Timo Lehto

Lennot

5 viestiä aiheessa

Moro, Olen lähdössä Palma De Mallorcalle lennolla AY2113 ja tulen pois lennolla AY2114. Finnairin lentojahan nämä ovat mutta olisi kiva tietää milläköhän konetyypillä nämä lennot lennetään, Kenties Airbus ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro, Olen lähdössä Palma De Mallorcalle lennolla AY2113 ja tulen pois lennolla AY2114. Finnairin lentojahan nämä ovat mutta olisi kiva tietää milläköhän konetyypillä nämä lennot lennetään, Kenties Airbus ?

Eikös nuissa matkatoimistojen esitteissä yleensä ole siellä  takana hinnasto/aikatauluosiossa maininta koneesta, lentoajoista aterioista ym., oma veikkaukseni on A321 tai B757 noille chartereille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen 90% varma, että kone on 757, sillä Palma De Mallorca on suosittu kohde, joten matkustajamäärät ovat suosituimpina aikoina huikeita! Mutta en poista sitäkään vaihtoehtoa, että kone olisi 321. Sitä yleensä käytetään, jos matkustajat sopivat siihen. Ja tetenkin kahden ja useamman viikon matkailijat on otettava huomioon. Esimerkki: Mallorcan lomakausi alkaa 1.6 ja seuraavat matkustuspäivät ovat 7.6 ja 14.6. Matti ostaa KAHDEN viikon matkan, lähtöpäivänä 1.6 Mutta Elisa ostaa YHDEN viikon matkan, matkustuspäivänä 7.6. Vaikka nyt Siellä Finnairin konttorissa laskeskellaan että ahaa nyt on moni ostanu kahden viikon matkan. Ja kun kone lähtee 14.6 (ja on kentällä 1h.) ja menomatkan matkustajat mahtuisivat 321 koneeseen, mutta paluussa on enemmän matkustajia, eikä mahdu A321 koneeseen, niin on pakko lentää 757 koneella. Nämä tyhjät penkit sitten rokottavat siinä 757 koneessa lentoyhtiötä. Vähän monimutkaista, mutta koittakaa selvitä :D.

Ja muuten hyvää matkaa, ja suotuisia säitä 8)!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oih! Voiko olla näin että pääsisin elämäni ekaa ja viimeistä kertaa Finnairin Md-83:n kyytiin! Aika mahtavaa jos noin sattuu!

Ja kiitos!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään