Juha Klemettinen

Pilviä ja lentokoneita, eli EFHK 4.6.2006

17 viestiä aiheessa

Olinhan sielä tänään minäkin, niin kuin varmaan moni muukin. Peruskauraa kortti täynnä, mutta pilvet antoivat tänään mahdollisuuden yrittää jotain tavallisuudesta poikkeavaa  :P

1.

[ attachment removed ]

2.

[ attachment removed ]

3.

[ attachment removed ]

4.

[ attachment removed ]

5.

[ attachment removed ]

6.

[ attachment removed ]

7.

[ attachment removed ]

Oli siitä mielenkiintoinen päivä, että tuli kuvattua neljä MD-11 konetta peräkkäin, ja yhteensä koko iltapäivänä viisi kappaletta.

Juha.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiva nähdä EFHK perussettiä välillä, nuita on jo tavallaan ikävä, kun on kesälomalla täällä EFKU maisemissa, täällähän sitä bongaamista riittää...  ;D,

Saataanpa palattuani heittää tännekkin jonkun perussetin täältä, mutta katsellaan :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juhalta parhaat kuvat, mitä oot pistäny tänne mun muistin mukaan.  8)

Tollasta.  :)

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi kunpa olisin saanut olla mukana. mihin aikaan tuo Ranskatar saapui?, itse yritän aktivoitua huomenna tuonne Rissalaan, jos siellä olisi jotain toimintaa...?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niko Korpela: Tuo ranskalainen tuli siinä hieman ennen ysiä. Ihan sattumalta osuin paikalle, en yhtään tiennyt että se oli tulossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Peruskauraa

Itse kuvailisin päivää hyvin pitkälti toisin ;) Varoitus tylsästä sivukuvasarjasta päivän vierailijoista.. ::)

HAF toista kertaa käymässä lyhyen ajan sisällä, tällä kertaa astetta karummalla versiolla empusta..

[ attachment removed ]

Lehdistö saapui isommalla koneella Ranskalaisista.. Kovin on likanen.

[ attachment removed ]

Pääministeri saapuu, paistoihan se aurinko tietenkin tuolla kaukana...

[ attachment removed ]

...vaan ei enää lähellä ::)

[ attachment removed ]

Sitten menikin jo valot ja kuvat on hirveetä värien taistelua >:(

[ attachment removed ]

Ja tosiaan pitihän se HMS käydä ampumassa alas kun normaalista Hemuksesta poikkes, ttu tota valoa.

[ attachment removed ]

Päivän viimeinen "erikoinen" oli taas vieraillut Braathens.. Viimeksi 1pvä muistaakseni tätä kuuta käväs.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikko loistopostaus. Monen aikaa noi muuten tuli :)

:P

1850-2223 välillä muistaakseni.. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jooo tollasiaki näköjää tullu tänne. Hieno kesä ilta taas ollu näköjää. Kumma ku toi pilvitilanne ei koskaan oo itelle suotuisa kun tonne menee iltasin... :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi kunpa olisin saanut olla mukana. mihin aikaan tuo Ranskatar saapui?, itse yritän aktivoitua huomenna tuonne Rissalaan, jos siellä olisi jotain toimintaa...?

Olisit menny EFKU perjantaina..Menin lomaillessa katsomaan Finski lähdön ja siellä antoikin matalalentonäytöksen armeijan pojat 8)Oli nimittäin aika hieno!Ja sit oli armeija kopterim joka surrasi platan ja armeijan (kiitotien toisella puolen) rakennusten väliä...Ja mulla ei ollu edes kameraa.. :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse kuvailisin päivää hyvin pitkälti toisin ;) Varoitus tylsästä sivukuvasarjasta päivän vierailijoista.. ::)

Olikkona sää fillarilla liikkeellä vai olikko siinä kallion päällä kuvaamassa? =)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olikkona sää fillarilla liikkeellä vai olikko siinä kallion päällä kuvaamassa? =)

En ollut fillarilla liikenteessä, turhan pitkä matka täältä kotoa (yli 25km suuntaansa) fillarilla, ja nuo kuvat otettu kahdesta eri paikasta.. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla