Antti Havukainen

Perus @ HK 15.6.2006

9 viestiä aiheessa

Tulipa käytyä ensimmäistä kertaa Lemminkäisellä kuvaamassa ja todistettua samalla että sinne on mahdollista päästä myös ilman omaa autoa, joukkoliikenteen palveluita käyttäen.

[ attachment removed / expired ]

Ja loppuun tämä, joku voinee kertoa konetyypinkin kun en itse tähän militarypuoleen ole juurikaan perehtynyt

DC-8:kin tuli kuvattua mutta koska olin niin sanotusti väärässä paikassa oikeaan aikaan, niin kuva ko. koneesta meni aivan läskiksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja loppuun tämä, joku voinee kertoa konetyypinkin kun en itse tähän militarypuoleen ole juurikaan perehtynyt

Häpeä (;D) kun et noin kaunista konetta tunnista. Kyseessä on siis Valmet L-90TP RediGO. Ihan ok kuvat, vastavalo tosin häiritsee, mutta ei voi mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kivoja kuvia. Minkäskokoinen putki sulla on(yritän hahmottaa että millaisia kuvia sitten saan kun sen uuden putken saan ostettua)? Taisinkin tuon alimmaisen nähdä tänään kun töistä tulin :).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kivoja kuvia. Minkäskokoinen putki sulla on(yritän hahmottaa että millaisia kuvia sitten saan kun sen uuden putken saan ostettua)? Taisinkin tuon alimmaisen nähdä tänään kun töistä tulin :).

Antilla taitaa olla ihan Canon IS S2 pokkari, jos oikein muistan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kivat kuvat, vastavalosta huolimatta. Pidin erityisesti kuvista 4 ja 5.

[sensijaan liian alta suoraan sivulta otetut "melkein sideshotit" eivät sytytä ainakaan minua. Lemminkäisellä(kin) kannattaa välillä mennä hieman kauemmaksi sivuun..]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuinka helposti tonne pääsi julkisilla?

Ainakin seutulinja 633:lla pääsee. Kulkee ruuhka-aikoina puolen tunnin välein ja muina aikoina tunnin välein. Sunnuntaisin kyseinen linja ei kulje ollenkaan. Vaikka tuo paikka maantieteellisesti sijaitseekin Tuusulan puolella, niin kuitenkin ko. linjalla kelpaavat Vantaan sisäiset ja seutuliput myös Tuusulassa, eli käytännössä tuo on Vantaan maksualuetta.

Jos joku ei-pääkaupunkiseudulla asuva nyt sattui kiinnostumaan tästä, niin kerrottakoon että Vantaan sisäinen kertalippu maksaa aikuisilta 2,40e ja alle 17-vuotiailta 1,70e. Seutulipun osalta vastaavat hinnat ovat 3,60e ja 1,80e. Linjan aikataulut löytyvät täältä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla