Guest Zege

EFHK 2006-05-24 KLM B777 PH-BQH

34 viestiä aiheessa

Himaan tulin justiinsa, kattoo jos jaksaa laittaa jossain välissä. Niin paskat kuvat tuli kun olla ja vaan voi, sää oli mistä oli.

Mikko taas yrittää vedättää.  Kuvat on varmasti aivan hyvät, kunhan se on ehtinyt niitä pikseleitä hieroa.  Niitä kuvia odotellessa laitan pari vähemmän hierottua versiota  ;D

tuloo...

[ attachment removed / expired ]

...menöö

Mikollakin taitaa olla tällainen versio missä on kaksi KLM rinnakkain

500.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No hyvä, että sä laitoit mä säästyin siltä ;D

Paskat ne kuvat tällä kertaa oikeesti oli.. Ja juu, tollanen löytyy kanssa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paskat ne kuvat tällä kertaa oikeesti oli.. Ja juu, tollanen löytyy kanssa :)

Seli seli. Kuvat kehiin.  Joo, mä arvelin et sulla voisi olla tuollainen.  Mä kävin siinä kulmilla ton KLM:n lähdön jälkeen ja katselin et siel on jotain teutoniin tiilikasalla. Lähdin sit äkkiä pois, ennen kuin ne alkaa heitteleen mua tiiliskivillä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Seli seli. Kuvat kehiin.  Joo, mä arvelin et sulla voisi olla tuollainen.  Mä kävin siinä kulmilla ton KLM:n lähdön jälkeen ja katselin et siel on jotain teutoniin tiilikasalla. Lähdin sit äkkiä pois, ennen kuin ne alkaa heitteleen mua tiiliskivillä...

;D

Tulon olin vedostaa vähän erilaisemmasta paikasta kun oli tarkotus hakea "täydellinen" myötävalokomponentti, kun aurinko paistoi aina silloin tällöin. No voi tietenkin arvata, paistoiko se silloin kun ois pitänyt. Niin ja nää "kuvat" jää kyllä ihan omaan arkistoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hianoa settiä. Alkaa kohta hikivantaa olla 777 bongarin paras kaveri  ;D

Näitähän tuppaa harvasepäivä  8)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo kerrankin kävi flaksi sään ja ajan suhteen. Ja sai revanssin talven suttukeli 777 hetkelle.

-Sami-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaimalla ehdottomasti parhaimmat kuvat. Tuosta etukuvasta näkee hyvin kuin isot ne motit on.

No niin E.S. oli oikeassa oli siellä ollut teutoneita tiilikasalla  :P

No hyvin se sinäkin sinne sekoitut.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo sielä niitä oli, ite en jaksanu sinne tuulikasalle kiivetä. Juu ja oon aina perversiota tuntenu 777:kaan tosta keulakuvasta, saada tuo kuvakulma, kun kääntyy kohtisuoraan kameraan. Nyt sekin sitten koettu  :) Eikä tarttenu lähtee minnekään Ulkosuomi paikkaan.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi helvata, nythän noita tripla seiskoja pyörii enemmänkin.

Tiesittekö sen tulosta vai ihan zäkällä mestoilla. Onkos tietoa minkä takia tämä ja Austrianin pojat kävivät?

prkl aina käy näin, kun fsnordic on duunissa auki niin ei mitään.

Jahka pääsee kotona koneen ääreen niin on vaan kuvat ja män jo.  :(

Hyvä että saitte kuvattua.  ;D

// Valtteri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaimalla ehdottomasti parhaimmat kuvat. Tuosta etukuvasta näkee hyvin kuin isot ne motit on.

No hyvin se sinäkin sinne sekoitut.  :P

Toivottavasti Samilta(eilta) ei mene yöunet mutta en valitettavasti päässyt ottamaan osaa näihin teutonikarkeloihin sinänsä iso menetys mutta kun joutui olemaan duunissa...

Jos sitten vaikka ensi kerralla soitatte niin yritän ehtiä ottamaan osaa moiseen ilotulitukseen  :laugh: :laugh: :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Isot motit, mutta Fougan äänet  ;). Ainakin auton sisälle Kehä III:lla about 16.30  ;D. No tuli ainakin nähtyä altapäin, vaikka en ollutkaan enää allapäin....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

en valitettavasti päässyt ottamaan osaa näihin teutonikarkeloihin sinänsä iso menetys mutta kun joutui olemaan duunissa...

Sama vika rahikaisella.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivottavasti Samilta(eilta) ei mene yöunet mutta en valitettavasti päässyt ottamaan osaa näihin teutonikarkeloihin sinänsä iso menetys mutta kun joutui olemaan duunissa...

Jos sitten vaikka ensi kerralla soitatte niin yritän ehtiä ottamaan osaa moiseen ilotulitukseen  :laugh: :laugh: :laugh:

Niinpä niin, itsekin kentällä töissä, ja ei tuosta hajuakaan, ei edes optista havaintoa, pitäisi varmaan ruoskia taas itseänsä...!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tosta kuvat on ;) muttei mistään TTK:lta (teutonientiilikasalta)  :laugh: kiitos vaan Mr. X:lle infosta  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nojuu, nyt kun treffi-ilmoitukset on puolin ja toisin vaihdettu, niin varmaan voidaan keskittyä taas 777:aan.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu ja näiden "nettitreffien" jälkeen lupaan ja vannon kautta 777-kannujen, että en enää kommentoi Teron viestejä. Jäi sen verran treffeistä p...an maku suuhun ko. herrasta  ;D.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja sitten vaan kuvaan lisää niitä ei siviili huuvereita ja mädäreitä sinne HK:lle

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minkähän takia tuntuu, että missä kränänpoikasta, niin siellä usein Tero paikalla....  :-\

Mutta asiaan. Tykkäsin. Hienoja kuvia on pukannut viime päiviltä triploista ja itsekkin esitän kysymyksen, että mikä noita tänne on lennättänyt? Kevät tuo kyllä tipusia etelästä, mutta tuskin kelpaa selitykseksi näille?  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oliskohan kannatanut lukea kaikki viestit _ajatuksella_  ;) Tosin nyt se on vähän hankalaa kun niitä on moderoitu sieltä sun täältä niin ettei kokotreadissä ole päättä eikä häntää. Miksei samantien sitten poistettu kaikkia aihetta koskeneita viestitejä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla