Guest avrorj85

Fudiksen MM-kisat Saksa 2006

118 viestiä aiheessa

Tämmöisen ketjun ajattelin pistää aluille, kun nuo kisatkin alkavat tänään. Kuka juhlii, kuka yllättää, kuka pettää??

Itse uskon erittäin vahvasti Brassien menestykseen, eli kuudetta voittoa odotellaan...pettymys voisi tällä kertaa olla isäntämaa Saksa...Yllätyksenä pitäisin Englannin menestystä ja toisaalta saattaahan sieltä nousta jokin Afrikan maa todelliseksi mustahevoseksi.....

Tänään kaikki tölsyn ääreen Iltasella, avauspelinä Saksa - Costa Rica!!!!

Tasan kuukauden päästä saammekin sitten juhlia taas samban tahtiin!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tasan kuukauden päästä saammekin sitten juhlia taas samban tahtiin!

jeh, eiköhän Brasilia vie ja muut vikisee

Ordem e Progresso

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse oletettavasti katson töllöstä useita pelejä, ja useimmiten ne pikkumaidenkin kohtaamiset voivat olla mielenkiintoisia. Jos nyt veikata saa niin kyllähän tuo Brasilia on vahvoilla, mutta haastajiin mahtuu useita maita, mm. Argentiina, Englanti ja vaikkapa Espanja, joka ei ole kylläkään voittanut historiansa aikana mitään suurta. Onneksi selostukseen on sentään saatu apuja, koska eikös Urheilukanavalta ole Tuomas Virkkunen vuokrattu Ylelle. Meinaan itse pidän hänen tavastaan selostaa ja sekin innostaa seurata otteluja entisestään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse oletettavasti katson töllöstä useita pelejä, ja useimmiten ne pikkumaidenkin kohtaamiset voivat olla mielenkiintoisia. Jos nyt veikata saa niin kyllähän tuo Brasilia on vahvoilla, mutta haastajiin mahtuu useita maita, mm. Argentiina, Englanti ja vaikkapa Espanja, joka ei ole kylläkään voittanut historiansa aikana mitään suurta. Onneksi selostukseen on sentään saatu apuja, koska eikös Urheilukanavalta ole Tuomas Virkkunen vuokrattu Ylelle. Meinaan itse pidän hänen tavastaan selostaa ja sekin innostaa seurata otteluja entisestään.

Virkkunen selostaa matseja kyllä. Ja hyvä näin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin huomenna neljän vuoden odotus taas palkitaan ja tätä ehdottomasti laadukkainta viihdettä saa seurata kuukauden ajan parhaaseen katseluaikaan ja oikeen tuutin täydeltä.

Niin kuin jokaisissa aiemmissa kisoissakin veikkaan mestaruutta Italialle.

Oli miten oli, mutta kyllä meikäläisellä kutkuttaa jo vatsan pohjassa huominen.

Kävi muuten Ranskalle eilen huono säkä kun Cissen jalka murtui todella ikävän näköisesti harjoitusottelussa Kiinaa vastaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävi muuten Ranskalle eilen huono säkä kun Cissen jalka murtui todella ikävän näköisesti harjoitusottelussa Kiinaa vastaan.

....alkaako siitä Ranskan alamäki...?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

....alkaako siitä Ranskan alamäki...?

Vaikea uskoa että Cissen poisjäänti Ranskaa kaataa. Oli muuten Hollannin Bastenilla tod. näk. jänskäplörö housuissa kun äijää alkoi joukkueesta menemään joukolla tohtorin luokse. Nyt vain kävi tuuri että suurin osa vaivaisista pääsevät pelaamaan esim. van Bronckhorst sekä Philip Cocu ovat avauksessa.

Itse olen vahvasti Brassien puolella mutta toivoisin Croatian pääsevän jatkopeleihin.. jaa miksi.. no siksi kun Dado Prso on kisojen maalikunkku.  ;) Brassit voittavat lohkon mutta Australialla ja Nipponin pojilla ei pitäisi olla jakoa näissä karkeloissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikesta huolimatta vaikka Nipponen pojilla ei pitäis olla mahdollisuuksia niin ovat kuitenkin kisojen yllättäjä

joukkue. Puolustuksessa ei tähtiä, mutta venyvät.. keskikenttän Nakamura, Nakata ja Inamoto ovat

kovia omalla alueellaan ja saavat keskikentän haltuun ... toivottavasti. Hyökkäys on taas arvoitus,

ensimmäistäkään MM-kisojen tasoista kärkipelaajaa ei löydy ? Luotan siihen että Nakamura tekee tuhoaan

"kymppipaikalta" hyökkääjien takaa. Odotan Japanilta kovaa yllätystä.

Neljä parasta ? ? Brasilia, Japani, Saksa ja Meksiko ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki matsit tulee varmaan katsottua. Minulla on mahdollisuus tehdä suuri osa duuneistani yöllä...

Brasiliaa veikkaan, yllättäjää toivon. Saisi olla vaikkapa Hollanti, lopultakin! (tai - anteeksi kaikki! - Ruotsi...mutta kun ne osaavat taistella joka lajissa niin pirun hyvin...)

Joskus on käynyt kuitenkin mielessä epäilys, että onkohan oikein todellisten suurkisojen aika jo ohi. Suojelevatko tähtitieteellisen hintaiset supertähdet tähtitieteellisiä tulojaan/terveyttään niin, etteivät enää pelaa parhaalla tasollaan kuin seurapeleissä, mistä de rahakin tulee? Toivottavasti olen väärässä - ei tuo Cissekään seurapelissä itseään telonut.

Muuten on taas tulossa itseäni ilahduttava urheilukesä: yleisurheilu ei innosta, mutta fudiksen loppuvaiheiden jälkeen alkaa Le Tour, jota näen ehkä paikan päälläkin sekä Wimbledon, jota voi nyt seurata kunnolla telkaristakin...

--- Jorma

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän se varmaan näin on että suuret rahat määrää ! :P

Toivottavasti olen väärässä - ei tuo Cissekään seurapelissä itseään telonut.

Mikäli näit kyseisen loukkaantumisen niin en uskoisi että kirjoittaisit näin, jalka todellakin meni "poikki"  ! ! !

Taittui todella ilkeän näköisesti et oikeen itselläkin teki pahaa ! Kyseessä ei varmaankaan

ollut itsensä suojelua, ettei tarttis pelaa MM-fudista  ;) kun seura maksaa paremmin... outo ajatus  ;D

Eiköhän se kuitenkin ole jokaisen futarin suurin haave.. Pelata MM-futista ! Minunkin ! mutta kun minusta ei tullut hyvää futaria   :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän se varmaan näin on että suuret rahat määrää ! :P

Mikäli näit kyseisen loukkaantumisen niin en uskoisi että kirjoittaisit näin, jalka todellakin meni "poikki"  ! ! !

Taittui todella ilkeän näköisesti et oikeen itselläkin teki pahaa ! Kyseessä ei varmaankaan

Näin. Karmean näköinen tapaus. Mutta jokaisen futarin unelma... on kyllä mahdollisimman iso tilipussi.

--- Jorma

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Duunikaveri oli niin varma Ruotsin mestaruudesta, että löi oitis vedon mäyräkoirasta. Taisi tulla elämän helpoimmat saunaoluet kesämökille?

Mulla on nämä kisat usein kannustuksen kannalta enemmän vaihtelevaa. Brasilia,Saksa ja Italia ovat niitä joiden soisin jäävän vuorostaan alemmille sijoille ja mm. Englanti, Portugali, Espanja ovat vuorollaan suosikkejani. Itse asiassa Saksan menestyksestä en ole varmaan ikinä iloinnut.

Ranskakin teki 98 sen, mitä toivoin Platinin ajoista saakka, mutta vieläkin on sympatiaa tuonne Gallian kukkojen suuntaan myös. Mutta jos yksi pitäisi valita niin Englanti saisi olla mestari, tai Espanja....ähhh!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Portugali voittaa jos selviää ensimmäisestä pudotuspelikierroksesta. (Vastassa C1 tai C2)

Niin ja turnauksen paras pelaaja Cristiano Ronaldo, maalikuningas Thierry Henry.

Ranska pääsee myös finaaliin mutta häviää portugalille 2-0.

t mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotenkin mulla piilee sellainen ajatus päässä, että Brasilia floppaa tänä vuonna. Tai ei ainakaan kisoja tule voittamaan.  ::) Voittajaehdokkaiksi voisin tarjota vaikka Argentiinaa tai Englantia. Hyvin todennäköisesti myöskin Ranska ja Italia tulee olemaan kovia. Saksan menestymiseen en usko laisinkaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai, eivätkö nämä olleetkaan mainostamisen MM-kilpailut? Ainakin siltä ne aina näyttävät. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se on kyllä niin,että Brassit on vahvoilla.Englantiin en jaksa uskoa,käytössä oikeastaan yksi kunnon hyökkääjä eli Rooney,joka ei ole avauspelissä mukana.Maalivahtipeli on pieni kysymysmerkki,jos laittavat David Jamesin maaliin niin tervemenoa! Finaaliin uskon pääsevän Hollannin,yllättäjä voisi olla Norsunluurannikko.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tätä on kyllä odotettu! Kuukausi töllön ääressä ;D. Yritän kyllä mahdollisimman paljon matseja katsella, mutta juuri nuo pikkumaiden kohtaamiset saattavat jäädä pelkkien maalikoosteiden katselemiseen. Kyllähän se Brasilia mestaruuden varmaan vie, mutta yllätyksen toivossa pitää elää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aloitus on... mielenkiintoinen. Eka maali jäi näkemättä, kun piti auttaa vaimoa tietsikan kanssa >:(.

Oliko toi Nyberg kisastudiossa jo edellisten EM-kisojen aikaan? Olin silloin Kroatiassa, joten en seurannut Suomen telkkaria. Sehän on ihan o.k.

--- Jorma

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Piru vie.. Meikäläisen tulosvedossa lukemat 4 - 1, ei kauhean kaukaa mennyt.  :P

Mutta mahdollisimman paljon palloja vaan Saksan verkkoon, ja minä olen iloinen. Portugali voittaa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Duunikaveri oli niin varma Ruotsin mestaruudesta, että löi oitis vedon mäyräkoirasta. Taisi tulla elämän helpoimmat saunaoluet kesämökille?

Mulla on nämä kisat usein kannustuksen kannalta enemmän vaihtelevaa. Brasilia,Saksa ja Italia ovat niitä joiden soisin jäävän vuorostaan alemmille sijoille ja mm. Englanti, Portugali, Espanja ovat vuorollaan suosikkejani. Itse asiassa Saksan menestyksestä en ole varmaan ikinä iloinnut.

Juuri päinvastoin, toivoisin Brasilialle ja Saksalle menestystä ja Englanti ja Portugali saisivat jäädä kauas kärjestä. Espanja ja Italia ovat sitten sellaisia keskellä olevia.

Perusteluja älä kysy, noista pidin edellisissäkin kisoissa ja samoin edelleen on.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt käy pojjaat sillai että tänne K:nummelle tulee rahaa...  ;D Pitkävedossa Ecuadorin voitto haussa!! Ja pelihän on 0-1!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta mahdollisimman paljon palloja vaan Saksan verkkoon, ja minä olen iloinen. Portugali voittaa..

Miksi? Joukkueen, joka pitkässä juoksussa tekee aina enemmän maaleja kuin vastustaja? Pelaa tehokasta ja hyvää joukkuepeliä? No meneehän niitä, kun jätetään paitsiot viheltämättä... niinkuin nytkin... kaksi...

Puola näyttää ekan puoliajan jälkeen heikolta. Vaikkei kai kukaan niin paljon odottanutkaan. Missäs Dudek luuraa?

--- Jorma

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Puola näyttää ekan puoliajan jälkeen heikolta. Vaikkei kai kukaan niin paljon odottanutkaan. Missäs Dudek luuraa?

--- Jorma

Itse olin aika varma siitä että Ecudorilla oli alkukarsinnoissa etu korkeasta ilmanalasta mutta hyvää peliä pelaavat; positiivinen yllätys eli juuri sitä mitä vedossa hain. Toivottavasti jatkossakin peli on samanlaista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään