Antti Tuomela

Kauhavalle vinnairilla lentävät

4 viestiä aiheessa

En oikeen keksiny et mikä olis oikea paikka niin Sami, Juha, Mikko, Janne, Teemu, Esa ja Mikko varmaan löydätte tälle paremman paikan jos sellainen on. ::)

Tulipa tässä mieleen et näyttää jokunen foorumilainen lähtevän Kauhavan suuntaan hullun koiran kyydissä niin koska niitä FSNordic/FlightForum lippahattuja/pipoja/T-paitoja/hihamerkkejä tms tunnisteita ei ole vielä niin laittaisiko vaikka tänne jonkinlaisen informaation itsestään et vois vaikka portilla vetästä hihasta ja tervehtiä ihan kädestä pitäen.

Alla oleva kuva ehkä hiukan parempi ku mitä profiilissa oleva. Olen itse liikkeellä paremman puoliskon ja yhden ei tällä foorumilla pyörivän kaverin kera. Mukana varmaan pari pokkari merkkistä kuvan otto laatikkoa.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiedoksi niille, jotka eivät ole vielä lippua hakeneet: Mahdollisen työtaistelun vuoksi Finnairin lippuluukku r-aseman läheisyydessä on suljettu huomenna, joten liput täytyy noutaa viimeistään tänään klo kahdeksaan mennessä! Soittivat sieltä tänään ja kertoivat näin. Oma lippunihan on vielä siellä toimistolla, kuten myös Saleniuksen pojan...

Ai niin, kuva löytyy profiilista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai sitten joku lennon aikana käy ottaan sen PA-luurin sieltä ja "Noniin, kaikki flightforumia tai fsnordicia käyttävät käääsi ylös!" ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahdollisen työtaistelun vuoksi Finnairin lippuluukku r-aseman läheisyydessä on suljettu huomenna

Tuo lakkohan peruuntui, mutta en tiedä pitävätkö silti lippuluukun suljettuna.

Itsekin olen Vantaalla huomenna, mutta oma lento lähtee sen verran aikaisemmin (AY2237/14:35/A321), että en taida ehtiä bongareita bongaamaan.  :)

Mutta saa toki ottaa kuvan tuohon aikaan lähtevästä peruskaurabussista, jos joku Kauhavalle lähtijä eksyy kentälle jo siihen aikaan.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään