Kirjoitettu Kesäkuu 4, 2006 Kiitokset Markolle, isolla K:llä!! Kokemus oli mielyttävä joka suhteessa, kuvat ei niinkään onnistuneet "valokuvina", olkoon dokumenttiä, jos ei muuta Tarkastetaan kone [ attachment removed ] Selvä lähtöön! [ attachment removed ] Ja sit mennään [ attachment removed ] Ilmassa [ attachment removed ] Stadi [ attachment removed ] Tallink tai joku "botski" eestistä [ attachment removed ] Kaupunki panoraama (kaksi ruutua, joista yhdistetty) [ attachment removed ] Käännytään perusosalta loppuosalle [ attachment removed ] Loppuosa [ attachment removed ] Maalissa, pois kiitotieltä [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 4, 2006 Täytesalamaa kehiin vaan, niin tulee paneelikuviin eloa [ attachment removed ] Muuten kyllä lentokuvat kelpaa aina! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 4, 2006 Tallink tai joku "botski" eestistä Mun mielesä toi näyttää enemmän siljan super sea catilta. Mun mielestä tallikissa on enemmän sinistä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 4, 2006 Täytesalamaa kehiin vaan, niin tulee paneelikuviin eloa mutta ei liikaa muuten tulee epärealistinen olo [ attachment removed ] Joo antaa paukkua vaan lisää ja hyvinhän nuo on onnistunu yleensä homma menee silleen että joko paneeli on musta ja taivas ok tai paneeli ok ja taivas palanut puhki. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 4, 2006 Näkyykö muilla tuossa sarjani viimeisessä kuvassa koneen panelit, jostain syystä omalla näytöllä se näyttäisi kummasti rajautuneen? Kuvassa pitäisi näkyä myös mittaristoa, ei vain ikkunaa.. Kiiksia kommenteista, ei ollut salamaa mukana, mutta en sitä muutenkaan ole tykännyt käyttää (ehkä voisi).. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 4, 2006 Näkyykö muilla tuossa sarjani viimeisessä kuvassa koneen panelit, jostain syystä omalla näytöllä se näyttäisi kummasti rajautuneen? Kuvassa pitäisi näkyä myös mittaristoa, ei vain ikkunaa.. Näkyy mittaristo viimeisessä kuvassa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 4, 2006 mutta ei liikaa muuten tulee epärealistinen olo Juu, totta. Ei tullut tuota ottaessa edes mieleen, että mustalle paneelille säädetyt asetukset kamerassa ja salamassa ei ehkä toimikkaan noin vaalealle paneelille. Pistin vain tuon kuvan, kun tykkään siitä noin muuten ja ainakin se demonstroi sitä, mitä halusin itse vinkillä neuvoa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 4, 2006 Hieno homma! Lance on mukava kone. Koskas tehdään foorumipuljareissu usealla koneella? 8) //T Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2006 Moikka Kiitokset vaan Jarillekin matkaseurasta ja kuvista! Voiskai sitä joskus käydä heittämässä foorumipuljareissukin jossakin välissä. t.Marko Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2006 Mun mielesä toi näyttää enemmän siljan super sea catilta. Mun mielestä tallikissa on enemmän sinistä. Verratessa http://www.silja.com/fi/fleet/ssc/ Super sea cattia ja http://www.tallink.fi/stc/images/docs/1_autoexpress3_iso.jpg autoexpress 3 ja 4 väritystä niin sanoisin että Siljan paatissa on enemmän sinistä Sitäpaitsi Siljan piiput on koko siniset, Tallinkilla valkoista ja punaista. Eli väittäisin näillä tiedoilla sitä Tallinkin alukseksi. (Todettakoot vielä että ensin itsekin luulin sitä Siljaksi kunnes tarkistin nuo kuvat) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2006 On se Tallinkin botski, koska sen kyljessä on tekstiä vain keskellä ja SuperSeaCatissa olisi sitä lähes koko kyljen mitalla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2006 Emmä tienny et tallinkilla on tollasia valkoisia autoexpressejä. Mä luulin et niil oli vaa tällaisia autoexpressejä http://www.ferry-site.dk/picture/ferry/9107203b.jpg Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2006 Täytesalamaa kehiin vaan, niin tulee paneelikuviin eloa [ attachment removed / expired ] Muuten kyllä lentokuvat kelpaa aina! No huh huh tuota lentotilaa. Oletteko koskaan kuulleet termiä "stabilized approach" ... Peter Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2006 No huh huh tuota lentotilaa. Oletteko koskaan kuulleet termiä "stabilized approach" ... Peter No kuvastakin näkee että vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee //T Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2006 Käsien määrästä päätellen ohjaamoyhteistyö on saumatonta. Onko Piper Arrowissakin jonkinlainen "double-pull"-proseduuri? (Eikös ATR:ssä ole joku semmoinen vai muistanko väärin? Sami? Muut ATR-ajajat?) Sinänsä laskukierroshan näyttää tuossa olevan vielä "suurehko". Taitaa olla niitä citylentäjiä asialla (inside joke). /Harri Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2006 Jos Marko lähtee mukaan ja minut kelpuutetaan seuraan, olen ilomielin mukana foorumitapaamisessa ps. Marko valkkaan sinulle sarjasta lisää kuvia ja laitan niitä CD:lle jossain kohtaa, ollaan yhteyksissä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2006 Käsien määrästä päätellen ohjaamoyhteistyö on saumatonta. Onko Piper Arrowissakin jonkinlainen "double-pull"-proseduuri? /Harri Voi kun tietäisit... Muistattekos muuten kun Suomessakin oli push-pull Cessna ? Mitä lie sillekin kuuluu. Muistelen itse hämärästi, että ko. ilma-alus jäi joskus ns. kaniin eräälle keskisuomalaiselle lentokonekorjaamolle. Seuraavaksi sitä ryhdyttiin markkinoimaan pohjoisen kiertueella. Ongelmaksi oli lentäjän löytäminen, kun tyyppi oli sen verran exotique mitä oli. Onneksi paikkakunnalla vaikutti ilmailuhenkilö, joka Minimaalisella valmentautumisella ma maksimaalisella itseluottamuksella itse opetti itsensä lentämään ko. koneella (Spoil It Yourself). Ja sen jälkeen sitten kiertueelle pohjoisiin. Muistini tuottaa myös hämärää kuvaa siitä, kuinka myyntikiertueella pohjoisemmassa Suomessa korpikentällä tuli laskukierroksessa toinen kone vastaan, ja läheltähän se oli kuulemma pitänyt. Ja tästä raportti laitoikselle. Käsittääkseni laitos informoi sittemmin raportoijaa eri lentopaikoilla käytössä olevista radiotaajuuksista. No, tästähän on yli 20 vuotta. Kaikkea se muisti tuokin esiin... Peter Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2006 Käsien määrästä päätellen ohjaamoyhteistyö on saumatonta. Onko Piper Arrowissakin jonkinlainen "double-pull"-proseduuri? /Harri Valaiskaa vähän mitä tuo tarkoittaa ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2006 Valaiskaa vähän mitä tuo tarkoittaa ? Katso kuvaa ja laske, montako henkilöä siinä suorittaa loppuvetoa koneen ohjaamossa. Ei sen puoleen, kyllä tuossa finaalikaarrossa näyttää olevan sen verran vitamiinia tarjolla ettei siitä vedosta yksi mies selviäkään. On varmaan katsottu Top Gunia ja nyt halutaan tehdä kaartoja matalalla sillai hienosti. Voihan siellä olla vaikka naisia katsomassa. Jokos valo kajastaa? Peter Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2006 No huh huh tuota lentotilaa. Oletteko koskaan kuulleet termiä "stabilized approach" ... Peter Kieltämättä melko hurjalta keinohorisontti näyttää, mutta uloskatsoessa tuo kuvakulma hämää myös varmaankin aika paljon. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla