Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2006 Tuli vietettyä laatuaikaa Schipolissa viime viikonloppuna. Kentän laidalla tuli oltua kolmena päivänä ja kuvia tuli 2029 / 13,5 gigaa. Sää toisaalta suosi, toisaalta ei. Päivällä myötävalo oli kovaa, ja illaksi meinasi vetää aina pilveen. Noh, ei kuitenkaan satanut kertaakaan.. vaikka toisaalta ei sekään olis välttämättä haitannut. Spottaus tuntui olevan Amsterdamissa koko kansan viikonloppuharrastus. Varsinkin sunnuntaina Polderbaanin vierusta oli täynnä ihmisiä ja paikalle oli saapunut myöskin liikuteltava snack-baari 8) Pidemmittä puheitta: Liikuteltava spottausoffice Koneet kiinnostivat vauvasta... (melkein) ... vaariin Ainoa mainitsemisen arvoinen näkemäeste Polderbaanille oli tuo kuvassa näkyvä portti. Sunnuntai-iltapäivän ryntäystä Ei tainnut rotatoiva 747 paljoa kiinnostaa 8) Sitten asiaan.. Tässäpä ensimmäisiä kuvia.. lisäilen kunhan jaksan käsitellä lisää. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2006 Hienoja kuvia mutta mun mieleen vähän turhan tiukkaa rajausta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2006 Hienoja kuvia mutta mun mieleen vähän turhan tiukkaa rajausta. Jej, makuasioita Pitkäsiipisten kans oon tässä tuskaillu et miten haluan ne rajata. Niitä ku ei oo pahemmin tullu aiemmin kuvattua. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2006 Jej, makuasioita Pitkäsiipisten kans oon tässä tuskaillu et miten haluan ne rajata. Niitä ku ei oo pahemmin tullu aiemmin kuvattua. Niinhän tuo on maku asia. Minua ei nuo siiven katkaisut haittaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2006 Näyttää hienolta paikalta, miten amsterdamissa pärjätään terroristien kanssa ilman aitaa? Hyviä kuvia, minua rajaukset taas miellyttivät. Kai Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2006 Näyttää hienolta paikalta, miten amsterdamissa pärjätään terroristien kanssa ilman aitaa? Hyviä kuvia, minua rajaukset taas miellyttivät. Kai Aivan upee paikka kuvauksen kannalta! Tuo terrorismikysymys kävi itelläkin mielessä, kiitoradan ja pyörätien välissä kun oli tosiaan vain 'vallihauta' ja hyvin pientä puskaa. Toisaalta ei ne aidatkaan pidättele jos joku haluaa koneen tiputtaa.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2006 Voisiko tuo kuvassa 13 oleva sininen rahtari olla entinen/tuleva KALn kone? Kiva nähdä harvinaisempaa kalustoa kuten Great Wall... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2006 Voisiko tuo kuvassa 13 oleva sininen rahtari olla entinen/tuleva KALn kone? Kiva nähdä harvinaisempaa kalustoa kuten Great Wall... Ei mitään hajua tuosta rahtarista, mutta jos yhtään auttaa niin rekkari on 4X-AXM. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2006 Ei mitään hajua tuosta rahtarista, mutta jos yhtään auttaa niin rekkari on 4X-AXM. Kiitos, auttoi. Se on ex-Korean Air, nykyinen omistaja ElAl Cargo. Kiertänyt vähän siellä ja täällä ennen ELAlia Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2006 Hienot kuvat Sami, kai kävit aamuneljältä ottamassa 'perinteisen' aamunkoittokuvan kiitoradan päädystä..? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2006 Hienot kuvat Sami, kai kävit aamuneljältä ottamassa 'perinteisen' aamunkoittokuvan kiitoradan päädystä..? Kiitos! Voi kun oiskin jaksanu, tuli nukuttua harvinaisen pitkät ja hyvät yöunet tuolla reissulla Toisella kertaa sit.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2006 Hieeenoa settiä!! Lisää vaan tulemaan!! Mukavia nuo yleiskuvat alueesta, saa vähän käsitystä minkälainen paikka tuo on. Itse kanssa tykkään noista siivet pois-rajauksista.. mutta makuasioitahan nuo. Lissää odotellessa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2006 Asia settiä. Tonne viikonpäästä! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 7, 2006 Aivan mainio! Mukava paikka tuo Schipol kai? Onko parempi kuin Helsinki-Vantaa ehehh? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 7, 2006 Aivan mainio! Mukava paikka tuo Schipol kai? Onko parempi kuin Helsinki-Vantaa ehehh? Ite tykkäsin, ilmapiiri oli kohillaan eikä kukaan kattonu spottaajia kieroon, päinvastoin! Hesavantaalla en oo spottaillu, mut uskaltasin väittää et on http://www.schipholspotter.com Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla