Guest mitch83

lentokonebongauspaikat Suomessa

115 viestiä aiheessa

Nyt äkkiä ne paljon suunnitellut bongaussivut pystyyn, kun tämä kysymys pulpahtaa esiin tuon tuosta ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt äkkiä ne paljon suunnitellut bongaussivut pystyyn, kun tämä kysymys pulpahtaa esiin tuon tuosta ;D

Niinpä. Kun vain joku sellaisen rupeaisi tekemään ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinpä. Kun vain joku sellaisen rupeaisi tekemään ;)

Minulla olisi 50 mb kotisivu tilaa ja osaan tehdä ihan peruskotivut, en siis mitään php ym.

Jos kukaan muu ei ota tehtävää vastaan, niin tässä on tekijä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meneeköhän kotisivukeskusteluksi taas... Mutta mites jos tekisi tämmöisen virityksen, että aina joku jossain tietyn kentän lähellä asuva tekisi oman alueen kentästään kotisivut "jonnekkin", ja sitten KAIKILLE näille sivuille pistettäisiin linkit toisille sivuille, eli linkki vaikka muotoa "EFHK : Riku Purmola" tms, ja näin sivut verkottuisivat ikäänkuin yhdeksi kokonaisuudeksi. Ja sivujen ulkoasu on sitten jokaisen päätettävissä :) Niin tällä tavalla ei kenellekkään tulisi mahdotonta urakkaa tehdä koko suomen kattavaa sivustoa :)

Edit : Itse voin vapaa-ajan puitteissa tehdä jonkin näköiset sivut karttojen ja panoraamakuvien tukemana EFHK:sta :)

Edit2 : Käykääs ihmiset muuten kokeilemassa tämä nopea panoraamakuvapurkkavirityshässäkkä :)http://koti.mbnet.fi/mitch/panorama/panorama.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meneeköhän kotisivukeskusteluksi taas... Mutta mites jos tekisi tämmöisen virityksen, että aina joku jossain tietyn kentän lähellä asuva tekisi oman alueen kentästään kotisivut "jonnekkin", ja sitten KAIKILLE näille sivuille pistettäisiin linkit toisille sivuille, eli linkki vaikka muotoa "EFHK : Riku Purmola" tms, ja näin sivut verkottuisivat ikäänkuin yhdeksi kokonaisuudeksi. Ja sivujen ulkoasu on sitten jokaisen päätettävissä :) Niin tällä tavalla ei kenellekkään tulisi mahdotonta urakkaa tehdä koko suomen kattavaa sivustoa :)

tai sitten yksi sivu, jonne lähetettäisiin ohjeet bongauspaikkan löytämiseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Martti, kun sulla on siinä framet, älä nyt pakota vasemman framen scrollibaria pois päältä, kun se lista ei mahdu siihen ruudulle eri fonttien koolla.

<frame src="left.html" name="left" SCROLLING="no" marginWidth=0 marginHeight=0 BORDER="0" NORESIZE>

Tuosta tuo SCROLLING=NO pois.

Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan toi Turku siellä listan toiseks alin ::)

Ps. Mä voin tehä jonkunlaisen kartan täältä Kuopiosta...

Edit: Mutta missä on Rautavaara ???;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täh ?? Minulla tuo lista loppuu Mikkelin kohdalle, ja toiseksi alin on Varkaus. Scrollaamien siitä alaspäin ei onnistu. :P

Hum.... Taitaa liittyä tuohon Tuomaan jo mainitsemaan scrollausjuttuun.

Arttu

Onhan toi Turku siellä listan toiseks alin ::)

Ps. Mä voin tehä jonkunlaisen kartan täältä Kuopiosta...

Edit: Mutta missä on Rautavaara ???;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

juups, siinä on vielä Mikkelin alla Vaasa, Turku ja Oulu..

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan hyvä, mutta ihmettelen vain, että eikös nuo tekstit olisi ollut helpompi tehdä ihan tekstinä? Päivittäminen olisi ainakin helpompaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan hyvä, mutta ihmettelen vain, että eikös nuo tekstit olisi ollut helpompi tehdä ihan tekstinä? Päivittäminen olisi ainakin helpompaa...

No kyllä. En tajunnutkaan että ne oli imagemappi.. ööööhh? Ja sinänsä, framet on kanssa turhat, tee vaan taulukko missä vasemmassa reunassa on ne linkit ihan tekstinä. Sivujen sisältö on se tärkein kuitenkin eikä ulkoasu.

/Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kyllä. En tajunnutkaan että ne oli imagemappi.. ööööhh? Ja sinänsä, framet on kanssa turhat, tee vaan taulukko missä vasemmassa reunassa on ne linkit ihan tekstinä. Sivujen sisältö on se tärkein kuitenkin eikä ulkoasu.

/Tuomas

No kyllä minulle ainakin sivujen mukava ulkonäkö on plussaa. Mun mielestä tuo Martin pohja näyttää ihan hyvältä tuollaisena. Itse en lähtisi sitä muuttamaan muuten, kuin ehkä nuo laidan linkit tekemään tosiaan teksteinä bitmappien sijaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kyllä minulle ainakin sivujen mukava ulkonäkö on plussaa. Mun mielestä tuo Martin pohja näyttää ihan hyvältä tuollaisena. Itse en lähtisi sitä muuttamaan muuten, kuin ehkä nuo laidan linkit tekemään tosiaan teksteinä bitmappien sijaan...

Juu tottakai. Näyttää asialliselta. Mutta tarkoitan että se sisältö on se tärkein kuitenkin, joten turha mitään graafisia ihmekikkoja tehdä, varsin kun joku kuitenkin haluaa gprs:llä tutkailla sitä kun etsii sitä paikkaa sitten kentän nurkilla.. :)

Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos infosta, ajattelin tehdä uusiksi siten että frame vasempaan reunaan jossa on rullattava lista kentistä ja linkkiä napsauttaessa teksti aukeaa oikeaan reunaan.

EDIT: siis muuten samanlainen mutta linkit tekstinä, mutta vain yksi frame.

EDIT2: Tuomas, riittääkö jos laitan autoksi scrolling, niin tarvittaessa tulee scrollaus mahdollisuus?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin, uudistin sivua rankalla kädellä palautteen mukaiseksi, linkit tekstinä, css käyttöön, koodia vähemmän

http://koti.mbnet.fi/mkuja/

Moikka.

Semmonen nöyrä pyyntö. Teksti mustalla ja pohjaväriksi joko valkoinen tai ainakin joku yksivärinen vaalea. Tekstillä ja pohjalla on oltava riittävän iso kontrasti, eikä valk. tekstillä päästä tähän. Loppu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka.

Semmonen nöyrä pyyntö. Teksti mustalla ja pohjaväriksi joko valkoinen tai ainakin joku yksivärinen vaalea. Tekstillä ja pohjalla on oltava riittävän iso kontrasti, eikä valk. tekstillä päästä tähän. Loppu.

korjattu, lisää kommenteja.

EDIT: jos jollain on otettu tietystä spottauspaikasta kuvia paikasta/koneista olisin kiitollinen jos saisin luvan laittaa sivuille kuvan.

EDIT2: voisiko efkun kartan tekijä pistää viestiä, nimi unohtu :-\;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

korjattu, lisää kommenteja.

Avaako tuo tarkoituksella uuden ikkunan, kun klikkaa linkkejä vai onko kyseessä bugi?

MikkO

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään