Guest ceeZ

Minkälaisen todistuksen sait?

74 viestiä aiheessa

Pyydän nöyrimmästi anteeksi jos tämän viestin asia menee metsään... ;D Mutta, meillä juuri viimeisessä kurssissa nuo asiat oli, ja mikäli oikein muistan, niin kyllä se on pelkästään 16:tta... :P Vahva muisto tästä, mutta päätäni en pantikisi pistä.. ;)

Eikun joo.. Nyt kun vähän muistelen niin se taisi olla niin, ettei tuota "loppuosaa" laiteta noihin vaan vain tuo alku, eli -tta. Hyvä muisti mullakin, mutta äikkä silti 8.  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kes ki ar vo o li 8.0, i l man käyttä yty mistä, nu m er ot t äss ä : Kä ytt... okei en enää jaksa tolla tyylillä kirjottaa, mutta kyllä sinäkin, Oskari opit vielä joskus kirjoittamaan (nooh... huono vitsi, vitsi vitsi, vitsi)

Eli käyttäytyminen 9, Äidinkieli ja kirjallisuus, suomi äidinkielenä 8, A-kieli Engalnti 9, Matematiikka 8, Biologia ja maantieto 8, Fysiikka ja kemia 9, Uskonto 8, Historia ja yhteiskuntaoppi 8, Musiikki 8, Kuvataide 8, Käsityö 8, Liikunta 7. Ja kuudennella vuosiluokallahan olin ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kes ki ar vo o li 8.0, i l man käyttä yty mistä, nu m er ot t äss ä : Kä ytt... okei en enää jaksa tolla tyylillä kirjottaa, mutta kyllä sinäkin, Oskari opit vielä joskus kirjoittamaan (nooh... huono vitsi, vitsi vitsi, vitsi)

Eli käyttäytyminen 9, Äidinkieli ja kirjallisuus, suomi äidinkielenä 8, A-kieli Engalnti 9, Matematiikka 8, Biologia ja maantieto 8, Fysiikka ja kemia 9, Uskonto 8, Historia ja yhteiskuntaoppi 8, Musiikki 8, Kuvataide 8, Käsityö 8, Liikunta 7. Ja kuudennella vuosiluokallahan olin ;)

Oho, onko teillä ala-asteellakin nykyään fysiikkaa ja kemiaa? Meillä joskus viime vuosituhannella oli vain ympäristöoppi.  :o

Ai niin, ja jottei ihan offtopiciksi mene niin oma päättötodistukseni ka oli 8.55, eli ihan okei.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viime vuonna (eli 2005) vasta tuli Fysiikka ja Kemia kaikkiin suomen kouluihin. Siis nykyään se alkaa viidennellä vuosiluokalla, ja minä olin viidennellä kun se tuli ensimmäistä kertaa oppiaineeksi :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viime vuonna (eli 2005) vasta tuli Fysiikka ja Kemia kaikkiin suomen kouluihin. Siis nykyään se alkaa viidennellä vuosiluokalla, ja minä olin viidennellä kun se tuli ensimmäistä kertaa oppiaineeksi :P

Enpä ole tota tiennyt. Saanen udella mitä opiskelitte kyseisessa aineessa tänä vuonna?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja onko ala-asteella muka YK-oppiakin nykyään? Ei mulla ainakaan tossa kolme vuotta sitten ollut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lukion päättötodistus oli vähän päälle 8. Olisiko ollut jotain 8,12 :) Ylioppilaskirjoituksistakin tuli samaa tasoa olevia arvosanoja. Tyytyväinen olen ja eiköhän näillä päästä jatko-opiskelemaan. Pääsykoe keskiviikkona on sitten viimeinen osa loppupisteitä.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä ole tota tiennyt. Saanen udella mitä opiskelitte kyseisessa aineessa tänä vuonna?

Mitäs siinä nyt oli... Sähköoppia ainakin, näitä emäksiä ja niitä, ja jotain muuta vielä myös mutta ei oikein muistu kun on nuo kirjat palautettu koululle :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja onko ala-asteella muka YK-oppiakin nykyään? Ei mulla ainakaan tossa kolme vuotta sitten ollut.

Lueppas pari viestiä ennen tätä sinun viestiäsi ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo keskiarvo oli jotain 8,0062... ja liikunta oli 10  ;D no muut aineet olivat sitten vähän huonompia  :( todistus on ylä-asteen

seitsemäs luokka. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lukion 1 on nyt takana ja keskiarvo oli jotain 8.4444445 luokkaa. Matikka meni yllättäen aivan käsittämättömän huonosti (5) ja se laski keskiarvoa aika huimasti.

Äikkä: 8

Mantsa: 10

Kuvis: 10

Enkku: 9

Matikka: 5

Atk: 8

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan surkeesti mennee.  >:( Lukion toka luokan KA 9. No kai joskus ehkä sitten johonkin pääsee jatkaa opiskelujaan!  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lueppas pari viestiä ennen tätä sinun viestiäsi ;)

Niin, mutta yhteiskuntaoppia. Siitä en nähnyt mitään mainintaan vai oonko tulossa sokeaksi?  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmöin todistus minulla:

10: maantieto

9: biologia, äidinkieli, englanti, ruotsi, uskonto, historia, köksä, (käyttäytyminen)

8: kemia, IT

7: liikunta, terveystieto, fysiikka

Keskiarvoa en ole vielä kerennyt (jaksanut  ;D) laskea.

Keskiarvo on 8,4.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmöin todistus minulla:

10: maantieto

9: biologia, äidinkieli, englanti, ruotsi, uskonto, historia, köksä, (käyttäytyminen)

8: kemia, IT

7: liikunta, terveystieto, fysiikka

Keskiarvoa en ole vielä kerennyt (jaksanut  ;D) laskea.

Ihmekös tuo, kun sulle ei näköjään matematiikkaa opeteta ollenkaan. Unohtuiko, vai eikö se tosiaan kuulu oppiaineisiin?

Se on muuten (10x1+9x7+8x2+7x3)/13 ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihmekös tuo, kun sulle ei näköjään matematiikkaa opeteta ollenkaan. Unohtuiko, vai eikö se tosiaan kuulu oppiaineisiin?

Jospa se lista oliski jatkunu:

6: Matematiikka

::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo matikka unohtui ,8.  Ei oo laskinta millä laskea keskiarvoa, eikä päätä jaksanut vaivata.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo matikka unohtui ,8.  Ei oo laskinta millä laskea keskiarvoa, eikä päätä jaksanut vaivata.  ;D

No hyvinhän tuo sitten meni siltäkin osin  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Höm..duodaduoda..Eikös siihen päättötodistukseen lasketa 8- ja 9-luokan numerot?

Joissakin aineissa joo. Mutta jossain lasketaan vaan ysin numerot...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ei laskinta ole lähellä, niin löytyyhän Windowsista laskin ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joissakin aineissa joo. Mutta jossain lasketaan vaan ysin numerot...

Minulle sanottiin, että peruskoulun päättötodistus muodostuu 8. luokan kevät todistuksesta, 9. luokan syksystä ja 9. luokan keväästä mikä on näkymätön numero koska se ei näy missään todistuksessa yksin.

Näistä kolmesta muodostuu lopullinen päättötodisus!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulle sanottiin, että peruskoulun päättötodistus muodostuu 8. luokan kevät todistuksesta, 9. luokan syksystä ja 9. luokan keväästä mikä on näkymätön numero koska se ei näy missään todistuksessa yksin.

Näistä kolmesta muodostuu lopullinen päättötodisus!

Meillä oli todella useassa aineessa, että ysin päättötodistuksen numero tuli jokaisen aineen viimeisestä numerosta, ja vanhoista numeroista katsottiin vähän osviittaa. Kaksi opettajaa otti vain kylmästi keskiarvon.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lukion ensimmäisen vuoden päättärin tärkeitä aineita...

Maantieto: 9

Biologia: 9

Pitkä matematiikka: 8

Englanti: 9

Äidinkieli: 8,67

Ruotsi: 8

Historia: 8,5        :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään