Kirjoitettu Kesäkuu 9, 2006 Tuon tarkoitus on estää linkittämästä kuvia foorumista ulos toisiin foorumeihin. Eli Kaillalla on jossain foorumissa kuvia, jossa säännöt kieltävät foorumin käyttämisen "kuvapankkina", ettei kaistaa kulu muualle ja foormissa on taustalla softa, joka korvaa kuvan jollain muulla kuvalla, nyt mr Bushilla. Moro Ei ollut tuosta kyse, olin näemmä vaan kämmännyt ja pastettanut väärän linkin. Tarkoitus oli pistää "kerro ihmeessä lisää"-kuva, koska tuosta ensimmäisestä postauksesta jäi jotain mielestäni oleellista (teksti) puuttumaan... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 9, 2006 Ja kyllä ne wing tip ldg valot on kauniit! Tunnistaa Arrowin kyllä helposti yksilön tarkkuudella Niitähän saa kaupasta niitä xenoneita, joten ei kun teidänkin nuoleen sellaiset. www.knots2u.com. Ehdottomasti yksi parhaita parannuksia tuohon koneeseen. PMI:ssa oli aikanaan nokalla yksi tavallinen alkuperäinen laskeutumisvalo, joka oli sitten IFR-vaatimusten takia (siis oltava 2 valoa) modattu 2-hehkulankaiseksi ja toiselle hehkulangalle oli joku sähkötöistä (vähän) ymmärtävä väsännyt oman push-pull -kytkimen paneelin laitaan. niinpäs sitten tulimme aikaan keskellä yötä IMC:ssä Kuusamosta laskuun Jykylän 12:lle. Paneelivalot olivat olleet päällä koko matkan ajan ja breakkeri oli siinä jo kohtuu lämmin. Kun pitkässä finaalissa kytkin laskuvalon päälle niin se breakkeri lauksei saman tien. Kävi ilmi että se lisähehkulanka oli kytketty saman breakerin taakse. Toinen hehkulanka olikin kaputt. Ei ollut mittarivaloja eikä laskeutumisvaloja. Seuraavana päivänä olikin jo tilaus USA:ssa vetämässä uusista valoista. Valmistaja antaa niille vielä 5000 h takuun ja valmistajan ohje sanoo että ne voivat olla päällä vaikka koko lennon ajan. Niinhän ne meillä monesti ovatkin varsinkoin TMA:lla lennettäessä ja valvomattomassa. Etenkin aamulla Malmille mennessä Degeriä lähestyttäessä ne sattavat pidentää odotettavissa olevaa elinikää. Mistäpä muistuikin mieleen eräs saapuminen Degeriin: "Malmin torni, OH-PMI arvioi DEGER sisään aikaan 15" "OH-PMI, huomioi vastaantuleva ultra OH-xxx joka arvioi Deger ulos aikaan 15" "OK, O-MI laittaa isot valot päälle... OH-xxx-voitko laittaa myös laskuvalot päälle?" johon OH-xxx: "Joo, selvä, OH-XXX laittaa laskuvalot" .. ja kotvan päästä "OH-XXX, en löydä laskuvalokytkintä mistään". Sepä sitten taas oiva osoitus tästä rajatiedon maailmasta. "Markalla saa markan tavaran" sanoi vanha kansa. Peter Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 9, 2006 Ei kellään olisi kuvia Kajaanin finaalista ? : [ attachment removed ] No tuossa on vuonna 2004 PMI:sta otettu kuva; photo by Vesa Salminen ja kuvaa on törkesäti raiskattu IrfanView:in resize:lla sitten.... Peter Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 10, 2006 Kun tässä näitä finaalikuvia on tullut, niin jatketaan soppaa, eli tässä ranskalainen urheiluväline taipuu 18:n loppuosalle paikassa ESSU kuukausi takaperin. Kauempaa otettu kuva ensin, huomatkaa sotilasinfran aikaansaamat "high-speed line-up"-rullaustiet konesuojista. [ attachment removed ] tämän ja huoltotien vuoksi siirretty kynnys [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla