Marko Pesonen

MD-80:llä Mauritiukselle?

14 viestiä aiheessa

Onko jollakin tietoa tällaisesta (tämä on vain yksi esimerkki Tjäreborgin sivuilta; www.tjareborg.fi), miten tämä lento on toteutettu esimerkiksi välilaskujen suhteen?

Ei varmaan sama miehistö lennä koko 16 tunnin lentoa ja varmaan polttoainettakin  tarvitaan täydentää?

 

Ihan mielenkiinnosta kyselen. En itse ole tuolle matkalle lähdössä.

 

Menomatka:

Lähtölentokenttä: Helsinki

Lähtöpäivä: 6.11.2006, 12:15

Lentoyhtiö: FINNAIR

Lentokone: Douglas MD-80

Saapumisaika: Mauritius, 7.11.2006, 06:20

Lentoaika 16 tuntia 5 minuuttia

 

Kotimatka

Lähtölentokenttä: Mauritius

Lähtöpäivä: 18.11.2006, 08:50

Lentoyhtiö: FINNAIR

Lentokone: Douglas MD-80

Saapumisaika: Helsinki, 18.11.2006, 23:00

Lentoaika 16 tuntia 10 minuuttia

 

-make-

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onko jollakin tietoa tällaisesta (tämä on vain yksi esimerkki Tjäreborgin sivuilta; www.tjareborg.fi), miten tämä lento on toteutettu esimerkiksi välilaskujen suhteen?

Ei varmaan sama miehistö lennä koko 16 tunnin lentoa ja varmaan polttoainettakin  tarvitaan täydentää?

 

Ihan mielenkiinnosta kyselen. En itse ole tuolle matkalle lähdössä.

 

Menomatka:

Lähtölentokenttä: Helsinki

Lähtöpäivä: 6.11.2006, 12:15

Lentoyhtiö: FINNAIR

Lentokone: Douglas MD-80

Saapumisaika: Mauritius, 7.11.2006, 06:20

Lentoaika 16 tuntia 5 minuuttia

 

Kotimatka

Lähtölentokenttä: Mauritius

Lähtöpäivä: 18.11.2006, 08:50

Lentoyhtiö: FINNAIR

Lentokone: Douglas MD-80

Saapumisaika: Helsinki, 18.11.2006, 23:00

Lentoaika 16 tuntia 10 minuuttia

 

-make-

 

 

 

MD-80.. 16tuntia... :'(

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tjäreborgilla hieman aikataulut päivittämättä.

 

Ensinnänkin niinkun mainittiin, MD-80 ei ole enää laivastossa marraskuussa. Ja toisekseen matkat Mauritiukselle toteutetaan liityntälennoilla Suomesta.

Aikataulullisesti näyttää siltä, että lennetään AY:llä Pariisiin jossa vaihto Air Franceen tai Air Mauritiukseen. Pariisiin Finnair ei ole kyllä lentänyt MD-80:lla vuosiin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hieman epäilen...nimittäin mädärit lähtee 3.7 pois käytöstä. :P

 

milläs ne muuten korvataan vai lentääkö jokku airbussit enemmän?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

milläs ne muuten korvataan vai lentääkö jokku airbussit enemmän?

Ootko Antton huomannu että E170 on tullut finnairille korvaamaan ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ootko Antton huomannu että E170 on tullut finnairille korvaamaan ;)

Sillähän sitten kuskataankin 160 paxia kätevästi lomalle Tunisiaan ;)

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Sillähän sitten kuskataankin 160 paxia kätevästi lomalle Tunisiaan ;)

Siis, tottakai bussilla mennään kauemmas, mutta kun Antton kyseli että tuleeko korvaavia koneita ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hieman epäilen...nimittäin mädärit lähtee 3.7 pois käytöstä. :P

 

Eikös nuo poistu rivistä huomenna 3.6.06??

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei, 3.7 nimenomaan. Viimeinen lento on AY640 Tukholmasta Helsinkiin, saapuu kello 13.30 tienoilla.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tämä aikataulu juttuhan on selvyydessään lähes samaa luokkaa kuin eräässä "kotimaammevuorokaudentuntimäärä" palstan lentäminen sivustolla oleva Phuketti jumbo juttu.  Siellä se kansan syvien rivien asiantuntemus jyllää. Ei silti, jos joku ei tuollaista aikataulua ymmärrä, niin kysymällä se selviää matkatoimistosta. On siellä välillä aikatauluissa painovirheitä jne.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään