Kirjoitettu Toukokuu 25, 2006 Siinä se on! Noin puoli tuntia sitten lähti OH-LGB kohti Bangkokia tuoreet muumitarrat kyljessä. Asiaa! [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 25, 2006 Todella mahtavaa! Hienolta näyttää, ei voi muuta sanoa. 8) Olen ilmeisesti seurannut hieman löyhästi foorumia, kun olen missannut kokonaan uutisen tollasista tulevista Muumi teipeistä...vai eikö niistä ole vain ollut juttua täällä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 25, 2006 Yllätys oli minullekkin tämä Muumi-livery. Mieluinen toki Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 25, 2006 Kiitokset hyvasta otoksesta! Oli ilo nahda Muumien ilmestyminen jalleen MD-11-koneeseen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 26, 2006 Oujee, ois vähän värikkäämpää saanu kyljessä olla, mutta hyvä noin. Nyt pitää sitte vääntyä tasasesti tonne noita lähtöjä kahtelemaan. Ja kyllä ton ehtii kuvata.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 26, 2006 Todella mahtavaa! Hienolta näyttää, ei voi muuta sanoa. 8) Olen ilmeisesti seurannut hieman löyhästi foorumia, kun olen missannut kokonaan uutisen tollasista tulevista Muumi teipeistä...vai eikö niistä ole vain ollut juttua täällä. Tuolla "Ilmailun uutiset" alueella, Finnairia koskevissa lentoyhtiöuutisissa on asiasta ollut pieni maininta. http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,51194.760.html Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 27, 2006 Muumit aamuauringossa: [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 27, 2006 Taitaa sitten tuo Muumi olla tuossa portilla 53 ja silla olisi tarkoitus matkata Singaporeen aivan pian jos eilen oli lahtenyt Helsingista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 27, 2006 No onpas nätti maalaus tai siis tarrat.. komea kuva! Tuo pitää itekkin saada.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 27, 2006 Taitaa sitten tuo Muumi olla tuossa portilla 53 Jep stadissahan niitä portteja onkin pitkälti yli 50 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 27, 2006 taitaa kaveri olla matkalla bangkokista eteen päin, jos luet tuota viestiä vähän tarkemmin ja Thanks Ilkka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 27, 2006 siis tuta sana luetaan tuota Viesteissä on "muokkaa"-nappi (tai "edit"-nappi kielestä riippuen)... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 27, 2006 Ei taalla mitaan muumeja ollut. LGD taalla on ilman muumeja. Taisi olla torstai-iltana kun muumit tuli tanne BKK/SIN /akselille. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 28, 2006 Tosi hienoja kuvia!Ei voi muuta kun kehua! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 28, 2006 Laitetaas viellä yksi kuva eiliseltä noista Muumeista. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 28, 2006 Hyvältä näyttää, kun parissa päivässä on jo alkaneet tarrat lähtemään irti. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 28, 2006 Hyvältä näyttää, kun parissa päivässä on jo alkaneet tarrat lähtemään irti. Jaahas...eilen oli viellä ihan hyvässä kunnossa. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 28, 2006 Sama lastentauti taisi olla joulupukkitarroillakin... Mikseivät niitä maalaisi kerralla kunnolla. Kait nämä Muumit pysyvät koneen kyljessä pitempään kuin Joulupukki ? Jani Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 28, 2006 Onkos Muumi koneita lähössä huomenna 17-18 väliin? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 28, 2006 Maalaus on hankalampi toteuttaa nopeasti, vinyylit kyllä pysyy kunnolla kun vain putsaavat pinnan kunnolla. luulen että Niiskuneiti alkoi repeilemään huonosti puhdistetun pinnan takia, jolloin ilmavirtaus pääsi repimään sitä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 4, 2006 OH-LGF:ssä on erilainen muumitarra kuin LGB:ssä. Kone lähti tänään New Yorkiin. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2006 Hyvä, että tuli erilaiset tarrat GF:ään , sitäpaitsi nää on mun mielestä hienommat ku GB:n tarrat. 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2006 Hyvä, että tuli erilaiset tarrat GF:ään , sitäpaitsi nää on mun mielestä hienommat ku GB:n tarrat. 8) Mutta miksi ihmeessä Haisulia ei ole laitettu. :'( Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2006 Mutta miksi ihmeessä Haisulia ei ole laitettu. :'( Se on vessassa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla