Mikko J Köykkä

La: loput hävittäjäsoolot (F-16, F-18, P-51 Spitfire) ja Heritage Flight

2 viestiä aiheessa

Ei näitä enää montaa ole...

Tässä loput hävittäjäkuvat, Mustang aloittaa sarjan. Eikä Merlinin muristessa saa pitää korvatulppia!!

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Belgialaisten F-16 soolon vuoro. Ei yhtään häpeä lentämisen tasossa naapurimaalleen

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Taas vähän rauhallisemman esityksen vuoro. Klassikkokamaa, Spitfire. Hieno kone...

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Alankomaalaisten vuoro esittää soolonsa. Löytyykö vielä käyttämättömiä ylistyssanoja? ???

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Espanjan F-18. Ei kyllä pärjää suomalaisten HN-esityksille

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Heritage flight: F-16, Spit ja  B-25 Mitchell. Eikä mitään korvatulppia! Perjantaina olin ottanut tulpat pois -ajattelin ettei F-16 lähde poltto päälle. Totta kai se lähti, tuntui ihan kivasti korvissa. :) Seuraavana päivänä osasinkin varautua siihen ja laiton kädet korville sen nousun ajaksi.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Ei tätä vaan voi kuunnella tulppien kanssa. 8)

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis hyvä mies ei koskaan saa käyttää tulppia, kaikkein hienointa on se kun kone menee tismalleen pään yläpuolelta. Esim. juuri tässä kun HN on Pirkkalassa harjoitellut ja se tulee oikeastaan 2.terminaalin parkkipaikan päälle se soolo niin kaarto mennyt muutaman kerran matalalla pään päältä ja sitten sen jälkeen HN vetää siitä pystyyn.

Suomen HN soolot on komeita, mun minun mielestä niistä on jäänyt aina jotain uupumaan. On ne tekniseltä kantilta komeita ja siitähän ne palkinnot on tullutkin. Itse pidin Sveitsiläisten sooloa parempana kun näin sen Itävallassa. Se sisälsi vauhtia ja suurella kohtauskulmalla. Juuri sellaista räimimistä mitä HN:ltä voi olettaa. Suomalaisilta HN:ltä en ole vielä vastaavaa nähnyt. Tämän vuoden soolo on ihan komea, mutta siitäkin on kolme variaatiota, joista 2 on jotenkin ihan liian vajaita. Täydellisen kelin soolo on komea.

Jos joku haluaa nähdä sen sveitsin HN soolon niin tuolta löytyy http://www.patricksaviation.com/aviation_videos/421/Zeltweg_2005 Varmaan alkaa samaiseen paikkaan ilmestymään kohta myös Leeuwardenista videoita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla