Guest ToniH22

Nokia N70 Hotmail asetuksista

8 viestiä aiheessa

Moi, tuossa olen pähkäillyt päivän noitten sposti asetusten kanssa kyseiseen puhelimeen ja tuntuu ettei taida oikein puhelin ymmärtää meikän säätöjä. Elikkä jos joku muu omistaa kys. puhelimen hotmail.com asetusten kera, niin voisitko jelppiä tietämätöntä. Ohjekirjaa ja nettiä on tullut selailtuu edes takaisin tuloksetta :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi, tuossa olen pähkäillyt päivän noitten sposti asetusten kanssa kyseiseen puhelimeen ja tuntuu ettei taida oikein puhelin ymmärtää meikän säätöjä. Elikkä jos joku muu omistaa kys. puhelimen hotmail.com asetusten kera, niin voisitko jelppiä tietämätöntä. Ohjekirjaa ja nettiä on tullut selailtuu edes takaisin tuloksetta :-\

- Minä omistan kyseisen helvetinkoneen lastentauteineen, mutta asetusta koskien ja kokemusten kera apua saat parhaiten

rekisteröitymällä tänne http://www.matkapuhelininfo.com/forum/ ja siirtymällä NOKIA osioon.

- Mutta vastakysymys, koska en login ongelman takia pääse itse juuri nyt kyseiselle saitille:

- Oma PC:ni ei välillä tunnista laitetta USB piuhan kautta, enkä saa täten siirreltyä tietoja, ym. näiden tötteröiden välillä.

Siis viittaisi testieni mukaan kaapelin puhelimen pään liitäntään, joka ei välillä yhdistä.

Voisitko yht äkkiä katsoa omasta USB kaapelistasi, kuuluuko pinnien olla eri tasossa, niinkuin omassani, vai olisiko pinnit

kenties jääneet osin sisä asentoon ?

Mainittakoon vielä, että nuo kaapelin puhelimenpään sikapienet pinnit liikkuvat jousitettuna alasuuntaan ehkä vääntymisen

estämiseksi.

Etukäteen kiittäen M.H

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

- Oma PC:ni ei välillä tunnista laitetta USB piuhan kautta, enkä saa täten siirreltyä tietoja, ym. näiden tötteröiden välillä.

Siis viittaisi testieni mukaan kaapelin puhelimen pään liitäntään, joka ei välillä yhdistä.

Voisitko yht äkkiä katsoa omasta USB kaapelistasi, kuuluuko pinnien olla eri tasossa, niinkuin omassani, vai olisiko pinnit

Tämä on todella kumma ominaisuus joka oli aiemmassa 6630:ssa sekä nykyisessä N70:ssä. Sitä vaan täytyy yrittää uudestaan ja uudestaan. Olen paikantanut vian samaan paikkaan, koska useita kertoja yhteys on katkennut kun olen liikuttanut puhelinta. Puhelin itse kyllä tunnistaa, että USB-liitäntä on kytkettynä.

Kokeile vielä sammuttaa sekä puhelin, että tietsikka ja pistä pistoke uudestaan paikoilleen. Onneksi sitä ei varsinaisesti saa murjottua paikalleen. Jos tästä kävisi hommaamassa bluetooth-tikun koneeseen, niin välttyisi mielipahalta jatkossakin. Tämä kaapeli ei vaan yksinkertaisesti pelitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä tosta hotmailista, saako siihen mitään asetuksia, ainakin Elisalta antoivat asiakaspalvelusta asetukset yhteydelle Elisa-Saunalahti, enkä niihin ole missään muualla törmännyt. Ehkä puhelinoperaattorisi voisi auttaa tässä asiassa. Toisekseen, niinkuin Kari tuossa epäili, hotmailin käyttö selaimen kautta voisi olla ihan jees ratkaisu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toisekseen, niinkuin Kari tuossa epäili, hotmailin käyttö selaimen kautta voisi olla ihan jees ratkaisu.

Tarkoitin, ettei hotmailia edes voi muuten käyttää kuin selaimella, ei ainakaan aikoinaan voinut kun itsellä oli käytössä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mun piuhassa on kans eri tasossa osa piikeistä, ts kaks ylempänä ja neljä alempana... ja aina on toiminut moitteetta kuten ko puhelinkin, tosin olen melkoisen noviisi symbian käyttiksen kanssa ja rakkine on aikalailla peruskäytössä, esim mitään ohjelmia en ole yrittänyt asentaa....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoitin, ettei hotmailia edes voi muuten käyttää kuin selaimella, ei ainakaan aikoinaan voinut kun itsellä oli käytössä.

Näin on edelleen. Jos haluat käyttää MSN Hotmailia muuten kuin selaimella, siitä on maksettava. Hotmail vs. Hotmail Plus [via MSN]. Suosittelenkin siirtymään Google Gmailin käyttäjäksi jossa vastaavia rajoituksia ei ole... Re: Ottaa päähän, sähköposti siis.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään