Harri Pottonen

ZS-POL, DC-8 African International EFHK:lla

9 viestiä aiheessa

Tervicko!

Jo vain, kerrankin kävi munkki, vaikka päivän aikana olkapäät paloi! Mutta vaikka tekee kipeää, niin ei haittaa!  8)

Tulossa...

[ attachment removed / expired ]

ja menossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä sain myös tallennettua, kuvia hieman myöhemmin  :)

Nyt kuvia.., valitettavasti vastavalon puolelta..  :-[

African International DC8 ZS-POL

-Tuomas

PS: onko 22L:lle jotain kuvauspaikkaa päivällä josta saisi kuvat otettua myötävaloon?

Edit: kuvat lisätty

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervicko!

Kävele huoltotietä (puomitettu hiekkatie) eteenpäin kunnes tie loivasti nousee. Vasemmalta pitäisi nousta polku kallioille hieman enemmän loivan mäen huippua. Sieltä aukeaa toisenlaiset näkymät, josta itse kuvasin tuon kasin.

t.PR

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervicko!

Kävele huoltotietä (puomitettu hiekkatie) eteenpäin kunnes tie loivasti nousee. Vasemmalta pitäisi nousta polku kallioille hieman enemmän loivan mäen huippua. Sieltä aukeaa toisenlaiset näkymät, josta itse kuvasin tuon kasin.

t.PR

Siellä mäellä tuli itsekin käytyä vähän ennen kasin tuloa, joskin siellä on mielestäni kuvaamisen kannalta turhan paljon pusikoita edessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin, pitihän se arvata, että FSN:iin voi aina luottaa näissä asioissa  :) Vähän jäi kyllä harmittamaan kun ei itte päässyt näkemään tuota harvinaista kaunotarta. Tosi kivoja kuvia koneesta :)

Kiitos

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koneen tulo Hesaan oli melkoista sattumaa ja mikäli oikein käsitin se tuli tänne avioniikkakorjausta varten. Siinä kun ei ollut toimivaa transponderia, jouduttiin Hesan primääritutka kytkemään päälle, jotta saataisiin koneesta edes jonkinlainen paikkatieto. Lähtiessä kone käytti kutsua AIN62P ja oman ymmärryksen mukaan kutsu oli Flight Cargo (en viitsinyt tätä tarkistaa).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla