Guest ceeZ

Energiajuomat

47 viestiä aiheessa

Elikkäs tämmöinen polli. Ku nythän hirvee kohu että ne aiheuttaa "syöpää" mikä varmaankin on totta.

-Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En juo. Maku on jotain niin uskomattoman pahaa. Edin hajukin saa jo lähtemään paikalta pois. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa viime kuukausina olen valmennuskurssilla lipitellyt Ed lemon lightiä. Aivan hirveen makuista tavaraa mutta en koskaan opi virheestäni joten ostan aina sitä. Lisäksi puolen litran pullo maksaa 2,45 euroa!! Tosin hinta/määrä suhde on kohdallaan kun ajattelee että esim Red Bull maksaa n. 2,29e ja sitä on puolet vähemmän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En juo. Maku on jotain niin uskomattoman pahaa. Edin hajukin saa jo lähtemään paikalta pois. :P

samaa mieltä. täyttä skeidaa  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Batteryä ja RedBullia on tullut kokeiltua. Kahvia kun en juo niin vaihtoehdot vähissä, työajat on sen verran epäinhimilliset ettei hereillä pysyisi muuten. Mukavia 16-64 h työputkia. Pidä siinä sitten silmiä auki...  ;D

J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Silloin harvoin kun nään red bull auton jossain, käyn pummaamassa heiltä red bullin  8). Muuten ei tule juotua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kahiva tulee lipiteltyä. Energiajuomiin en ole juuri pitkällä tikullakaan koskenut... Itse asiassa kun miettii, niin en taida olla ostanut yhtään energiajuomatölkkiä tai -pulloa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suosin kyllä hyvää kahvia, mutta joskus tulee olosuhteiden pakosta turvauduttua energiajuomiin. Esimerkiksi tälläisinä hellepäivinä ei viitsi niin hirveästi kahvia juoda eikä intokaan aina riitä frapen tekemiseen.

Energiajuomana toimii yleensä Lidl:n Freeway-energiajuoma. Freeway-colat yms. ovat syvältä, mutta energiajuoma on saman makuista kuin battery. Erona on ainoastaan pakkauskoko ja hinta. Freeway:tä saa kuudella eurolla sixpackin puolen litra pulloja. Eli huomattavasti ED:kin halvempaa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

... Ku nythän hirvee kohu että ne aiheuttaa "syöpää" mikä varmaankin on totta.

-Oskari

Itse on tullut silloin tällöin synkimpinä hetkinä joku juotua, mutta mielelläni kuulisin lisää tästä tutkimuksesta josta Oskari mainitsi. Onko tutkimus kenties ruotsalaisten tekemä, ja onko siellä taas joku "jos juot 6 litraa energiajuomia päivässä, syöpäriski kasvaa 1,2%" tyylinen tulos? En tiedä, mielelläni lukisin ja oppisin jotain uutta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kahvia (kuumana) ja sugarfree Redbullia (kytikylmänä) .. ja antaa se Karhukin joskus energiaa  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kahvia ja paljon.  normiduunipäivänä ennen lounasta hulahtaa 4 mukillista. Sitten lounaan jälkeen toinen mokoma..  Välillä saattaa mennä enemmänkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä juon hyvin harvoin energiajuomia ja silloinkin vain jos saan sitä jostain ilmaiseksi ;D Tosin kerran ostin asematunnelista 6x0.3l tölkkiä piranhaa kun maksoi 2.4€.

Kaverini juo lähes päivittäin 1-2 pulloa/tölkkiä energiajuomaa ja hän ei huomaa mitään tehoa niissä. Minä taas kun juon niin harvoin energiajuomaa niin minuun ne vaikuttaa hyvin!

Mitä opimme? Juokaa energiajuomia vain kun on todellinen tarvis niin silloin ne tehoavat :)

Kahviin en koske vaikka haju on miellyttävä niin maku on sitten jotain aivan muuta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä juon energyjä, kahvia ja hyvänä päivänä vielä vedän 100mg kofeiini tabletin ja syön pussin vick red energyjä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi varmaankin sanoa, että palaa rahaa noihin juomiin aivan liikaa. Viime kesänä RedBulliin meni about 200e rahaa, mitä laskin tölkeistä joita keräilin. Nyt on mennyt Ediä todella paljon ja Gatoradea juon myös. Kauppaan jos menen niin miltei poikkeuksetta sieltä aina tarttuu jonkinmoinen energiajuoma-pullo käteen  ::). Sairasta sanoo kaveritkin...

EDIT: Niin ja iltasella kun juo, niin itselle ei varmasti tule uni kovinkaan aikaisin..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vastasin, että juon kahvia, koska normaalisti juon kahvia n. 1 muki päivässä, mutta joinain päivinä esim. TET:issä join EDiä aika paljon. Osittain johtu kyllä siitä, että olin TET:issä Pepsillä ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään