Guest FOBA

Televisio menossa vaihtoon - vaihtoehtoja uudeksi töllöttimeksi haetaan

30 viestiä aiheessa

Minulla on Philips 32PF5321, hyvin on toiminut ja kuvan laatu on ihan OK. Lisäksi tuo toimii tietokoneen näyttönä GeForcen perässä pikselintarkalla 1366x768 resoluutiolla(DVI->HDMI) vaikka valmistaja lupaa vain 1280x768. Mielestäni on ollut hintaansa nähden erinomainen ostos.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Annan yhden vinkin:

Kun menette kauppaan näyttäisi kaikissa telkkareisssa olevan todella hieno kuva ja ei mitään virhettä.Mutta pyytäkääpäs myyjää pistämään se tulemaan antenniverkosta/digiboxin kautta niin huomaa eron. Silloin kuva on joissakin teeveissä ihan  :thmbdn: . Elikkä siinä pystytään huijaamaan sillä että sinne pistetään joku DVD jolloin kaikki näyttää hyvältä mutta kun se tuleekin antenniverkosta kaikkine häiriöineen saattaa se näyttää ihan erilaiselta. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Annan yhden vinkin:

Kun menette kauppaan näyttäisi kaikissa telkkareisssa olevan todella hieno kuva ja ei mitään virhettä.Mutta pyytäkääpäs myyjää pistämään se tulemaan antenniverkosta/digiboxin kautta niin huomaa eron. Silloin kuva on joissakin teeveissä ihan  :thmbdn: . Elikkä siinä pystytään huijaamaan sillä että sinne pistetään joku DVD jolloin kaikki näyttää hyvältä mutta kun se tuleekin antenniverkosta kaikkine häiriöineen saattaa se näyttää ihan erilaiselta. :)

No ei se ole telkkarin vika että Suomessa lähetetään TV:ssä ihan paskalla laadulla kuvaa...DVDkin on aika huono lopulta kun vertaa HDTV(720p tai 1080p) kuvaan. Paremmin niiden itse telkkareiden laatua pystyy arvioimaan kun syöttää sinne mahdollisimman laadukasta kuvaa. Itse testasin eri vaihtoehdot läpi niin että läppäriltä heitin VGA narulla telkkariin kuvan ja 720p materiaalia pyörimään. Siinä alkoi jo nähdä paneeleissa ihan eroja...toisin kuin digitv paskeella..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh on hän kuteinkin niin että uutiset ja sälkärit tulevat digin kautta.  Totta kai konen laatu näy vasta natiivi resoluutiolla, mutta miten kone skaala on aika tärkeä siitä mainitsemasata syystä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh on hän kuteinkin niin että uutiset ja sälkärit tulevat digin kautta.  Totta kai konen laatu näy vasta natiivi resoluutiolla, mutta miten kone skaala on aika tärkeä siitä mainitsemasata syystä.

Mjoo, itse pistän tietokoneen kautta kaiken materiaalin telkkarille, tietokoneen softa skaalaa sen digitv:stä tulevan videon. Laatu on muuten ihan selkeästi parempi(vaikkakaan ei missään nimessä oikeasti hyvä) kuin digiboxista suoraan vedettynä, tosin en ole vielä päässyt HDMI:llä olevaa digiboxia testaamaan mutta epäilen edelleen että hyvä softa skaalaa paremmin kuin telkkarin omat built-in jutut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään