Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2006 Kuluneelta kuulta pari otosta, kallioilla on luuhailtu ruokatunnit ja pari aamupäivää. HN yrittää naamioitua sorakasaksi. [ attachment removed / expired ] Taistelupari lähtee rähinöimään. [ attachment removed / expired ] HW lähestyy... [ attachment removed / expired ] ...lähestyy... [ attachment removed / expired ] ... ja rullaa kallionkoloon. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2006 MOI! Onko jossain tietoa ilmavoimien harjoittelu paikoista/ajoista? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2006 Mulla on ainakin sellainen kutina persiissä että ainakin nuo Hawkit lentäisivät Kauhavalle. Ei muuta tietoa sitten, kaipa nuo linnut sinne lentävät. Juuri pohdin, että meniskö sitä kentälle vai ei... mutta en sitten mennyt. Ja taas tuli missattua nuo komiat ilma-alukset. Ei nuo kuvat ole tältä päivältä. Ja ne Hawkit, jotka siellä oli viellä tässä pari päivää sitten lähtivät tosiian takaisin Kauhavalle (jossa pitävät pesäänsä) eilen. Eli ei siellä ole tänään mitään Ilmavoimien koneita näkynyt. Eilen tosiian haukat kiittivät tornia ja lähtivät takaisin Kauhavalle. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2006 MOI! Onko jossain tietoa ilmavoimien harjoittelu paikoista/ajoista? minua erityisesti kiinnostaisi tieto, milloin alavuden (oikeesti kuortaneen) varalaskupaikkaa testaillaan seuraavan kerran! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2006 Moro! Tuo viimeinen kuva pisti positiivisella tavalla silmään, erilainen kuvakulma... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 4, 2006 Onpas hienoa nähdä vielä kuvia maasto kuvioidusta Hawkista Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 4, 2006 Juu, olin tyytyväinen että sattui kunnolla maalattu yksilö. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla