Sami Virkkula

Häpeä Seiska!

178 viestiä aiheessa

Ihan hyvä määrä nimiä jo addressissa. Toki Finnair ja Aurinkomatkat eivät tietenkään kuulu boikottilistaan, sehän on jo ihan selvä juttu  ;) Ja itsekin ajelen Fordilla ja juon Valio-maitoa  ;D Mutta saattaapi olla että mainostajat vähenee lehdestä.

No miksei kuulu? Nehän on ihan samanlaisia mainostajia kuin muutkin. Ei mitään poikkeuksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta saattaapi olla että mainostajat vähenee lehdestä.

Tai sitten käy niin kuin luutavaa on, eli Seiskan maine vaan kasvaa ja levikki nousee ja lehti saa lisää mainostajia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai sitten käy niin kuin luutavaa on, eli Seiskan maine vaan kasvaa ja levikki nousee ja lehti saa lisää mainostajia...

Niin ei todellakaan tule käymään. Lehden peruutus-osasto oli niin tukossa, ettei omaa lehteä voinut peruuttaa muuta kuin soittamalla. ;D Ja siinäkin kesti niin perkuleen kauan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vetoomuksen on tähän mennessä allekirjoittanut 109 781 henkilöä.

Mitäs veikkaatte .. Meneekö 150 000 rikki ?  :D

Menee.. Saattaa mennä jopa 200000 rikki :P

HYVÄ SUOMI! ;D Kaikki pistämään nimet adressiin  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin ei todellakaan tule käymään. Lehden peruutus-osasto oli niin tukossa, ettei omaa lehteä voinut peruuttaa muuta kuin soittamalla. ;D Ja siinäkin kesti niin perkuleen kauan.

Hetkellinen peruutuspiikki voi toki tulla, mutta todennäköisesti suunnaton enemmistö peruuttajista tulee palaamaan lehden pariin hyvinkin nopeasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensviikolla soi sitten kännykkä ties monestikko.

Puhelinmyyjät kaupittelee taas seiskan lehtee..

Joo hei siis D444 saat meilt ny niiQ puolenvuode lehet hintaa 24 egee ku kaupas ne maksaa 52 .. Tajuux ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietysti, jos oikein hyvin käy, niin tämä voi olla vaikka Seiskan loppu. Mutta mitäpä sekään sitten auttaisi? Viikon päästä tulee uusi roskalehti markkinoille ja samat ihmiset tekee sitä. Niin kauan kuin roskaa ostetaan, sitä tehdään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taidan olla poikkeus, sillä mä en nimiäni adressiin laita. Musta tää menee jo ihan överiksi. Lordi lähti mukaan isoon kisaan hakemaan nimenomaan julkisuutta ja nyt sitä saa. Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. 

Olisi hienoa jos tästä maasta löytyisi moista intoa boikotoida tuotteita vakavimmistakin syistä. Niitä meinaan löytyy.

Nyt mesotaan jonkun Lordin ja naamarien takia, kuin jossain joukkohurmoksessa.

Jösses sanon mä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taidan olla poikkeus, sillä mä en nimiäni adressiin laita. Musta tää menee jo ihan överiksi. Lordi lähti mukaan isoon kisaan hakemaan nimenomaan julkisuutta ja nyt sitä saa. Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. 

Olisi hienoa jos tästä maasta löytyisi moista intoa boikotoida tuotteita vakavimmistakin syistä. Niitä meinaan löytyy.

Jösses sanon mä.

Kuten sanottu, minustakaan tämä ei ole Seiskan tempuista likikään törkein. Mutta minä olen jo pitkään toivonut Seiskan tapaisten lehtien tuhoa, joten en katso tarpeelliseksi olla hiljaa nyt, kun kerrankin suuri yleisö on hetken aikaa samaa mieltä ;) Ehkä sentään jotkut alkavat nyt vähän ajatella, mitä vaikutusta sillä on, mihin ylimääräiset pennosensa käyttää. Tai ainakin niin on mukava toivoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo addressi tuskin heilauttaa ketään, mutta toimimalla tämän ohjeen mukaan http://uutiskuono.blogspot.com/2006/05/selvityspyynt-aller-julkaisuille.html saadaan Allerille töitä ihan edesvastuun uhalla :D

Mä aion pistää tollasen paperin postiin - seuraako muut?

Pekka ehti ensin :D

Jos saatte satoja tai tuhansia kasaan vastaavia pyyntöjä, kustantamon asiakaspalvelun tietokone sylkee massapostin mukana kilohinnoitellun kirjeen ja tuuppasee postiin läjän kerran kuussa. Pieni se on pienikin kiusa, mutta se kuuluu myös hyvään asiakaspalveluun...  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos saatte satoja tai tuhansia kasaan vastaavia pyyntöjä, kustantamon asiakaspalvelun tietokone sylkee massapostin mukana kilohinnoitellun kirjeen ja tuuppasee postiin läjän kerran kuussa. Pieni se on pienikin kiusa, mutta se kuuluu myös hyvään asiakaspalveluun...  ;D

Mitä tarkoitat? Allerin kosto?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jösses sanon mä.

Minä luulin, että tällaiset massapsykoosiin joutuvat ihmiset ovat noita Muhammed-pilakuvakohun kohdemaissa asuvia ihmisiä. Ei suinkaan: kyllä meilläkin näytetään osaavan kaikenlaista...

Minä en vaan jaksaisi... Ja sitä paitsi Lordin musa ei kuulu TOP10-listaan minulla. Poikani kyllä kuuntelee sitä, mutta hän lieneekin 10-vuotiaana oikeaa kohderyhmää. Ei siinä mitään, Euroviisujen paras biisihän "Hardrock Hallelujah" oli eittämättä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä tarkoitat? Allerin kosto?

Ei ei ei... Rekisteritietojen luovutus on asiakaspalvelua. Jos tuollaisella pyynnöllä kuormittaa asiakaspalvelua, "kuormitus" on varsin teoreettinen. Ymmärsitkö? Nyt yritin ilmaista itseni selvemmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuten sanottu, minustakaan tämä ei ole Seiskan tempuista likikään törkein. Mutta minä olen jo pitkään toivonut Seiskan tapaisten lehtien tuhoa, joten en katso tarpeelliseksi olla hiljaa nyt, kun kerrankin suuri yleisö on hetken aikaa samaa mieltä ;) Ehkä sentään jotkut alkavat nyt vähän ajatella, mitä vaikutusta sillä on, mihin ylimääräiset pennosensa käyttää. Tai ainakin niin on mukava toivoa.

Olen edellisten kanssa samaa mielta. Vanha sananlasku, "sita saa, mita tilaa" sopii tahan erinomaisesti. Eiko juuri tallaisten "uutisten" ja "paljastusten" takia ihmiset tilaa Seiskaa? Silloinhan lehti ei ole siis tehnyt lukijoidensa kannalta mitaan moraalisesti arveluttavaa -- tallakaan kertaa?

7 Paivaa ja OHO! tai Julkkis ja mita niita nyt sitten onkaan, kuuluvat siihen kastiin, joihin en ole koskaan rahojani tuhlannut enka edes viitsinyt selata jos eteeni on sattunut.

Kerran huomautin asiasta parturilleni, etta minka takia poydalla on Seiska? He kuulemma tilasivat sita ainoastaan miesasiakkaiden iloksi, kun eivat muualla kuulemma kehdanneet lukea kyseista lehtea...  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ei ei... Rekisteritietojen luovutus on asiakaspalvelua. Jos tuollaisella pyynnöllä kuormittaa asiakaspalvelua, "kuormitus" on varsin teoreettinen. Ymmärsitkö? Nyt yritin ilmaista itseni selvemmin.

Jep, nyt meni jakeluun.

"Teoreettinen" taitaa olla kovin suhteellinen käsite, tai sitten Allerilla on komiat systeemit tai paljon käsiä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, nyt meni jakeluun.

"Teoreettinen" taitaa olla kovin suhteellinen käsite, tai sitten Allerilla on komiat systeemit tai paljon käsiä...

Sanoisin, että väkeä ja rautaa sekä softaa on vähintään tarpeeksi. Totta kai asiakaspalvelu tuollaiset pyynnöt toteuttaa. Sehän on heidän hommaansa.

Lisätty: Aller on perustettu 1873 ja sen jälkeen on kyllä opeteltu, kuinka asiakasjärjestelmiä ylläpidetään ja mihin kannattaa tietotekniikkapuolella investoida. Se on mahtava järjestelmä kaikkiaan.

Lisätty taas linkki: http://www.monsterdiscohell.com/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerran huomautin asiasta parturilleni, etta minka takia poydalla on Seiska? He kuulemma tilasivat sita ainoastaan miesasiakkaiden iloksi, kun eivat muualla kuulemma kehdanneet lukea kyseista lehtea...  ;)

Mä luen parturissa odottaessani Seiskaa... ;D

Ja tulee tota selailtua töissä kaffehuoneessa ja landella, minne niitä roudataan muiden toimesta.

Nyt kun mietin, niin ostin Seiskan ihan itsekkin syksyllä. Tekoani "puolustan" sillä, että ostin samassa nipussa pinon muitakin lehtiä arkistoon, sillä hetkellä kuin tyttö syntyi. Mulla on itsellä tallessa syntymäpäivän ilta-sanomat ja sen kuukauden TM (moottoriviesti) ja ajattelin tallentaa ajankuvaa hänelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, ei kai tämmöisen asian takia henkilökohtaisuuksiin tarvitse mennä? Se on vain elämää. Nyt kaikki yhdessä lasketaan kymmeneen ja otetaan syvä henkäys. Joko rauhoitti? ;) Jos jotain jäi hampaankoloon, niin jatkot privoina, yleiset käytöstavat muistaen -tietenkin.

Emme salli mitään viestejä jotka loukkaavat jonkun henkilön yksityisyyttä, ovat seksuaalisia, herjaavia, uhkaavia tai minkä tahansa lain vastaisia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään