Guest jahu

Menetkö Festareille 2006?

18 viestiä aiheessa

Elikkäs nyt uudestaan!

Minne menette kesänaikana pitämään hauskaa tai vähemmän hauskaa?  ;D 8)

Itse olen menossa RMJ:n pippaloihin.    8) 8) 8)

E:  Eritelkääpä alle minne menossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskassa on kyllä semmonen kattaus tänä vuonna ettei paremmasta väliä. Opeth, Arch Enemy, Venom noin ulkomaisista plus sitten kovat kotimaiset  8)

Tuska here we come!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tuo Lentäjien Juhannus on ihan must. Melkein aina siellä on tullut käytyä niin ei ainakaan tältä vuodelta jätetä väliin.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joensuun Juhannus Festivaali ja Ilosaari Rock jenssissä pitää kävästä kattomassa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lentäjien jussi ja Leeuwardenin festarit löytyy omasta kalenterista. Tuo Tuska Open Air olis kyllä tosi mieleinen. Arch Enemy olis eka kertaa kiva nähdä livenä, mutta taitaa jäädä muiden menojen takia tänäkin vuonna pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ankkarokkiin Korsoon tietty...  :D Kiva mennä riehumaan entisen kämpän pusikkoon.  ;) ( Ankkarock onkin ainoa hyvä asia mitä Korsosta löytyy mitä nyt Lemminkäiselle lyhyt matka )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole millekkään festareille menossa, mutta Koria-roll kuuluu joka tapauksessa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lentäjien juhannuksessa on käyty viimeset 4-vuotta. Enään en taida jaksautua. Ollaan oltu vip lipuilla, kun kaverin vanhemmat tekevät duunia koko shown ajan - Lentoemo ja stuertti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lentäjien juhannukseen olisi ollut kova halu, kun viimevuonna olin ekaa kertaa siellä, mutta työt blokkaa  :(

Joten ei festareita tänäkesänä.

--Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään