Guest Otto-Ville

Kannettavaa

7 viestiä aiheessa

Olen aikeissa ostaa kannettavan tietokoneen, ongelma on etten ole pysynyt mukana niiden kehityksessä, osaisiko täältä joku suositella jotain?

Vaatimuksina minulla on:

+ Tehokkaampi kuin tämä minun vanha pöytäkoneeni koska koneella on tarkoitus myös pelata pelejä, vanha on:

AMD Athlon XP B 2800+ 2,08Ghz, GeForce FX 5600 128M, 1024MB DDR

+ Ei kuitenkaan tarvi olla mikään uusinta uutta oleva tehomylly, pelit joita pelaan ovat vuoden tai pari vanhoja

+ Pitää olla windows

+ En halua maksaa turhaa XP Pro:sta kun en sitä tarvitse, home riittää

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä varma pari vuota vänhät pelit pyöri ja nykypäivän pelit, noh ainakin ne lähte päälle  ;D  ja jopa toimi.  Muuten toi kone on aika kova toi Turoni on kuuleman hyvä prossu ja giga muisti on aina tarpein ja viella 100gb levy.  Eli hyöty puolella varma perja yhtä hyvin kun mikä tahansa pöytäkone.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tälläisen ostaminen pröystäilyä vai järkiteko?

Sanoisin, että jos budjetista ei väliä, niin järkiteko. Joku vuosi tuon edeltäjä menestyi MBnetin peliläppärivertailussa. Hinta/laatusuhde oli hyvä. Pöytäkoneena suosittelisin yhdistelmää tyyliin AMD Athlon 64 3500+, PCI-E emo, Nvidia GeForce 6600GT/6800GT, 1GB rammia ja kiintolevy sekä oheisherkut tarpeen mukaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tjooh... Mutta paljonko tuossa rahastetaan tietyllä hevosen sisältävällä merkillä ? Kannattako siitä oikeastaan maksaa ?

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hah, missäs se Acer Maybach sitten on? Vissiin sitä tehdään vaan tilauksesta, ja tilaukseen kuuluu että asiakas voi itse seurata tietokoneensa kokoonpanoa lasiakvaariosta käsin. ;D Ihme rahastusta noi Acerin lelut.

Huomaa, että Ferrari on Acerin ja Lambo Asuksen, ei siis saman firman vaikka idea onkin sama.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään