Pyry Salminen

Olisiko tässä hyvä konepaketti?

7 viestiä aiheessa

Olen aikeissa ostaa kokonaan uuden koneen. Haluaisin mielipiteitä tästä konepaketista. Mietin sitä, että eihän prosessori jäisi pullonkaulaksi. Peliplaneetassa sanoivat, että prossu ei jäisi pullonkaulaksi, kun sitä voisi kellotta. En kuitenkaan aio kellottaa.

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=10621x2,34634,27582,28945,30495,17635,27405

(Näppis hiiri ja näyttö ovat valmiina)

Ps. Prosessori ja emolevy varmaan kannattaisi vaihttaa AM2:ksi ? kun ei olisi paljon hintaeroa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

en ottaisi ASRockin emo... mutta voin olla varassa ???  muuten paketti olisi varman ok.  toi prossu on vahan vanhemppi, mutta ihan toimiva kuteinkin, jos kellotus kiinosta opteron 144 on kuuleman hauska peli ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen itse kuullut, että tuo Asrockin emo olisi todella hyvä hinta/laatu suhteeltaan. Olisiko opteron 144 järkevämpi valinta kuin toi athlon64 3200+?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh oikeastan itse olen oppinut että halvat emot ovat uusein sut koht heikoja ja epävakoja siksi laitan itsi tavalisesti mutama (20-30) € lisä ja ottan high end emot.  Noh Optiron 144 se on vahan 2 piipunen juttu siella on kellous potentiali jopa 2.7Ghz! mutta kuinka hyvin onnistu on tiedysti yksilölistä toinen asia on siiten se että jos kelloitus ei kiinosta maksat 30€ enemam 200Mhz hitamalla prossulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse taas kerran olen ASRockin puolella vahvasti. Tuli hankittua itsekin kyseinen emo juuri siksi, että sai AGP näyttiksellä mentyä vielä vähän aikaa ja sitten vaihtaa PCI-E näyttikseen. Tuo emo kun on omaa luokkaansa koska siinä on molemmat väylät, niin myös arvosteluja löytyy netistä aika paljon. Muuten pelkästään positiivista, mutta on se hieman hitaampi kuin moni muu yleinen emo, mutta noin puolet halvempi.

Edellinen emoni oli myös ASRock. Mitään epävakautta ei ole ollut tai ainakaan mitään sellaista epävakautta minkä tietäisi emon syyksi. Jos tuntuu siltä että prossu jää pullonkaulaksi niin säästä prossun kanssa hieman rahaa. 3000+ ja 3200+ välillä kun ero on minimaalinen, mutta hinta eroa taas on normaalisti 50€ luokkaa. No on se edes pieni säästö.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun tälläinen topic on, niin kysytään, että mitenhän jaksaisi tämä paketti pyörittää simua ja muita pelejä?

Omaa konetta varmaankin olisin ostamassa tässä, ja tuolta DigiCompilta saisi tuon vielä kohtuu hintaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään