Mikko Maliniemi

Corendon.com

7 viestiä aiheessa

Hemusin veikot olivat taas tänään myöhässä ja kun radiosta kuulin, että ovat vihdoin tulossa, meinasin, että en taida edes jaksaa lähteä. Mutta lähdinpä kuitenkin. Ja vissiin kannatti. Hemus oli saanut tuuraajan Turkista :)

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Kyseinen yksilö näyttää siirtyneen Corendonille vajaa pari kuukautta takaperin. Ilmankos näyttikin olevan niin siistissä maalissa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

siinä sen taas näkee, murphy on aina kuvioissa, no onneksi kuitenkin "vaivauduit" ja sait hienon masiinan kuvattua :) taitaa olla silti niin että ko firman lennoilla voi tulla melkein mitä vaan :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei!

Tämä on aina niiiin hauskaa tämä Hemusin veikkojen odottelu!  ???

Ensimmäiset meistä olivat jo yhdeksän aikaan aamulla odottelemassa konetta. Itse tulin noin kymmenen maissa kentälle ja taisin päivän aikana käydä siellä kolme kertaa. Välissä väisteltiin prätkällä sadekuuroja ja välillä odoteltiin sateen loppumista puiden lehvistön alla. Kaiken kaikkiaan mukava päivä.  :)

Tässä minun kuvani Corendor.com:sta. Olin paikalla ennen Mikkoa, joten sain kuvan lähestymisestä. On ne turkissa pistäneet uuteen koneeseen tekstiä useampaankin kohtaan.  :o

Mielenkiintoista kuvata valkeaa konetta vaalean harmaata taustaa vasten!

[ attachment removed ]

Terveisin  Reijo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

siinä sen taas näkee, murphy on aina kuvioissa, no onneksi kuitenkin "vaivauduit" ja sait hienon masiinan kuvattua :)

Jotenkin tuntuu että jos on lähtenyt viime aikoina hieman huonomman kelin aikana kentälle niin on yllätyksiä tullut.

Taitaapa olla palstan ekat kuvat D200:lla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heips!

Tulin isäni kanssa yhdeksän aikaan kentälle odottamaan ja kolmen tunnin odottelun jälkeen kuulimme, että kone tuleekin kello 14. Kärsivällisyys alkoi olla jo koetuksella :-.

Tässäpä pari omaa kuvaani.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Mihinkähän aikaan Hemus tulee ensi sunnuntaina :laugh:?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei ole ekat D200:lla. Oon nähnyt FAP:n jonkun henkilön kuvia täällä, jossa exifien mukaan oli D200.

Ööh?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaahas. Ensi sunnuntaina ottaa tämäkin jätkä itseään niskasta kiinni ja syöksähtää kentälle. On viime aikoina ollut niin paljon kiireitä, ettei ole kerinnyt tekemään oikein mitään (jäänyt paljosta paitsi koneiden osalta).  ::) Näkemisiin siis siellä! Hyviä kuvia, taitaa olla aivan uusi tuttavuus Joensuussa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla