Teppo Hilden

finaali jyväskylässä

29 viestiä aiheessa

Milloinkas IV on ruvennut luottamaan siviililaitteisiin  :o - eikös tuossa ole Garmin 430 kepsu keskellä "radiostakkia" ja taitaa olla saman firman transponderikin alimmaisena..

//Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Milloinkas IV on ruvennut luottamaan siviililaitteisiin  :o - eikös tuossa ole Garmin 430 kepsu keskellä "radiostakkia" ja taitaa olla saman firman transponderikin alimmaisena..

Joku vuosi takaperin. Olisko kolmisen vuotta sitten? Vinkoissa on sama varustus...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aiheeseen liittyen yksi tikkakosken laskukuva 8)

[ attachment removed ]

anteeksi tunkeutumiseni :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku vuosi takaperin. Olisko kolmisen vuotta sitten? Vinkoissa on sama varustus...

oolrait ja tänks - tuo oli mulle "uutta". Onkos niissä sitten ns. tuplana esim. Commit eli omat radiot tyyliin siviili/IV ?

//Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Joo, mäki tuun kuokkimaan toisen alottamaan ketjuun, mutta onpahan ainakin asiaan liittyvää:

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

emmätiiä saako kukaan mitään näistä irti, mutta näkee niistä nyt jotain.

T: Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei, minäkin (uskotteko) olen joskus laskeutunut Jyväskylään.  :o

Kuten esim. eilen.

Vieläpä kahdesti.

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä ei ole pallo hukassa, ainakaan.

Markku Sipinnen siinä ulkoiluttaa ilmapalloa.

Ja minä Arrowia.

Ja sama paikkakunta edelleen.

[ attachment removed ]

Mutta mistäpä tässä on kyse/mitä tapahtunut?

[ attachment removed ]

Photos by Mia Majapuro.

/Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

sitäpä minäkin ihmettelin.  Kuvassa on kokoa alun perin ihan riittävästi mutta kun muutin sen koon 800x600 -umotoon, tulos oli tämä. Nyt valistakaapa tyhmää, mitä tein väärin.

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

sitäpä minäkin ihmettelin.  Kuvassa on kokoa alun perin ihan riittävästi mutta kun muutin sen koon 800x600 -umotoon, tulos oli tämä. Nyt valistakaapa tyhmää, mitä tein väärin.

Kuvaa tallentaessa jpeg:ksi, siinä pitäisi olla esim. joku options-nappi (tai voi olla suoraan siinä tallennuslaatikossa), josta saa muutettua kuvan pakkaussuhdetta (jpeg compression tjsp.). Muuta sitä REILUSTI pienempään pakkaukseen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Korvasivat tosiaan Vinkun radiot tuolla GNS:llä. Kuitenkin IV:llä tulee olemaan yksi puute tuon GNS:n suhteen, mutta ei siitä sen enempää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäs juju tällä kuvalla oli? Meni kyllä yli hilseen  :-[

Tuon tarkoitus on estää linkittämästä kuvia foorumista ulos toisiin foorumeihin. Eli Kaillalla on jossain foorumissa kuvia, jossa säännöt kieltävät foorumin käyttämisen "kuvapankkina", ettei kaistaa kulu muualle ja foormissa on taustalla softa, joka korvaa kuvan jollain muulla kuvalla, nyt mr Bushilla. Yleensä nuo korvaavat kuvan vaihdot viittaavat paljon härskimpiin kuviin, esim homoerotiikkaan  :o, että foorumin sääntöjen vastainen käyttäjä tajuaisi oman toimintansa tehokkaammin. Kaila näkee varmaan ihan eri kuvan kuin me muut, mutta en ole varma :'(.

Kun ilmaisiakin kuvapankkeja on tarjolla, niin toiminta luvattomasta linkittämisestä on melkoisen väärin, varastamista sen taskusta, joka kuvaa säilyttää... >:(

Linkkinä viittaaminen on ihan eri asia, koska silloin foorumiin on mentävä selaamaan ja mahdollisesti pitää myös rekisteröityä, että foorumiin pääsisi.

Meillä suomessa linkittäminen kuvafoorumeiltä on pääsääntöisesti kielletty, koska kaistasta maksetaan rahaa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Joo, mäki tuun kuokkimaan toisen alottamaan ketjuun, mutta onpahan ainakin asiaan liittyvää:

emmätiiä saako kukaan mitään näistä irti, mutta näkee niistä nyt jotain.

Lienevät vähän vanhempia kuvia kun lähestymisvalotolpat ovat vielä noita puisia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aiheeseen liittyen yksi tikkakosken laskukuva 8)

[ attachment removed / expired ]

anteeksi tunkeutumiseni :-[

Heetkinen..tuo on ihan selvä Grobi. Onko se meidän kerhon vai naapurin? Ainakin sopisi täydellisesti 687:aan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heetkinen..tuo on ihan selvä Grobi. Onko se meidän kerhon vai naapurin? Ainakin sopisi täydellisesti 687:aan.

PPI:n Grob on kyseessä ja minä istun kyydissäsi tässä kuvassa :laugh:

lokakuulta 2004...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lienevät vähän vanhempia kuvia kun lähestymisvalotolpat ovat vielä noita puisia?

Terve Pekka

Juu, kuvissa eletään huhtikuun ekoja päiviä 2004. Matka oli Malmilta Ouluun ja tankkaus molempiin suuntiin tapahtui tuolla.

Hei, minäkin (uskotteko) olen joskus laskeutunut Jyväskylään. :o

Kuten esim. eilen.

Vieläpä kahdesti.

Nyt Peter kyllä narraat!  ;D

Joo, sehän näissä on ku ei oikein tiedä onko tälläsiä kuvia järkevää postata, mutta eipä siitä ainakaan mulle paljoo vaivaa ollu. Ehkäpä joku joka ei omaa lupakirjaa omista vieläpä tykkäis nähdä kuvia loppuosalta... Tuskin se nyt serverin tilastakaan on kiinni..... Mun mielestä sellanen ketju missä olis pelkästään porukoiden ottamia loppuosakuvia ympäri maailmaa olis aika hauska (vaikkakin pidemmän päälle aika samaltahan nuo aina näyttävät).

Hyviä viikonloppuja kaikille

T: Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuon tarkoitus on estää linkittämästä kuvia foorumista ulos toisiin foorumeihin. Eli Kaillalla on jossain foorumissa kuvia, jossa säännöt kieltävät foorumin käyttämisen "kuvapankkina", ettei kaistaa kulu muualle ja foormissa on taustalla softa, joka korvaa kuvan jollain muulla kuvalla, nyt mr Bushilla.

Kyllähän tuosta huomaa että tuo on ihan tahallaan pistetty eli ei tule mistään muualta vahingossa. Kyllä minä luulen tietäväni miksi Lasse tuon on pistänyt, mutta jätän arvailun sikseen ettei mene taas kerran arvailuni pahasti metsään.

Näyttää muuten olevan muoti-ilmiö nuo loppuosa kuvat nykyään. Mitä olen katsellut niin tuli Piperi, Cessna tai mikä hyvänsä laskuun, niin aina on jollain kamera. En muista tuollaista viime vuoden puolelta, mutta tänä vuonna on näkynyt varmaan 90% Tampereella kamera aina laskussa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa olla, niin...

Tuo kuva on juuri mainitsemassani käytössä eräällä foorumilla.. :)

Mutta oli miten oli, ei sen esittäminen ilman lupaa kuvan tekijönoikeudet omistavalta henkilöltä ole luvallista kuvana, linkki olisi tässäkin eri asia.

Se, että kuva on netissä, ei tee siitä vapaasti käytettävää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PPI:n Grob on kyseessä ja minä istun kyydissäsi tässä kuvassa :laugh:

lokakuulta 2004...

Tuo oli vastaus, jota en osannut odottaa.  :laugh: Kyllä näköjään lentopäiväkirjan mukaan tuolloin on lennetty.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuten esim. eilen.

Vieläpä kahdesti.

Peter

Ja kyllä ne wing tip ldg valot on kauniit! Tunnistaa Arrowin kyllä helposti yksilön tarkkuudella  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla