Niko Auer

Milloin ouluun A340:llä?

4 viestiä aiheessa

olen tässä 26.6.06 - 2.7.06 välisenä aikana lentämässä finnairilla ouluun niin mikä AY lento lennetään A340 koneella ouluun? niin ja jos niitä lennetään aina joku tietty niin minä päivänä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

olen tässä 26.6.06 - 2.7.06 välisenä aikana lentämässä finnairilla ouluun niin mikä AY lento lennetään A340 koneella ouluun? niin ja jos niitä lennetään aina joku tietty niin minä päivänä?

Valitettavasti tämä A340 Oulun lento, kuten myös Kuopion ja Rovaniemen olivat enemmänkin esittelylentoja. Eikä A340 tulla liikennöimään millään kolmesta reitistä säännöllisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa itse katsoa ;). Mene  Finnairin sivuille, bookkaa lennon/lentojen päivämäärät, ja kun tulee kaikki sille päivälle olevat lennot, niin klikkailet vaan niitä AY tunnuksia (esim. ay365). Sieltä pitäisi löytyä kyseisen lennon konetyyppi+muut tiedot.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ehkä vielä helpommin löytyy konetieto standby lentojen tiedoista. (www.finnair.fi ->standby -->paikkatilanne-> valitse lentoväli ja päivä)

No taitaa olla makuasia.

Jos 343 kiinnostaa kyytinä niin http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,53043.msg577348.html#msg577348 ja tuo standby sivusto kertoopi että tänään lentää viimeinen Oulun lento, lähimmäksi pääsisi Rovaniemelle tuona kysymänäsi aikana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään