Kirjoitettu Toukokuu 29, 2003 Ja onhan niitä muitakin, mutta siinä nyt ehkä yleisimmät. Itse valitsin Volvon hyvällä rintaäänellä (laatuauto sen olla pitää)... Ja omasta mielestäni nelikirjaimiset autojen merkit eivät ole autoja ...taas tällanen rullahuulipolli... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2003 Senkin Riku, missäs on miun auto? GRRR! 8) Siis tietenkin Chrysler, onkos niitä muitakin autoja? Hö, en miä ooo ainakaan nähny tai ajannu muita autoja Edit: en siis voi kertakaikkiaan vastata, etenkin kun pakollinen vastausvaihtoehto Kanada (jossa siis tehdään parhaat autot) puuttuu tästäkin pollista, MURR! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2003 Pah, Fiat Samoja autojahan ne on, ainakin melkein Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2003 Aivan niin... missä on BMW!? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2003 Ja missä Chevrolet?(El Bojoing -69 SS) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2003 Niin missä on BMW ? Ja ei prkele mikä häväistys! Mercedes kirjoitettu S:llä. Lempimerkki on saksalainen kolmen kopla...eli jaetulla 1. tilalla Audi, BMW ja Mercedes. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2003 Niin justiin, miullakin lukee Cryslerin (Neon) takalasissa että Ajamisen iloa BMW Että jos tienpäällä semmosen ihanuuden näette, niin se olen sit miä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2003 ...koska BMW on mulkkujen auto! Tutkittu juttu Ja Opel kuuluu niihin nelikirjaimisiin "autoihin" :-* Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2003 ...koska BMW on mulkkujen auto! Tutkittu juttu Volvoista puhumattakaan. (No menetteleehän nuo.) TVR, Pagani, Bugatti, Mclaren jne. ja henkilöautoista tietysti myös nämä saksalaiset.(Mercedes, BMW,Audi) Tuossa kunnon peli(kuva). [ Attachment deleted - over 40 days old ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2003 ...koska BMW on mulkkujen auto! Tutkittu juttu Ja Opel kuuluu niihin nelikirjaimisiin "autoihin" :-* Oliko se tämä tutkimus? BMW+GSM=HIV No kyllä se bemari ihan hyvä auto on! T:Harri Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2003 Siis BMW:tähän munanjatkeeksi ja mulkkujen autoksi väittää ne, joilla on uskomattoman pienet munat Tämäkin on tutkittu juttu Sitä paitsi tuohan ei johdu mistään muustakuin siitä, ettei kyseiset ihmiset edes ole ajaneet BMW:llä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2003 Jaguar/Range Rover,Engelsmanni sen olla pitää ja on ollutkin viimeiset 10 vuotta. T:Jukka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2003 Oliko se tämä tutkimus? BMW+GSM=HIV No kyllä se bemari ihan hyvä auto on! T:Harri Toihan on se vanha juttu, vajaa 15 vuotta sitten juppiaikakaudelta: "Minäkin olen aito juppi: minulla on BMW, NMT ja HIV :-* Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2003 Oliko se tämä tutkimus? BMW+GSM=HIV No kyllä se bemari ihan hyvä auto on! T:Harri Toihan on se vanha juttu, vajaa 15 vuotta sitten juppiaikakaudelta: "Minäkin olen aito juppi: minulla on BMW, NMT ja HIV :-* Mikä ihmeen NMT??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2003 Hmm... Autoilu ja automerkeistä puhuminen tuntuu olevan monelle kovin henkilökohtainen asia joka nostaa helposti sykettä ja jota en ole koskaan ymmärtänyt. Mielestäni autolla ja polkupyörällä ei ole juurikaan mitään eroa. Joskin autolla on hieman helpompi kuljettaa suuria esineitä ja polkupyörään sataa hieman enemmän sisään. Vastasin polliin Volkswagen koska volkkarin pakut ovat järkiautoja (<- mielipide). Hiacet kyllä vielä parempia mutta turhan kalliita. Omaa autoa en ole omistanut sitten vuoden 1991. (Oli Opel Kadett D-malli) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2003 Mikä ihmeen NMT??? Vanha Suomen sisäinen kännykkä verkko. Joku voi selittää tarkemmin.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2003 Hmm... Autoilu ja automerkeistä puhuminen tuntuu olevan monelle kovin henkilökohtainen asia joka nostaa helposti sykettä ja jota en ole koskaan ymmärtänyt. Mielestäni autolla ja polkupyörällä ei ole juurikaan mitään eroa. Joskin autolla on hieman helpompi kuljettaa suuria esineitä ja polkupyörään sataa hieman enemmän sisään. ??? No joo suurimmalle osalle "hieno" auto on imago asia varmaankin. Samoin hieno pyörä. En ole paras kommentoimaan asiaa, mutta kumpaakin menee rahaa. Itse tilasin juuri 500Eurolla pyörän osia.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2003 Mikä ihmeen Volvo?Onko se automerkki?Vai "automerkki"? ;D Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla