Olli-Pekka Viitaharju

Palvelu

13 viestiä aiheessa

Monihan valitsee lentoyhtiön palvelun perusteella yhtiön.Minun mielestä paras palvelu on Finnairilla,mutta kyllä minä huonoakin palvelua Finnairilta olen saanut.Kerran kun lensin Finnairilla Kusamoon,niin yksi lentoemäntä tiuskasi kiirespäissään:"No.Joo,Joo!Ihan kohta!"Joten ei Finnairilta aina saa hyvää palvelua,mutta useimmiten. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Missäs on Aero? Ei kai sitä lueta samaksi kuin Finnair 

Meinaan Aeron neideillä ei välttämättä kokemusta kauheasti ole mutta yritystä ja palveluhalukkuutta sitäkin enemmän, päinvastoin kuin Finnairilla. Ja onhan Aerolla vähän nuorempiakin  :P

--

Sami

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa-a.. ei mikään noista. Itse parasta palvelua olen saanut Singapore Airlinesin kyydissä, 747:lla business-luokassa legillä Singapore - Christchurch

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos noista on valittava niin Finnair, jos vaihtoehdot taas olisivat kattavat, niin Finskiä ei top10:ssä näkyisi, valitettavasti. Ilmeisesti tarkoituksesi oli kuitenkin nimenomaisesti saada kommenttia kotoisten firmojen osalta...

Samoin kun tällä foorumilla esittää kysymystä jossa vinnair on mukana vastauksen voi arvata. Vinnair on aina se suurin, paras ja kaunein...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoitukseni oli kysyä mikä suomalainen lentoyhtiö palvelee parhaiten.

Tuo riippuu hyvin pitkälti siitä, millainen päivä lentoemoilla on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ääni meni Blå1:lle.

Air Finlandilla on kuulemma hyvä palvelu ja "reilu meininki" koneessa lennon aikana vaan en ole kyydissä ollut.

Finnairia en tässä voi äänestää sillä liian usein jo sen toisen oluen tai muun palvelun on joutunut sieltä keittiöstä kikattavien tai muuten juoruavien emojen keskeltä hakemaan.("Karja"puolella siis) Ei auta edes "napin" painaminen aina. Joka yhtiöllähän on omat Nigel Crokerit niin tarinaa kyllä varmaan piisaa.  ;D  Toisaalta kun tässä saa arvostella niin Finnairin usealla emolla on se nenäkin vähän liian pystyssä ettei se hymy ja palvelualttius oikein näy. Eri yhtiöillä on kai omat koulutusmetodinsa , missä mihinkin keskitytään enemmän kuin johonkin toiseen asiaan.

- mielipide -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanoisin tähän niin, että tasavertaisuuden merkeissä voisi ehdokkaat laittaa ensikerralla aakkosjärjestykseen. ;) Mutta itse en ole kuin suomalaisissa ollu Blue'n ja Finskin koneissa. Mielestäni yhtä hyvät. Finnairilla on ehkä vähäsen mukavampaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kallistun täysin Finnairiin ja Aeroon  :) Ei ollut plussaa mukana matkalla HK:lle mutta sain silti pisteet menopaluusta  ;)

Aerolla aivan erittäin loistavat lentoemännät  8) Taisi olla tuttu perämieskin viimeksi  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään