Jani Nissi

EFHK 12.6. Peruskauraa ja Sveitsiläisten bisnisjetti (Ei isoa bussia)

19 viestiä aiheessa

Moi

Eilen lähdin kentälle siinä toivossa, että saan sen a340:sen kuvattua, mutta kun se sitten myöhästyikin sinne 11:sta, niin en jaksanut jäädä odottamaan. Mutta kyllähän minä muutamat kuvat siltä reissulta sain. :)

Aloitetaan dhl:n seitenviisseiskalla

[ attachment removed / expired ]

Bluun mädäri

Pikkuhärveli

Airbalticin fokker

Lot:in emppu

Toinen pikkuhärveli

Kivasti ilta-aurinko valaisi koneita

Sassi

Finncomin atikka

Toinen fokker

Toinen bluun md-90

OH-BEX

Tässähän tämä bisnisjetti onkin. Sveitsin lippu perässä, mutta onkohan sveitsiläisen omistuksessa?

Tälläinen kävi tekemässä "harjoitus ylösvedon 22leftille ja jatkoi siitä matkaa Malmille. Tämän takia Balticin Fokker joutui rullaamaan 22raitille leftin sijaan. :laugh:

Siinähän ne. Kommenttia voipi antaa. Ja siellä kalliollla oli niin paljon porukkaa, että kyllä pitäisi kuvia löytyä muistakin koneista kuin kolmineljäkympistä. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävin minäkin eilen illalla kuulostelemassa paikan päällä mahdollisuuksia bongata tuo 340. Kun ETA:ksi varmistui keskiyö totesin homman toivottamaksi (ei jaksa odottaa, eikä varmasti saa kuvia keskellä yötöntä yötä) ja lähdin kotiin. Kuitenkin iski katumus, että josko sittenkin. :( Mutta hei: Kuka noita valkoisia busseja jaksaa kuvata. :-\ Sainpa lohdukseksi kuvattua TNT:n ilta-auringossa.

Epäterävä, romua edessä, mutta potkurit sentään pyörivät!

Pannaan vielä bonuskuva, otettu 09.06

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävin minäkin eilen illalla kuulostelemassa paikan päällä mahdollisuuksia bongata tuo 340. Kun ETA:ksi varmistui keskiyö totesin homman toivottamaksi (ei jaksa odottaa, eikä varmasti saa kuvia keskellä yötöntä yötä) ja lähdin kotiin. Kuitenkin iski katumus, että josko sittenkin. :( Mutta hei: Kuka noita valkoisia busseja jaksaa kuvata. :-\ Sainpa lohdukseksi kuvattua TNT:n ilta-auringossa.

Eli olet kentällä kuvauksen takia etkä koneiden? ;) Itse ainakin olin sellaisella menttaliteetilla että ollaan ainakin katsomassa ja fiilistelemässä ekaa 340:n tuloa vaikka kuvauksesta ei tulisikaan mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli olet kentällä kuvauksen takia etkä koneiden? ;) Itse ainakin olin sellaisella menttaliteetilla että ollaan ainakin katsomassa ja fiilistelemässä ekaa 340:n tuloa vaikka kuvauksesta ei tulisikaan mitään.

Enemmänkin se oli ettei jaksa notkua... ::) Kuitenkin harmittaa.

Mikko! Edellisestä päivästä on jo topicci. ;) Tein sen noin kaksi minuuttia ennen teikäläistä. :laugh:

Hiidas. :) No nyt ovat yhdessä, ei ole turhaan neljän kuvan ketjuntynkää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taidettiin Jani olla samaan aikaan tuolla..  :P

HB-ITF

OH-ATB

OH-LEI

OH-SAK

SP-LDB

YL-BAO

YL-BAW

OH-BEX

Pari iltafiilistelyä loppuun.. OH-ATB

... now we're talkin' about the hyvä valo..?  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

... now we're talkin' about the hyvä valo..?  ;D

Todellakin 8), tuo toka vika on ihan mieletön. Siis aivan mahtava :D!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todellakin 8), tuo toka vika on ihan mieletön. Siis aivan mahtava :D!

Kiiitoss!  8)

Jani, onks tää sun mopedis?  ;D

otettu kalliolta..  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mukavat kuvat Mikko. Hienoja nuo väljemmät rajaukset...mukavaa vaihtelua.  :)

Mutta hei: Kuka noita valkoisia busseja jaksaa kuvata. :-\

Mutta tämä kommenttisi vähän ihmetytti. Puhut vähän siihen tapaan noista busseista, kun ne olisi kaikki ihan samanlaisia. On se nyt ihan eri asia, että onko se valkoinen bussi joku A320 sarjalainen, kuin A340. Totta hitossa tollasta armotonta lekaa jaksaa kuvata, vaikka ei jotain A320:stä jaksaisikaan. Jos tuo kone olisi Boeing, niin muuttaisiko se jotenkin asiaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jani, onks tää sun mopedis?  ;D

Onhan se. :laugh: Kuuluko kivat soundit, kun lähdin? ;D Viikonlopun aikana meni 10litraa = 12-13€ bensaan, kun huristelin Kellokoski-Vantaa väliä. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan se. :laugh: Kuuluko kivat soundit, kun lähdin? ;D Viikonlopun aikana meni 10litraa = 12-13€ bensaan, kun huristelin Kellokoski-Vantaa väliä. :P

Enpä kuullut.. Kuskia ei vaan näkynyt missään..  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässähän tämä bisnisjetti onkin. Sveitsin lippu perässä, mutta onkohan sveitsiläisen omistuksessa?

Vastaus = kyllä. Lähde tässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta tämä kommenttisi vähän ihmetytti. Puhut vähän siihen tapaan noista busseista, kun ne olisi kaikki ihan samanlaisia. On se nyt ihan eri asia, että onko se valkoinen bussi joku A320 sarjalainen, kuin A340. Totta hitossa tollasta armotonta lekaa jaksaa kuvata, vaikka ei jotain A320:stä jaksaisikaan. Jos tuo kone olisi Boeing, niin muuttaisiko se jotenkin asiaa?

Sarkasimia, sarkasmia -buranaa näkemättä jääneen saapumisen aiheuttamaan krapulaan. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jahas, jos nyt mäkin sitten kun niin ikään olin paikalla... taitavatten ollakin allekirjoittaneen ekat kuvat tänne.

Tästä sitten bongaamaan itseä...

Ja pistetään samalla vaivalla pari kuvaa eiliseltä (13.6.) kun eksyin silloinkin paikalle. Taisi olla joku muukin, olin jonkun repusta bongaavinani FSnordic-tarran/merkin/whatever :)

LY-SBD

OH-FAF

Illan Embraer, OH-LEK

OH-LXG

Ja kävi tuo pikkuhärveli eilenkin... LY-AVZ

OH-SAH jarruttelee

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja pistetään samalla vaivalla pari kuvaa eiliseltä (13.6.) kun eksyin silloinkin paikalle. Taisi olla joku muukin, olin jonkun repusta bongaavinani FSnordic-tarran/merkin/whatever :)

Minut taisit bongata siinnä tapauksessa :). Pokkarilla siinnä itsekkin kuvailin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos siis noita FsNordic tarroja/merkkejä saatavissa siis jossain, jotain keskusteluahan nuista täällä on ollut, kun tahtois sellaisen...?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos siis noita FsNordic tarroja/merkkejä saatavissa siis jossain, jotain keskusteluahan nuista täällä on ollut, kun tahtois sellaisen...?

No mulla on tuommeonen itse tulostettu logo muovitaskussa... Eipä taida mitään merkkejä edelleenkään olla olemassa, kangasmerkki olis kyllä ihan kiva ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla