Guest mitch83

lentokonebongauspaikat Suomessa

115 viestiä aiheessa

Juu minähän sen EFKU:n kartan piirtelin ja katsoo nyt, jos jostain löydän jonkun kartan, jota pystyn käyttämään, sillä karttapaikan karttoja en ala laitteleen, kun tulevat vielä ja haastavat oikeuteen :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

- Autoparkin eteläpuolisko

Itse asiassa tuosta parkkipaikalta ei saa kuvata, sillä se on niin lähellä sotilasaluetta ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Marko heittikin tuossa hyvän huomion. Pitäkää niitä karttoja tehdessänne huoli, että on jatkojulkaisuluvat kunnossa sen karttapohjan tai vaikka valokuvan kanssa. Olisi nimittäin noloa, jos tuo sivusto joutuisi heti vaikeuksiin sen takia, että joku on lähettänyt sinne kopiosuojattua tavaraa ilman lupia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minäkin poistin ton kartan tuosta ylempää, kun ei noitten julkaisu-oikeuksista ole takuita ;)

Eiköhän EFJY:n alueelta saada tehtyä uusi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota EFKU-kuvaa muokatkoon hän, kuka sen alunperinkin teki. Minulta ei taida löytyä alueesta yhtäkään noin kattavaa kuvaa... Mitä tulee sivujen suunnitteluun niin voinhan minä jeesata, jos on tarvetta. Mutta ihan hyväthän noi on tuollaisenakin. Ei voi moittia. Jos haluat vähän tiiviimpää ulkoasua ilman kehyksiä, malli löytyy vaikka näistä minun sivuista. Sieltä voit koodia leikata ja liimata. :)

juu, tuollainen sivu olisi ihan kiva, pitää kokeilla sivullani kun tulen kotiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

1) Kauhava puuttuu. Siellä kyllä taitaa olla kuvauskielto mutta eipä ainakaan paikkaa kiertäviä SPOLleja mun kuvaaminen kiinnostanut vaikka taatusti näkivät...

2) Jos olisi EFVAsta kartta niin heittäisin muutaman oman lempparipaikan....

3) Tampere olisi tosiaan kiva saada mukaan. Itse kävin viime keväänä siellä kuvaustarkoituksessa, kaupungissa kyllä näin Hornetteja taivaalla, mutta kentällä en löytämissäni paikoissa ainuttakaan. Onneksi sentään näin jonkun tekevän autorotaatioharkkoja kopterilla, oli mulle uusi näky...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt sain EFJY:n tehtyä, eikä ole kenelläkään sanomista kopioinnista ;)

[ Attachment removed / expired ]

Jos on jollakulla lisättävää, niin älämölöä vaan tänne!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostetaan ylöspäin.

Onkos uusia karttoja tulossa?

Paljonko Martti kävijöitä nyt?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Öööö mä vähän aikaa kattelin, että minkä ihmeen topikin mä oon mukamas alottanu, mutta taitaapi olla Teemun tekosia, että tästä tehtiin oma topikkinsa kun meni vähän off-topic tuossa alkuperäisessä niinkuin arvelinkin ;D

Ihan hyvä, niin osaa porukka tulla tekemään omia ehdotuksiaan paremmin tänne :)

Minä voin pyhittää sunnuntaipäivän EFHK materiaalin hankkimiseen, voin käydä räpsimässä 360 asteen panoraamoja, yksittäiskuvia tien päältä, ja tehdä niitä karttaläpysköitä. EuroCar Showssa käyn tuossa jossain välissä kylläkin... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Öööö mä vähän aikaa kattelin, että minkä ihmeen topikin mä oon mukamas alottanu, mutta taitaapi olla Teemun tekosia, että tästä tehtiin oma topikkinsa kun meni vähän off-topic tuossa alkuperäisessä niinkuin arvelinkin ;D

Ihan hyvä, niin osaa porukka tulla tekemään omia ehdotuksiaan paremmin tänne :)

Minä voin pyhittää sunnuntaipäivän EFHK materiaalin hankkimiseen, voin käydä räpsimässä 360 asteen panoraamoja, yksittäiskuvia tien päältä, ja tehdä niitä karttaläpysköitä. EuroCar Showssa käyn tuossa jossain välissä kylläkin... :)

Juu, kuvia tarvitaan bongauspaikoista/esimerkkikuvia koneista, joita näkee paikoista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten se ei toimi? Ei siinä mitään tekstiä pitäisikään näkyä.

Ahaa... Ilmeisesti oletimme molemmat että aiempi kommenttisi "Kauhava lisätty" tarkoittaa, että siinä sivulla on myös jotain sisältöä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ahaa... Ilmeisesti oletimme molemmat että aiempi kommenttisi "Kauhava lisätty" tarkoittaa, että siinä sivulla on myös jotain sisältöä.

Lisäsin siis vain Kauhavan kentän luetteloon, jos lisään kartan, siinä lukee Lisätty **** kartta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä tipahdin kärryiltä, ja taisi tulla kärryn perälauta vielä jäljessä. Eihän siellä mitään ole, paitsi etusivun teksti...

25.2.2004

Lisätty Kauhavan kenttä / Added Kauhava's airfield

Mitä sinne on lisätty paitsi tuo ym. teksti ? Edellyttänee käyttöohjeita. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä tipahdin kärryiltä, ja taisi tulla kärryn perälauta vielä jäljessä. Eihän siellä mitään ole, paitsi etusivun teksti...

25.2.2004

Lisätty Kauhavan kenttä / Added Kauhava's airfield

Mitä sinne on lisätty paitsi tuo ym. teksti ? Edellyttänee käyttöohjeita. ;D

Kyllä siellä vasemmalla pitäisi näkyä kauhava listassa, oletko päivittänyt sivun selaimessa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok, on se listassa. On ollut jo vähän aikaa. Olen sitä ihmetellyt kun ei tule linkistä ei kuvaa eikä tekstiä, mutta nythän tuo sai selvityksensä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko siihen listaan laittaa jonkun merkinnän niiden kenttien kohdalle joista on jo materiaalia?

voisihan sitä pistää vain linkit missä on materiaalia, tai linkin eteen jonkun jutun.

EDIT: näkeehän sen siitä uutta kohdasta, siinä on kaikki kartat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

voisihan sitä pistää vain linkit missä on materiaalia, tai linkin eteen jonkun jutun.

EDIT: näkeehän sen siitä uutta kohdasta, siinä on kaikki kartat.

Minusta tuo ensimmäinen vaihtoehto on parempi. Saattaa muuten mennä liian sekavaksi se lista...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään