Guest toni petäys

Mukaan tulijoita EFHK:lle marraskuussa?

13 viestiä aiheessa

Terve,

Kyselin pari viikkoa sitten finavialta, että järjestääkö he mitään kiertokäyntejä EFHK:lle, ja kyllä järjestää :)

Ajattelin, että jos tulijoita on niin ottaisimme kierrostyyppi 2; eli jossa käydään läpi;

Asemataso,VIP President -terminaali sekä finnairin huoltohalleissa.

Kierrokset ovat tavallisesti arkisin klo 9-12 jolloin on kentällä rauhallisinta lentoliikenteestä.

Kierrokset maksaa Koululaisilta, opiskelijoilta 3€/hlö,

minimilaskutus 55€. Muut ryhmät 5 €/hlö, minimilaskutus 70 €. Kierrokset

laskutetaan jälkikäteen.

Toivottavasti joku haluaa tulla mukaan, 4 henkilöä mahtuu minun kyytiini, mersu vie, mersu tuo :) tosin lähtö Kurikasta ja paluu Kurikkaan, en vie ketään kotiin :'(

Laittakaa vaan yksityisviestiä. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikka itse tuolla työskentelenkin, niin voisin kyllä täältä käsin osallistua mukaan kierrokseen, joten varmaankin 1 osallistuja ainakin täältä päin löytyisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan semmonen sivustaseurauskysymys: Jos moista reissua varta vasten plaanailee, lieneekö marraskuisen arkipäivän aamu olla ehkä tylsin hetki HK:lla. Vastaankin samalla: kyllä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

finaviasta sanottiin, että marraskuussa ne aloittavat kiireiden vuoksi ja ne pidetään kuulemma tuolloin YLEENSÄ ARKIPÄIVISIN  :)

EDIT; toivottavasti siellä on edes vähän lämmintä 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse käväisin tuollaisella kierroksella huhtikuun lopussa arkiaamuna.. Pitävät kierrokset sen takia mielellään klo 9-12 välillä, koska silloin on hiljaisin aika HK:lla ja on mahdollista saada tuo bussiajelu kierrokseen mukaan - kun on busseja vapaana - jonka aikana käydään Business-terminaalissa sekä huoltohallissa..

-Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistutus ;D

Minun kyytiini mahtuu 4, mutta kierrokseen ei taida olla mitään henkilö rajaa? Tietääkö joku tarkemmin.

minulle eivät sanoneet suoraan mitään henkilörajaa. :)

kyytiin mahtuu vielä 3 :) otan kyytiin reitiltä, kurikka->tampere->hämeenlinna ja sitten ollaan helsinki-vantaalla.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän tuollainen kierros aina kiinnostaa, vaikka huollossa onkin tullut samoiltua muutama tunti. =) Ja niin kyyti onnistuu ihan omasta takaa, kun tässä 5km säteellä kentästä asun... =)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä voisi kiinnostaa minuakin aloittelevana ilmailu harrastajana. :) Itse tulen omalla kyydillä. Ilmoitelkaa tarkemmasta ajankohdasta. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka!

Ketokaahan toki, järjestyikö reissu. Mikäli ei ja se aiotaan vielä järjestää, olen kernaasti mukana.  :)

-Henkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään