa

Voi! Voi! Nyt seiska on mennyt julkaisemaan mr Lordin pärstä kuvan ilman meikkiä ja vielä kannessa.  >:( Onneksi en ole tilannut kyseistä lehteä yli viiteen vuoteen muuten olisi tilaus katkennut saman tien. Jään odottamaan sitä kun joulupukki ilmestyy kanteen ilman partaa ja pipoa.

Jonkinlaista kunnioitusta!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Justiinsa! Todella törkeää tuommoinen, kun ei voida vähääkään kunnioittaa toisten tahtoa ja yksityisyyttä! Noh, seiska onkin ollut aina p**** lehti!!  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kannattaisi tappaa lypsävää lehmää. Jotenkin ei silti yllätä yhtään, että nämä roskalehdet julkaisevat noita kuvia.

Jos haluaa nähdä Lordin ilman maskia niin katsoo mtv3:n säätiedotukset joissa näkyy Petri Takala.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Naurettavia pellejä nuo Seiskan toimittajat, jos hra Lordi vielä pyysi lehdistötilaisuudessa ettei hänen pärstänsä kuvaa julkaistaisi ilman maskia!  >:(

Antti

EDIT: Osaan taasen kirjoittaa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Semmoisiahan ne sontalehdet ovat. Vaikka ei tuo ole likikään pahimmasta päästä mitä ne ovat tehneet, Seiska etenkin. Mutta meillä kuluttajilla on valta. Ollaan ostamatta sontalehtiä niin ne menevät kaikki konkurssiin. Minä olen oman osani hoitanut kohtuullisen hyvin. Pari kertaa olen ostanut Iltasanomat tai Iltalehden, Seiskaa tai Ohoa en ikinä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jompi kumpi iltapäivälehdistä sentään itse kirjoitti, että "he julkaisevat bändistä vain kuvia, joista naamaa ei voi tunnistaa". Oikein.  Mutta pitihän jonkun näistä pellelehdistä kuitenkin ahneuksissaan tehdä juuri päinvastoin kun bändi on itse aivan selvästi pyytänyt. Ei tosiaan mikään yllätys.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oliko tämä nyt muka jollekin yllätys? ???

Ei todellakaan vaan pelkästään ajan kysymys! Eikä sekään ollut yllätys, että kaikista sontalehdistä seiska oli ensimmäinen. Nyt kun seiska on alottanut, niin muut tekee saman varmaan perässä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kun seiska on alottanut, niin muut tekee saman varmaan perässä..

Muiden ei enään kannata koska todennäköisesti haitta on suurempi kuin hyöty. Voivat hoitaa pointsit kotiin ja sanoa etteivät julkaise.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muista käyttää huutomerkkejä ahkeraan sinä palautteessa !  ;D

Lordi ei varmaankaan ole hirveän innoissaan tästä.

toki näinhän julkisuus toimii, mutta silti olisivat edes voineet yrittää kunnioittaa Lordin toivetta että pidetään pärstät piilossa.

Edit:

oli kuulemma jo Aamulehdessä eilen kuva saksalaisesta lehdestä jossa näky tuo sama pärstä, ja jossain Ruotsalaisessa sitä ennen. kummiskin seiska julkaisi ekana Suomessa ja varmana saanut jo palautetta vai mitä luulette ? http://www.seiska.fi/kahvihuone/keskustelut/julkkisjuorut/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikka euroviisut eikä Lordi sinänsä kiinnosta pätkääkään, mutta toisen kunnioitus kyllä kiinnostaa, niin loppu kyllä mun kuvienmyynti suhde seiskaan aika hätäseen. Harmi sinänsä.

Edit: Tietääkö joku toimittajaa ja kuvaajaa kuka tän takana?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei todellakaan vaan pelkästään ajan kysymys! Eikä sekään ollut yllätys, että kaikista sontalehdistä seiska oli ensimmäinen. Nyt kun seiska on alottanut, niin muut tekee saman varmaan perässä..

Minulle kyllä tuli vähän yllärinä, olin meinaan melko varma, ettei yksikään suomalainen lehti uskalla kuvaa julkaista juuri tällaisten reaktioiden takia. Turpaanhan siinä melkeen tulee toimittajille, kun Lordifanit sattuvat löytämään.

Epäilen kyllä, että vaikka nyt ollaan kuinka vihaisia, niin suurin osa tämänkin threadyn kirjoittajista on käynyt uteliaisuuttaan Seiskan nettisivuilla katsomassa, miltä mies näyttää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muista käyttää huutomerkkejä ahkeraan sinä palautteessa !  ;D

Ja loppuun: " btw. en ole ostanut teidän hikistä lehteänne, enkä tule ostamaankaan" :laugh:

Lordihan itse sanoi ettei halua paljastaa omaa "pärstäänsä" julkisesti, sillä sitten hän ei olisi enään Lordi,  tjsp.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt olisi kiva nähdä kyseisen Seiskan numeron myyntiluvut ja verrata niitä Seiskan normaaleihin myyntilukuihin. Mikäli Lordin kasvokuvilla myytiin enemmän Seiskoja kuin normaalisti, Seiskan päätös oli selkeästi oikeaan osunut ja kansan jeesustelu julkaisemisesta on äärimmäisen tekopyhää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Milläs lailla addressi auttaa roskalehteä vastaan? Paitsi jos sen lähettää eduskuntaan ja vaatii lakialoitetta tuollaisen haitallisen toiminnan kieltämiseksi. Seiska ketut välittää addresseista, mutta myyntilukuja ne uskovat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Milläs lailla addressi auttaa roskalehteä vastaan? Paitsi jos sen lähettää eduskuntaan ja vaatii lakialoitetta tuollaisen haitallisen toiminnan kieltämiseksi. Seiska ketut välittää addresseista, mutta myyntilukuja ne uskovat.

Juuri näin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos tuo kuva on sama kun eräässä saksalaislehdessä niin se on jo ainakin 10v vanha kuva.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Milläs lailla addressi auttaa roskalehteä vastaan?

Tuskin sinällänsä mitään auttaa, mutta tuleepahan ihmisten kanta asiaan selväksi. Parempihan tämä, kun että jokainen olisi vaan hiljaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vai että oikeen shokkipaljastus  :P Voi luoja... Mistähän tuon kuvan ovat saaneet?  ???  Taidan palata takaisin tilaamaan OHO-lehteä, muutenkin huomattavisti luettavampi kuin seiska.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olikohan tuo kuva hesarin Nyt-liitteessä 1999, näin olin jostain lukevinani.

Jossain tämä kuva kuitenkin olisi julkaistu, jos ei seiskassa niin sitten jossain muualla.

Kunnioitan miehen yksityisyyttä ja toivon mukaan niin tekee muutkin, mutta oli aika naiivia toivoa/luulla ettei kuvaa julkaistaisi missään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään