Kirjoitettu Kesäkuu 12, 2006 matkalennon päätepysäkki oli eilen illalla mänttä. jotenkin unohdin tuon mäntän lentokentän kuvauksen yleiskuvaa mäntästä. kenttä häämöttää vasemmassa yläkulmassa. laskupaikkakin näkyy kuvassa. kaupungintalon vieressä oleva potkupallokenttä. [ attachment removed / expired ] muutamia laukaisuja (tai niiden osia) keskustasta. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] laitetaanpas tähän loppuun vielä kuva kolhosta ja haapamäen kentästä. ei näy kentänsulkurasteja, vaikka kenttä onkin kuulemma poistunut virallisten lentopaikkojen luettelosta. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 12, 2006 moi. No voi samperi kun olin taas väärässä paikkaa väärään aikaan. Soitettiinkin mulle et kiertelee mänttän kohilla liidin ja jos oisin tiennyt että tuossa kentällä olitte niin olisi ollut tilaisuus tutustua vermeisiinne. On kyllä komeeta kuvaa. Tuo viimenen kuva ei oikein avautunu mulle onko se mahollisesti haapamäen kenttä? Eilen tuntu olevan muutenkin suht vilkasta taivaalla. Edit:no lukeehan se tuossa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 12, 2006 Tuo viimenen kuva ei oikein avautunu mulle onko se mahollisesti haapamäen kenttä? Näyttäisi olevan. Kovaa vauhtia näyttää myös kasvavan umpeen http://www.ilmailu.org/kentat/haapamaki.htm Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla